SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Evenstar op 24-12-2024 18:00:31 ]Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Denk het ook.quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:02 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat er een bedrijf erg blij is dat het 10.00 is.
Gewoon lekker sfeerloos in het midden van het wezenlanden park.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:54 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
In het midden van Zwolle zijn de pleinen toch alleen maar kleiner? En we hebben vorig jaar in Nijmegen gezien dat het niet heel veel uitmaakt waar je dat podium neerzet.
Je hebt een groter plein nodig, maar snap wel dat ze daar niet snel voor kiezen. Het is lekkere PR als het plein vol staat.
Dus nu gaat iedereen afas gebruiken voor zijn personeelsadministratiequote:
Ja, dat is het dus ook nietquote:Op dinsdag 24 december 2024 10:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Gewoon lekker sfeerloos in het midden van het wezenlanden park.
Zijn er niet van die nieuwbouw steden met enorme pleinen, lelystad almere etc. Of nog iets kleine steden waar de hele binnenstad gewoon een plein is.quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:08 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Ja, dat is het dus ook niet
Maar wat dat betreft bieden andere grotere steden wat meer mogelijkheden, bv Haarlem, Leeuwarden, Groningen
Ja, dit was alleen een beetje een gok van AFAS, dat waardeer ik dan nog wel.quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:11 schreef Benny het volgende:
Zo'n 10 jaar geleden was dit trouwens lopende band werk. De Coca Cola's en Wehkamps stonden toen met tonnen in de rij voor hun 5 minutes of fame op de radio.
Ja, dat was op een gegeven moment ook wel vervelend. Gaat de charme er ook wat af van kleine Jan van 5 die zijn zakgeld doneert.quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:11 schreef Benny het volgende:
Zo'n 10 jaar geleden was dit trouwens lopende band werk. De Coca Cola's en Wehkamps stonden toen met tonnen in de rij voor hun 5 minutes of fame op de radio.
Spontaniteit is er al jaren van af toch, het is toch gewoon een beetje doen wat we altijd doen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:13 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Ja, dat was op een gegeven moment ook wel vervelend. Gaat de charme er ook wat af van kleine Jan van 5 die zijn zakgeld doneert.
Zeg ook niet dat het spontaniteit bij zitquote:Op dinsdag 24 december 2024 10:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Spontaniteit is er al jaren van af toch, het is toch gewoon een beetje doen wat we altijd doen.
Ik vroeg me dat wel af hoe het zit met de vergunningen van mensen die op tafeltjes koffie en broodjes verkopen enzo. Of is er een soort vrijmarkt status tijdens serious request?quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:17 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat het spontaniteit bij zit
Maar voor mij levert een gezin dat met de ziekte te maken heeft en croissantjes verkoopt mooiere radio op dan een bedrijf dat even 50k doneert.
Is dat bedrag van 195000 EUR zonder de verdubbeling?quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:02 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat er een bedrijf erg blij is dat het 10.00 is.
Ja, inderdaad. Zoiets. Rond de 190.000 zonder verdubbeling.quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dat bedrag van 195000 EUR zonder de verdubbeling?
quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het eindige ergens rond 183k zonder verdubbelaar. Dus ongeveer 360k met de verdubbelaar.quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Slide was buiten Nederland wel een hit.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:35 schreef superniger het volgende:
The Goo Goo Dolls met hun 1 hit wonder.
Das voor de gemeente volgens mij.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:53 schreef Evenstar het volgende:
Hoop niet dat ze veel gezeik gaan krijgen achteraf i.v.m. veiligheid tijdens al die concerten. Blijkbaar ging het gisteren weer mis.
Vind ik ook hoor, maar er zijn altijd mensen die er op uit zijn om lol voor anderen te verpesten, dus zal vast wel wat gezeik over komen. Ik neem aan dat 3FM dit niet op eigen houtje doet, maar overal de juiste vergunningen voor heeft, inclusief hoeveel beveiliging er moet zijn etc. Toch gaat het al sinds dag 1 mis lijkt het.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Das voor de gemeente volgens mij.
Het gezeik was ook buiten het terrein, daar is de politie voor gok ik zo.
Als je het afpelt is het ook radio dat je kunt blijven maken als je heel moe bent.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:11 schreef Evenstar het volgende:
Sophie zegt ook echt iedere shift hetzelfde
Denk dat er weer een flinke evaluatie gaat zijnquote:Op dinsdag 24 december 2024 11:53 schreef Evenstar het volgende:
Hoop niet dat ze veel gezeik gaan krijgen achteraf i.v.m. veiligheid tijdens al die concerten. Blijkbaar ging het gisteren weer mis.
https://www.relisten.nl/playlists/3fmquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:34 schreef cheese. het volgende:
Kun je ergens zien of je liedje gedraaid wordt?
https://3fmfan.nl/quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:34 schreef cheese. het volgende:
Kun je ergens zien of je liedje gedraaid wordt?
quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:48 schreef TheVulture het volgende:
Mijn gok voor vanavond: 13 miljoen
Ik ben wat voorzichtiger, maar dat het meer dan 10 miljoen is lijkt me een zekerheid.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:48 schreef TheVulture het volgende:
Mijn gok voor vanavond: 13 miljoen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |