Ik denk dat je gek bent om zoiets te doen. Gratis ads doorsturen? En die reclamegangsters lachend hun zakken vullen?quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:16 schreef einzeinz het volgende:
Is er een mogelijkheid om ads te pushen naar een andere pc dan de mijne (op het zelfde wifi-netwerk)?
quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:16 schreef einzeinz het volgende:
Is er een mogelijkheid om ads te pushen naar een andere pc dan de mijne (op het zelfde wifi-netwerk)?
Laat ons zeggen dat het in de buurt komt. Is gewoon lol uithalen met een huisgenoot.quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:24 schreef Evangelion het volgende:
Leuke lingerie voor je vriendin gevonden? Je kan het ook gewoon cadeau geven.
Via smartphones wordt je inderdaad afgeluisterd, dus hij heeft waarschijnlijk al zoiets op zijn pc-telefoon staan. Of hoe komt hij er anders bij?quote:Op woensdag 25 december 2024 02:04 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Laat ons zeggen dat het in de buurt komt. Is gewoon lol uithalen met een huisgenoot.
Die is er van overtuigd dat onze smartphones ons afluisteren dus verzinnen we nu wekelijks producten en gaan we kijken in hoeverre we daar ads over te zien krijgen.
Nu wil ik dat systeem dus gewoon voeden met informatie door zelf zoekopdrachten op te geven maar hij moet die ads vervolgens op zijn eigen pc zien.
Dat wordt vaak gezegd maar als we een week lang over een random product praten komen die ads niet tevoorschijn. Dus het zal vast en zeker niet kloppen.quote:Op woensdag 25 december 2024 02:20 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Via smartphones wordt je inderdaad afgeluisterd, dus hij heeft waarschijnlijk al zoiets op zijn pc-telefoon staan. Of hoe komt hij er anders bij?
Er zijn wel meer groepen in Nederland die zich hiermee bezig, dus kijk er een beetje mee uit.
Ik zou het je willen afraden. Zijn ongelukken mee gebeurd. Want hoe lang denk je dat dat spelletje leuk is? Niet dat ik nooit iemand in de maling heb genomen, maar sommige dingen zou ik nu niet meer doen.quote:Op woensdag 25 december 2024 09:52 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Dat wordt vaak gezegd maar als we een week lang over een random product praten komen die ads niet tevoorschijn. Dus het zal vast en zeker niet kloppen.
Maar als ik die producten vervolgens ga Googlelen, wil ik hebben dat hij die ads ziet. Lijkt me geinig om hem in de waan te laten dat smartphones de mens afluisteren.
Hij kreeg een pushbericht tijdens het autorijden denk ikquote:
Ze trappen ook wel eens net voor je op de rem. Dan kreeg de auto voor je en push-bericht. Wie zit er dan ook met zijn telefoon te spelen in de auto.quote:Op donderdag 26 december 2024 01:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij kreeg een pushbericht tijdens het autorijden denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |