Nu de radio savonds vaak de tvquote:Op woensdag 25 december 2024 10:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit nog gewoon via een radio beluisterd?
Nee doe ik ook, hooguit 's avonds voor het slapengaan in bed de tv aanquote:Op woensdag 25 december 2024 10:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar daar moet je live zingen…quote:Op woensdag 25 december 2024 10:32 schreef Eightyone het volgende:
Als we dit in 1983/1984 naar het Songfestival hadden gestuurd, had het alles verpletterd.
@Ceequote:Op woensdag 25 december 2024 10:32 schreef Eightyone het volgende:
Als we dit in 1983/1984 naar het Songfestival hadden gestuurd, had het alles verpletterd.
Was bij mij de bedoeling, maar hij is helaas gesneuveld.quote:Op woensdag 25 december 2024 10:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee hoor. Hier luisteren we meestal ook via de radio. Maar ik zit nu nog alleen beneden en heb even de tv aangezet.quote:Op woensdag 25 december 2024 10:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja daar kwamen Mia en Dion ook te laat achterquote:Op woensdag 25 december 2024 10:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar daar moet je live zingen…
Twee ervan konden dat iig. De andere vier hadden dan als achtergrondkoortje kunnen functioneren.quote:Op woensdag 25 december 2024 10:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar daar moet je live zingen…
Hier kunnen we radio niet meer via de kabel luisteren en via de ether is het meer crackle fmquote:Op woensdag 25 december 2024 10:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 december 2024 10:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja daar kwamen Mia en Dion ook te laat achter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |