Van Inkel is dronken?quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:30 schreef BillDauterive het volgende:
@:ESF1Gamer post door het slotje heen. Water is nat. Gijs praat over zijn moeder.
Gevolgd door een sit-down interview met Bart, waarin hij vraagt hoe het voelt en wat het met hem doet.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:31 schreef S9H het volgende:
Eigenlijk hoop ik dat Gijs Staverman toch nog ff het podium op komt om bij een van de nummers door de intro heen te praten.
Haevn schijnbaar.quote:
HAEVN is oprecht een prima act.quote:
Ozzy vond dat de aandacht vooral naar Bart moest gaan, dus die heeft afgezegd.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:33 schreef Evenstar het volgende:
Hier had ook Ozzy Osbourne kunnen staan .... just saying
Bezuinigingen op de NPO zijn nu al merkbaar.quote:
potje was al op door die AIquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bezuinigingen op de NPO zijn nu al merkbaar.
Ik dan onder dezelfde steen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zal wel weer onder een steen hebben gelegen
quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ozzy vond dat de aandacht vooral naar Bart moest gaan, dus die heeft afgezegd.
zal vast beter zijn geweest wat daar op was.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:29 schreef TLC het volgende:
Ik dacht het komt op NPO1 extra, dus ik heb veel Bart gemist
Nou, denk eerder dat ze niet genoeg of in ieder geval op de verkeerde plekken hebben bezuinigd.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bezuinigingen op de NPO zijn nu al merkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |