Ook een top afleveringquote:Op woensdag 25 december 2024 12:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ike met zijn lerares hier..nice..
quote:Op woensdag 25 december 2024 12:21 schreef MTheBassman het volgende:
Ging dit nummer niet over een hallucinerend middel?
Iets met LED verlichting of zo…quote:Op woensdag 25 december 2024 12:21 schreef MTheBassman het volgende:
3/4 van alle nummers uit de 60s gaan over drugs, sowiesoquote:Op woensdag 25 december 2024 12:21 schreef MTheBassman het volgende:
Verbaast me ook vaakquote:Op woensdag 25 december 2024 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom doet men bij de Beatles alsof het Coldplay of Suzan en Freek zijn?
Suzan en Freek met een mindere drummer dan.quote:Op woensdag 25 december 2024 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien is het met de Beatles ook wel een 'te vaak gehoord' verhaal. Ik heb dat met hun gelukkig niet zo, Queen dan weer wel.quote:Op woensdag 25 december 2024 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie doet dit? Waarom? En kan ik die mensen slaan?quote:Op woensdag 25 december 2024 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komt uit de Donald Duck.quote:Op woensdag 25 december 2024 12:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat is dat trouwens nu al jarenlang met die Bietjes-meme..niet echt grappig of gevat..of ik moet iets onderliggends missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |