Op twee nummers van ze na hebben ze nogal de neiging om de uitgang op te zoeken.quote:Op woensdag 25 december 2024 02:49 schreef PippenScottie het volgende:
Nog meer Doors genot? Toch hoor ik dit liever op 30 december
Deze was ik denk ik, zonder The School of Rock, ook wel sneller vergeten van ze.quote:Op woensdag 25 december 2024 02:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik deze niet zo snel herken, en dit staat op een of andere manier hoger dan Break on Through?
Was zij erbij in 1999 op de Drafbaan in Groningen?quote:Op woensdag 25 december 2024 02:49 schreef ok01 het volgende:
Dit doet me altijd denken aan de eerste lp die ik kreeg van mijn moeder toen ik een platenspeler kreeg
Tot dusver de grootste Stones fan die ik persoonlijk ken
Ze was er destijds bij mijn conservatieve en katholieke vader die toen als wethouder er toevallig kaartjes voor kreeg. Niet verrassend dat mijn moeder er meer plezier aan beleefde dan hij dat deedquote:Op woensdag 25 december 2024 02:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Was zij erbij in 1999 op de Drafbaan in Groningen?
Bridges to Babylon tour
Daar was ik met mijn vader. Hij is een heel christelijk man en was niet zo’n liefhebber van Sympathy for the Devil.
Nu gaan we naar wereldmuziek
quote:Op woensdag 25 december 2024 02:52 schreef ok01 het volgende:
South Park en Family guy gifjes krijgen deze week extra veel ok01 waardering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een acquired taste ja. Maar iedereen die Bojack kan waarderen is direct een held voor mijquote:Op woensdag 25 december 2024 02:56 schreef ok01 het volgende:
[..]
Bojack natuurlijk ook![]()
Maar dat is denk ik niet voor iedereen weggelegd hier
Dankquote:Op woensdag 25 december 2024 02:59 schreef Evenstar het volgende:
Waarom moet men altijd totaal debiel met de camera doen zodra er ook maar een gitaarrifje voorbij komt .... jezus
Eensquote:Op woensdag 25 december 2024 02:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is een acquired taste ja. Maar iedereen die Bojack kan waarderen is direct een held voor mij
Vorig jaar op 1995quote:Op woensdag 25 december 2024 02:58 schreef Evenstar het volgende:
Deze gaat wel de verkeerde kant op, zonde.
Check deze live versiequote:Op woensdag 25 december 2024 02:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik deze niet zo snel herken, en dit staat op een of andere manier hoger dan Break on Through?
Dubbel dankquote:Op woensdag 25 december 2024 02:59 schreef Viv het volgende:
Waarom moeten ze altijd zo fucking hysterisch doen met het camerawerk als een nummer ook maar enigszins rockt
Dan ben je wel aan de late kant.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |