Begonnen aan Blasphemous 2, wat een pareltje zegquote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:06 schreef StateOfMind het volgende:
Op 120Hz scherm 40fps vrr balanced mode en uncapped framerate optie.
Geweldige game jaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:48 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Begonnen aan Blasphemous 2, wat een pareltje zeg
Ik heb beide games gespeeld en uitgespeeld. De DLC is ook erg goed.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:13 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ow, was jij dat die dat laatst speelde? Ik dacht StateOfMind, vandaar de quote
Ik ook ja (zit toch bij Game Pass), even kijken en daarna weer verder met KCD2.quote:
Ehquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ook ja (zit toch bij Game Pass), even kijken en daarna weer verder met KCD2.
Ondanks dat de reviews niet heel denderend zijn over het algemeen, is de algehele consensus wel dat de game fun is.
En dat is uiteindelijk voor mij het belangrijkste.
Naja, dan is je mening sowieso foutquote:
Dat is zuur. Ik had vroeger bij de oude Xbox 360-controllers nog wel eens stick drift, maar sinds de Xbox One-controllers nooit meer meegemaakt en heb er toch wel een stuk of 6 versleten sindsdien . Zijn wel een aantal gesneuveld maar dat had andere oorzaken.quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:18 schreef srekiurbegnaam het volgende:
Derde controller is ten onder gegaan aan sticky drift. Allemaal uiteraard buiten garantie. Heb ze zelf uit elkaar gehaald en schoongeblazen, maar geen gewenst effect.
Wil er nu graag eentje met hall effect om dit te voorkomen. Helaas moet ik dat wel naar third party merken toe. Heb positieve ervaring met 8bitdo, deze heeft de ultimate c te koop voor Xbox, helaas wel wired. Niet ideaal voor op de bank, maar kan ik overheen komen als deze het lang gaat uithouden.
Iemand ervaring met deze specifieke? Kost 35 euro bij Amazon. De originele carbon zwarte kost nu 47 euro, maar twijfel omdat deze toch weer sowieso kapot gaat binnen afzienbare tijd of net buiten de garantie.
Mijn Series X is mijn eerste Xbox en ik kocht die in mei 2022.quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat is zuur. Ik had vroeger bij de oude Xbox 360-controllers nog wel eens stick drift, maar sinds de Xbox One-controllers nooit meer meegemaakt en heb er toch wel een stuk of 6 versleten sindsdien . Zijn wel een aantal gesneuveld maar dat had andere oorzaken.
Third-party controllers zijn bij mij nog nooit goed bevallen, althans de merken die ik heb gezien. Was altijd van aanzienlijk mindere bouwkwaliteit dan de OG controllers van Microsoft zelf. 8bitdo ken ik niet, wellicht dat die wel prima zijn.
Ik heb echt alleen één PS5 controller met drift gehad. Dat was het.quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat is zuur. Ik had vroeger bij de oude Xbox 360-controllers nog wel eens stick drift, maar sinds de Xbox One-controllers nooit meer meegemaakt en heb er toch wel een stuk of 6 versleten sindsdien . Zijn wel een aantal gesneuveld maar dat had andere oorzaken.
Third-party controllers zijn bij mij nog nooit goed bevallen, althans de merken die ik heb gezien. Was altijd van aanzienlijk mindere bouwkwaliteit dan de OG controllers van Microsoft zelf. 8bitdo ken ik niet, wellicht dat die wel prima zijn.
Zal dat eens proberenquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:43 schreef OMG het volgende:
Nog nooit stickdrift gehad. Ze vallen hier vaak genoeg op de grond, misschien dat dat het geheim is.
Ik heb daar nog nooit last van gehad. Al eet ik ook geen chips.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Scheelt al veel als je niet met gore chips klauwen aan je controller zit nu al jaren geen stickdrift gehad.
heb laatst hall effects in mn controller laten zetten. was 50 eur voor 2 sticks, wel prijzig maar vind de controller wel chill. Hij reageert net wat feller en geen drift meerquote:Op donderdag 27 februari 2025 14:18 schreef srekiurbegnaam het volgende:
Derde controller is ten onder gegaan aan sticky drift. Allemaal uiteraard buiten garantie. Heb ze zelf uit elkaar gehaald en schoongeblazen, maar geen gewenst effect.
Wil er nu graag eentje met hall effect om dit te voorkomen. Helaas moet ik dat wel naar third party merken toe. Heb positieve ervaring met 8bitdo, deze heeft de ultimate c te koop voor Xbox, helaas wel wired. Niet ideaal voor op de bank, maar kan ik overheen komen als deze het lang gaat uithouden.
Iemand ervaring met deze specifieke? Kost 35 euro bij Amazon. De originele carbon zwarte kost nu 47 euro, maar twijfel omdat deze toch weer sowieso kapot gaat binnen afzienbare tijd of net buiten de garantie.
Daar ga je al.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit last van gehad. Al eet ik ook geen chips.
Heb die van 8bitdo met hall effect eens besteld, kijken of het bevalt anders ga ik misschien ook op zoek om hall effect in een van mijn huidige te laten plaatsen. Moet dan wel een andere locatie vinden, helaas te ver.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb laatst hall effects in mn controller laten zetten. was 50 eur voor 2 sticks, wel prijzig maar vind de controller wel chill. Hij reageert net wat feller en geen drift meer
Moet wel zeggen dat ik voor die 50 ook een nieuwe controller had kunnen kopen, maar ik heb die 20yr controller dus vond het zonde om die dan niet meer te hebben (even de hardware overzetten is net niet mogelijk met die)
Dus ja, kan het wel aanradenMocht je in de buurt van Rdam wonen heb ik ook gelijk een adresje voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |