quote:
Op zaterdag 28 december 2024 18:41 schreef Clubsoda het volgende:Ik had er laatst een trouwens. Het was gefrituurd deeg met daarin knapperige stukjes, chocoladepasta en iets pistache-igs. Het is geen culinair hoogstandje maar ik vond het ook heus niet smerig.
Maar goed, ik eet ook bleekselderij en andere Doodszonden.
Oh gelukkig, ik ben niet weer het CUL-buitenbeentje als ik toegeef dat ik er ook een heb gehad en het best lekker vond (niet nogmaals kopen lekker, wel gewoon prima). Mijne smaakte ook meer zoals jouw omschrijving dan als de eerder geplaatste foto's eruit zagen.
Verder hoi, semi bijgelezen, wat plusjes uitgedeeld, verder vooral moe. Ik sliep met oordoppen gister, wat best wat hielp met niet van elk kuchje van nichtje wakker worden, alleen besloot ik ergens tussen het plassen om 1u en het wakker worden om 5u blijkbaar in mn slaap om die uit te doen en netjes op mn nachtkastje neer te leggen

ik werd om 5u wakker zonder oordoppen en sliep erna niet meer. Dus ik was tegen de tijd van nichtjes middagslaap, ook erg toe aan slaap.
Om 12.20 nichtje in bed gelegd, snel even pindakaas en brood van lunch opruimen en dan ook slapen.. tot ik de pot pindakaas liet vallen, die in 100 stukjes uit elkaar brak, en het was nog 90% volle pot dus 500 gram 100% pindakaas op de vloer

was best lastig opruimen, want in de pindakaas zaten dus ook glasstukjes, en op veel glasstukjes zat ook pindakaas. Dus kon niet zomaar met stoffer en blik/stofzuiger aan de gang. Zo goed als t ging met handschoenen en allesreinigerdoekjes de pot en glasscherven met pindakaas en pindakaas opgeruimd, daarna nog met stoffer en blik. En daarna 18x met de
Dyson met de gewone kop, daarna nog met de laserkop om nog beter mini glasstukjes te kunnen zien, achter kastje waar ie voor viel, in kastje want daar lag ook glas, op en onder plint ernaast, onder tafel, tafelpoten, stoelen ernaast enz. En nog 2x de robot laten stofzuigen en nog keer stofzuigen en dweilen. Want wil voor nichtje natuurlijk geen glas op grond hoe klein ook, maar al helemaal niet voor de katten (nichtje kan nog wel auw zeggen, katten gaan als ze ergens in staan dan pootje aflikken en dan zit je natuurlijk al snel in grotere problemen). Dus om 13.15 was dat allemaal 100x geïnspecteerd en glasloos bevonden. En toen liet ik bij opruimen stofzuiger de gewone stofzuigerkop op mn grote teen vallen, precies op de 'knokkel' met de punt, dus meteen blauw en open. Dus eerst nog bloed uitspoelen en pleister, en toen kon ik eindelijk slapen. Vervolgens nichtje om 14.30 alweer wakker

.
Vanavond liet ik vervolgens bij pellen van haar ei, mijn daarvoor gepelde ei in de prullenbak vallen. In het blik waarin het natvoer van de katten zat. Motorisch gezien echt een topdag dus
Wat ik verder onthouden heb:
@Kaatje1 wat shit dat je wel last had ervan nog.. is het inmiddels wel weg?
@Tele6 oef, je vader

ik snap dat ook niet, nee.. hoe ben jij eronder? Was er een band met deze zus voor jou of niet?
@Lucky_Strike had een goeie dag zo te lezen
Mijn Vitens ging ook van ¤11 naar ¤11 en ik krijg een whopping ¤18 terug dit jaar
[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 28-12-2024 20:20:41 ]