klagend op weg naar het nieuwe jaarquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Onbeschaamd de ultieme Nederlander uit kunnen hangen, klagen.
Daar is dan ook alle rede voor...quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ga lekker op je kleffe dop zittenquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Met een uitstraling van een tiener die dagelijks ergens in een kluisje werd gestopt ...quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bart Arens, de man die altijd uitstraalt dat hij dé man is....
Ach, bij de dagbesteding hebben ze eindelijk eens een keertje rust.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Kan iemand hem daar weer even in terug stoppen svp?quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Met een uitstraling van een tiener die dagelijks ergens in een kluisje werd gestopt ...
Jurassic Parkquote:
Bart heeft toch de uitstraling van een eeuwige havo-scholier?quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Deze "volslagen onbekenden" hebben toch al twee jaar eerder in de Top 2000 gestaan.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:38 schreef Viv het volgende:
[..]
Dit. Vermoeiend om naar een diepte-interview te moeten kijken van volslagen onbekenden
Gladiator 2 is echt een debiele filmquote:
Nog niet gezien.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gladiator 2 is echt een debiele film
Ik denk wel zodra John Williams overlijdt, wat gezien zijn leeftijd toch ook niet al te lang kan duren zou je zeggen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:39 schreef Pino112 het volgende:
Raar die filmmuziek die niet in de lijst staat.
Iedereen maakt foutenquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:39 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Was ik op de middelbare school groot fan van
Jij hebt bij deze de uitstraling van Bart Arensquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:39 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Was ik op de middelbare school groot fan van
Die man is toch al minstens 120?quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:40 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik denk wel zodra John Williams overlijdt, wat gezien zijn leeftijd toch ook niet al te lang kan duren zou je zeggen.
waarom pas morgen?quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vanaf morgen weer Koen!Goed idee!
quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Was de kralenkerstversiering in de aanbieding ofzo?
Stemplaat van mijquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:36 schreef FireFox1 het volgende:
Teardrop![]()
Dit nummer heb ik dit jaar echt herontdekt
NPO Cultuur?quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Net een film gezien van een lesbische joodse vrouw met een vriendin en aartsconversatieve ouders die ontdekt dat ze ook op mannen valt en dan gaat voor een Somalische moslim en uiteindelijk een driehoeksverhouding krijgt. Way too much voor 90 minuten film
Overdosis.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Net een film gezien van een lesbische joodse vrouw met een vriendin en aartsconversatieve ouders die ontdekt dat ze ook op mannen valt en dan gaat voor een Somalische moslim en uiteindelijk een driehoeksverhouding krijgt. Way too much voor 90 minuten film
als ik niet fit bent helpt alcoholquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal fit en wil even rustig aan doen.
Kane je ze niet?quote:
nee, dit Kane echt niet.quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ging er volledig blind in.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:41 schreef TheVulture het volgende:
Net thuis van Wicked
Blijft een schande dat Defying Gravity er niet in staat
wowquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Misschien als ik sliep, en anders heeft het geen indruk gemaakt.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:39 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Deze "volslagen onbekenden" hebben toch al twee jaar eerder in de Top 2000 gestaan.
Woke slaat doorquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
die man schijt 24/7quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:43 schreef Hamlapjes het volgende:
Hij mot nog steeds schijten, zo te horen
Paar jaar moeten ophouden, komt er nu allemaal uit.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:43 schreef Hamlapjes het volgende:
Hij mot nog steeds schijten, zo te horen
Dat zou hier wel bijzonder zijn....quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:43 schreef alopio het volgende:
Mijn kerstboom is spontaan helemaal uitgevallen
RIPquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:43 schreef alopio het volgende:
Mijn kerstboom is spontaan helemaal uitgevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |