Mja ik ben nog steeds wel pro, vanwege de geschiedenis ervan en toch ook de voordelen, maar ik snap ook prima dat mensen er niks mee hebben.quote:Op woensdag 25 december 2024 12:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heb het sowieso wel een beetje gehad met dat koningshuis. Gedateerde zooi allemaal.
Het was fantastisch.quote:Op woensdag 25 december 2024 12:03 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zie nu je sig pas....
Moest daar wel om lachen tijdens de T2K quiz
Nee, dat was David Lee Roth toch?quote:
MOTHERFUCKER!!!!quote:Op woensdag 25 december 2024 12:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
He says jump and you say How high
Maar de redenering erachter wat Mustangs betreft kon ik nog wel begrijpen eigenlijkquote:Op woensdag 25 december 2024 12:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het was fantastisch.
Maar zoiets kan mij ook heel goed overkomen
nou nouquote:
De Top 2000 begint in 2025 op 20 december.quote:Op woensdag 25 december 2024 12:06 schreef Strani het volgende:
Ja we wennen er maar aan, mensen wilden rechts stemmen dus nu krijgen we meer reclame op de NPO.
Dat is wel de redenering van iemand die heel veel alleen met haar eigen gedachten op haar eigen kamer heeft gezeten.quote:Op woensdag 25 december 2024 12:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
Maar de redenering erachter wat Mustangs betreft kon ik nog wel begrijpen eigenlijk
En heet dan ook "The Top 2000 powered by Heineken". En overal de hele tijd sponsors in beeld.quote:Op woensdag 25 december 2024 12:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De Top 2000 begint in 2025 op 20 december.
Eenschquote:Op woensdag 25 december 2024 12:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is wel de redenering van iemand die heel veel alleen met haar eigen gedachten op haar eigen kamer heeft gezeten.
Zeg ik als iemand die ook zo was. En zich nu met koptelefoon op zolder heeft teruggetrokken
Maar daar krijg je je wel BTW-verhoging op concertkaartjes en boeken voor terugquote:Op woensdag 25 december 2024 12:06 schreef Strani het volgende:
Ja we wennen er maar aan, mensen wilden rechts stemmen dus nu krijgen we meer reclame op de NPO.
Radio 2 logo wordt groenquote:Op woensdag 25 december 2024 12:08 schreef Strani het volgende:
[..]
En heet dan ook "The Top 2000 powered by Heineken". En overal de hele tijd sponsors in beeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |