Hoog tijd dat ze je kinderbedje wegdoen.quote:Op woensdag 25 december 2024 12:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Eerste nacht bij mijn ouders sinds tijden en meteen weer nekklachten
Je moet er de ballen voor hebbenquote:
Tell mom its okayquote:Op woensdag 25 december 2024 12:13 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ]
"I'm just trying to get a little cancer Stan"
Godenaflevering was datquote:Op woensdag 25 december 2024 12:13 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ]
"I'm just trying to get a little cancer Stan"
Als gamer die al sinds de release World of Warcraft speelt blijft de Make love Not Warcraft aflevering ook fantastichquote:Op woensdag 25 december 2024 12:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Godenaflevering was dat
Sowieso moet ik die serie weer eens opnieuw kijken, heb het veel te lang niet gezien.
Ik kan het niet meer. Ben te oud geworden ofzo? En nooit meer stoned, dat zal ook helpen.quote:Op woensdag 25 december 2024 12:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Godenaflevering was dat
Sowieso moet ik die serie weer eens opnieuw kijken, heb het veel te lang niet gezien.
Ik vind die een tikkeltje overgewaardeerdquote:Op woensdag 25 december 2024 12:15 schreef Isorden het volgende:
[..]
Als gamer die al sinds de release World of Warcraft speelt blijft de Make love Not Warcraft aflevering ook fantastich
Dit. Samen met die soort anime/manga aflevering.quote:Op woensdag 25 december 2024 12:15 schreef Isorden het volgende:
[..]
Als gamer die al sinds de release World of Warcraft speelt blijft de Make love Not Warcraft aflevering ook fantastich
Taisetsu na mono wo protect my ballsquote:Op woensdag 25 december 2024 12:16 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dit. Samen met die soort anime/manga aflevering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |