Yes, eindelijk! Thuiswedstrijdquote:
Weg met die blaaskaak.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:44 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Volgens RTL Boulevard gaan de geruchten dat Barend weer in gesprek is met 538.
Zou wel heel treurig zijn.
Vind de middagshow nog wel prima, maar vooral armoedig om tw blijven pendelen tussen 3FM en 538.quote:
kan de programmering weer op de kopquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:44 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Volgens RTL Boulevard gaan de geruchten dat Barend weer in gesprek is met 538.
Zou wel heel treurig zijn.
Dat moet anders dit jaar.quote:Op maandag 15 december 2025 19:12 schreef Dagoduck het volgende:
Damn, amper een topic vol in 1 jaar.
Dat is een aantal jaar geleden weer teruggekomen.quote:Op maandag 15 december 2025 19:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bestaat dat glazen huis nog dan?
Wat ervan over is wel.quote:Bestaat 3FM nog?
3FM is wel een mooie zender om weg te bezuinigen bij de NPOquote:Op maandag 15 december 2025 19:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is een aantal jaar geleden weer teruggekomen.
[..]
Wat ervan over is wel.
Ik ben niet de doelgroep maar dan hoeft het niet meteen weg. Dan kan bijna alles in de maatschappij wel weg.quote:Op maandag 15 december 2025 19:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
3FM is wel een mooie zender om weg te bezuinigen bij de NPO
Och, gaat niet per se om de doelgroep. Maar puur kijkend naar luistercijfers.. er gaan programma's weg die beter scoren.quote:Op maandag 15 december 2025 19:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben niet de doelgroep maar dan hoeft het niet meteen weg. Dan kan bijna alles in de maatschappij wel weg.
Ik heb totaal geen idee van de luistercijfers. Ik luister vrijwel alleen radio 1 gedurende het jaar, Radio 2 tijdens de Top 2000 en heel soms Veronica (Stenders) als ik toevallig op dat tijdstip in de auto zit. Muziek zet ik liever gewoon zelf op, en als ik daar geen zin in heb (dit geldt uitsluitend in de auto) dan ben ik een zapper langs alle radiozenders tot ik een leuk nummer hoor en zodra er een nummer komt dat ik niet leuk vind ga ik weer zappen. Vinden mensen die meerijden meestal niet zo fijn.quote:Op maandag 15 december 2025 19:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Och, gaat niet per se om de doelgroep. Maar puur kijkend naar luistercijfers.. er gaan programma's weg die beter scoren.
Start dan eerst maar bij NPO Soul & Jazz, FunX, NPO Sterren NL, NPO KX, NPO Blend en misschien zelfs radio 5 (wat prima onder kan bij radio 2)quote:Op maandag 15 december 2025 19:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
3FM is wel een mooie zender om weg te bezuinigen bij de NPO
NPO Campus (oude KX) gaat al weg.quote:Op maandag 15 december 2025 19:56 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Start dan eerst maar bij NPO Soul & Jazz, FunX, NPO Sterren NL, NPO KX, NPO Blend en misschien zelfs radio 5 (wat prima onder kan bij radio 2)
Dan hou je radio 1 voor nieuws en actualiteiten, Radio 2 voor de wat oudere doelgroep, en 3FM voor de jongeren.
Radio 4 gewoon omdat het kan
Soul en Jazz stopt al per 1 januari.quote:Op maandag 15 december 2025 19:56 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Start dan eerst maar bij NPO Soul & Jazz, FunX, NPO Sterren NL, NPO KX, NPO Blend en misschien zelfs radio 5 (wat prima onder kan bij radio 2)
Dan hou je radio 1 voor nieuws en actualiteiten, Radio 2 voor de wat oudere doelgroep, en 3FM voor de jongeren.
Radio 4 gewoon omdat het kan
Afspiegeling van de algehele staat van Fok.quote:Op maandag 15 december 2025 19:12 schreef Dagoduck het volgende:
Damn, amper een topic vol in 1 jaar.
Maar niet in de laatste plaats van die van 3fm. Die zender is het al jaren kwijt.quote:Op maandag 15 december 2025 22:08 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Afspiegeling van de algehele staat van Fok.
Daar komt het wel op neer ja.quote:Op maandag 15 december 2025 22:08 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Afspiegeling van de algehele staat van Fok.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |