Al in de lijst, dan wordt het gedoogd.quote:Op woensdag 25 december 2024 12:51 schreef Tussle266 het volgende:
En dan nu een stukje Diddy dat tussen de mazen door is geglipt.
quote:Op woensdag 25 december 2024 12:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind de boodschap van you and your hand beter en duidelijker.
Zo laag, gatverdamme.quote:Op woensdag 25 december 2024 12:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vanochtend rond 9:45 hier nog langsgekomen
Ach ja, dat is natuurlijk zo. Ook hier kunnen we trouwens gemakkelijk tien betere voor vinden.quote:Op woensdag 25 december 2024 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al in de lijst, dan wordt het gedoogd.
Dank. Het voelt wel eeuwen sinds ik je voor het laatst gesproken hebquote:Op woensdag 25 december 2024 12:52 schreef Dagoduck het volgende:
Meteen maar even mijn planning voor deze week:
Vanmiddag/avond kerstdiner bij familie.
Morgen naar Rotjeknor: Ricky Koole & Leo Blokhuis en gasten: kerstmiddag
Daarna gourmetten
Vrijdagavond waarschijnlijk kroeg + bandje
Zondag ook concertje
Dan weten jullie het even.
Oh man Ricky Koole is heel lang mijn (B-)celebrity crush geweest. Jammer dat Leo meekomt.quote:Op woensdag 25 december 2024 12:52 schreef Dagoduck het volgende:
Daarna gourmetten
Zondag ook concertje
Oké dj TLMquote:Op woensdag 25 december 2024 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hiphop in de lijst.
Maar wel heel povere hiphop.
Waar is Logic als je hem nodig hebt.quote:Op woensdag 25 december 2024 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hiphop in de lijst.
Maar wel heel povere hiphop.
Word weinig posten dus.quote:Op woensdag 25 december 2024 12:52 schreef Dagoduck het volgende:
Daarna gourmetten
Zondag ook concertje
quote:Op woensdag 25 december 2024 12:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh man Ricky Koole is heel lang mijn (B-)celebrity crush geweest. Jammer dat Leo meekomt.
quote:Leo Blokhuis vertelt op zijn welbekende manier de verhalen rond de mooiste kerstliedjes. Ricky Koole zingt ze, samen met een paar bekende muzikale vrienden. Ze worden begeleid door de Rotterdamse band Ocobar, aangevuld met toetsenist Roel Spanjers en een hartverwarmende blazerssectie.
Dit jaar zijn Tangarine (bekend van Beste Zangers) en Frederique Spigt de gasten tijdens de show.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |