Screenshot gemaaktquote:Op woensdag 25 december 2024 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu al de beste post van het topic dit jaar
Meer Stevie juich ik sowieso toequote:Op woensdag 25 december 2024 10:24 schreef MTheBassman het volgende:
Ik blijf deze echt geweldig vinden, gelukkig staat ie er weer in.
Ja staan er beide in. Bruno 8x genoteerd. Schrok ik van, mag best wat minderquote:Op woensdag 25 december 2024 10:23 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Oh ja, die is ook wel prima. Staan die er nog in? Locked out wel toch?
Was deze er uitquote:Op woensdag 25 december 2024 10:24 schreef MTheBassman het volgende:
Ik blijf deze echt geweldig vinden, gelukkig staat ie er weer in.
Ass…?quote:Op woensdag 25 december 2024 10:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee ik was op de afstandsbediening gaan zitten
8x? Er zijn tribunalen voor minder zware vergrijpen opgezetquote:Op woensdag 25 december 2024 10:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja staan er beide in. Bruno 8x genoteerd. Schrok ik van, mag best wat minder
Jij ook een heerlijk pinksteren toegewenst!quote:Op woensdag 25 december 2024 10:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ja, ik ben er
Vrolijk pasen iedereen!![]()
![]()
Ik ben het hier wel mee eens denk ik.quote:Op woensdag 25 december 2024 10:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Mooier dan deze heeft Stevie toch niet gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die mag vaker stemmenquote:Op woensdag 25 december 2024 10:28 schreef Evenstar het volgende:
Tevens ook stemplaat van dochtertje
Die heeft echt een prima lijstje al zeg ik het zelfquote:
quote:Op woensdag 25 december 2024 10:27 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
STEMPLAATHeb mijn 1e stemplaatje al gemist vanacht....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Goede opvoeding hequote:Op woensdag 25 december 2024 10:30 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die heeft echt een prima lijstje al zeg ik het zelf![]()
Af en toe wat nummers waarvan ik denk "moet dit nou", maar zij stemt gewoon mee op Kashmir
Ben ik de enige die dit nog gewoon via een radio beluisterd?quote:Op woensdag 25 december 2024 10:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Top2000 ook gevonden op tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |