Beste Zangers bonus gok ikquote:Op woensdag 25 december 2024 09:31 schreef LTVDK het volgende:
Waarom staat dit er nieuw in, en wat is het?
Banger Hart?quote:Op woensdag 25 december 2024 09:31 schreef Isorden het volgende:
Ik word ook redelijk allergisch voor het woord "Banger"
Rob de Nijs duurt nog wel evenquote:Op woensdag 25 december 2024 09:31 schreef Isorden het volgende:
Ik word ook redelijk allergisch voor het woord "Banger"
Geïnspireerd op zeikmuziek, verklaart wel waarom dit weinig boeiends is jaquote:Op woensdag 25 december 2024 09:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is jammer.
En lijkt erg op Bad Liar van Imagine Dragons
Dat is twijfelachtig als er tijdens je leven al een musical over je verschijnt…quote:Op woensdag 25 december 2024 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rob de Nijs duurt nog wel even
Dat was al een matig nummer jaquote:Op woensdag 25 december 2024 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geïnspireerd op zeikmuziek, verklaart wel waarom dit weinig boeiends is ja
Mwah, dat denk ik niet.quote:Op woensdag 25 december 2024 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rob de Nijs duurt nog wel even
Geen pics dus?quote:
Autocue is op muzikaal gebied wel één van de grootste ellendes van deze tijdquote:Op woensdag 25 december 2024 09:32 schreef Eightyone het volgende:
Sera heeft van zichzelf best een 'eigen' stem, maar met al die stemvervormers wordt ze alsnog eenheidsworst.
Autocue of autotunequote:Op woensdag 25 december 2024 09:34 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Autocue is op muzikaal gebied wel één van de grootste ellendes van deze tijd
Leest ze alles op?quote:Op woensdag 25 december 2024 09:34 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Autotune ook…quote:Op woensdag 25 december 2024 09:34 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |