Ik haal ze er op tijd weer uit.quote:Op woensdag 25 december 2024 13:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Lekker! De eerste twee hoeven eigenlijk niet eens in de koelkast. @:H_T heeft de Quad en Motorolie ook, las ik eerder deze week.
Serieus?quote:Op woensdag 25 december 2024 13:15 schreef BillDauterive het volgende:
Lekker! De eerste twee hoeven eigenlijk niet eens in de koelkast.
Doden Bonusquote:Op woensdag 25 december 2024 13:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Duncan Brown is terug in de lijst![]()
Wat gebeurt er allemaal!
Tsja, de beste man dropped een album en gaat een paar dagen later dood....quote:Op woensdag 25 december 2024 13:17 schreef Blues het volgende:
[..]
Mooi, DBik word altijd beetje triest van Blackstar.
Dat wist ie allang!quote:Op woensdag 25 december 2024 13:18 schreef Isorden het volgende:
[..]
Tsja, de beste man dropped een album en gaat een paar dagen later dood....
Mijn AH heeft die Quad helaas nietquote:Op woensdag 25 december 2024 13:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik haal ze er op tijd weer uit.Wilde vooral de Quad eens proeven en laat het allemaal nou in de aanbieding zijn vorige week.
Ruudquote:Op woensdag 25 december 2024 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is de voornaam van Morrison?
quote:Op woensdag 25 december 2024 13:18 schreef PippenScottie het volgende:
Dat was mooi![]()
Ik ga dingetjes doen. In de loop van de dag zal ik jullie hier af en toe lastig vallen vanaf de wc van mijn schoonfamilie (geen metoo)
Veel plezier/succes met de schoonfamiliequote:Op woensdag 25 december 2024 13:18 schreef PippenScottie het volgende:
Dat was mooi![]()
Ik ga dingetjes doen. In de loop van de dag zal ik jullie hier af en toe lastig vallen vanaf de wc van mijn schoonfamilie (geen metoo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |