Ook op een bestaand account met actief gamepass abonnement is de max 36 maanden toch? Tenminste dat lees ik op Livekaarten bij mijn bestelling.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:02 schreef Drankster het volgende:
[..]
Wel op een bestaand account dat geen actief GamePass abonnement heeft.
Het voordeligste was om 3 jaar (36 maanden) Core te kopen en die om te zetten naar Ultimate. De conversie was 1:2 dus voor 36 maanden Core krijg je 18 maanden Ultimate. Dit was wel maanden geleden, geen idee of dat nu nog zo is.
Op Reddit gaan die Amerikanen al helemaal los zijn massaal aan het opzeggen tot het punt dat de servers nu overbelast zijn. En terecht. 30 dollar of 27 euro wat op hetzelfde neer komt is ronduit bizar.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:04 schreef StateOfMind het volgende:
Ik speel voornamelijk op mijn PS5 en heb mijn Series X puur voor Game Pass.
Staat inmiddels een hele tijd stof te happen.
Maar ik heb zo een enorme backlog, en Xbox games komen tegenwoordig toch allemaal naar de PlayStation vroeg of laat.
Āls ze die prijs idd zoveel gaan verhogen dan is het voor mij het niet meer waard en verkoop ik hem.
Goed bezig daar
Ik zag het toen de app is unstallerde op mobiel. Ik wou weer rewards punten sparen en cloud gamen op mij steamdeckquote:
Dat is helemaal fijn als er meerdere games relatief kort na elkaar uitkomen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:33 schreef Friday12 het volgende:
Met een beetje marktplaats kan je elke maand nog de game die je wil spelen kopen als bet een nieuwe game is. Indien ouder vaak goedkoper
heb je evt een link naar een (niet shady) site?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:21 schreef Elan het volgende:
Ach, zolang je online nog voor minder dan 4 tientjes 3 maanden Ultimate kan kopen blijft het een prima deal. Haal je drie jaar gelijk zit je voorlopig gebakken. Waarom zitten jullie allemaal aan de doorlopende subscription?
Allkeyshopquote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:33 schreef L3viathan het volgende:
[..]
heb je evt een link naar een (niet shady) site?
https://gamecardsdirect.c(...)-ultimate-3-maanden/quote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:33 schreef L3viathan het volgende:
[..]
heb je evt een link naar een (niet shady) site?
Nice, werkt perfect.. bedankt!quote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:47 schreef Elan het volgende:
[..]
https://gamecardsdirect.c(...)-ultimate-3-maanden/
Omdat ik lui ben en het de makkelijkste manier is om een abo te hebben. Heb zelf geen zin om om de zoveel tijd keys ergens te vinden en dat soort gedoe.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:21 schreef Elan het volgende:
Waarom zitten jullie allemaal aan de doorlopende subscription?
Gok dat dit berichtje typen meer tijd kost dan wat keys bestellen, maar hee iedereen zijn ding.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:48 schreef OMG het volgende:
[..]
Omdat ik lui ben en het de makkelijkste manier is om een abo te hebben. Heb zelf geen zin om om de zoveel tijd keys ergens te vinden en dat soort gedoe.
En van de begin prijs tot $14.99 - $19.99 vond ik dat zelf altijd nog enigszins redelijk. Maar net zoals met streaming services draai ik of m'n subscription plan naar beneden met dit soort prijsverhogingen of zeg ik 't gewoon op.
Hier ook.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:31 schreef Q. het volgende:
Gamepass opgezegd. Is het niet meer waard.
Hoeveel heeft dit je gekost als ik mag vragen? Werkt het nog met die conversie of is dat echt verleden tijd?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:48 schreef Elan het volgende:
Gisteren nog 5 gehaald geen problemen gehad, betalen met Ideal en code in de email. Nu weer Ultimate tot juli 2028 en daarna zien we wel weer
Ja, die truc werkt nog hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:03 schreef srekiurbegnaam het volgende:
[..]
Hoeveel heeft dit je gekost als ik mag vragen? Werkt het nog met die conversie of is dat echt verleden tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |