Beetje zoals de Hema dus.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:38 schreef Havermout2 het volgende:
Hudson Bay was wel bijzonder in hoe onhandig zij in Nederland bezig waren. Toch geloof ik heilig dat er ruimte is voor een echt warenhuis in Nederland. Alleen je kunt niet met middenkwaliteit spul dat je op iedere straathoek of webshop vindt aankomen.
Dit is wel meer dan dat. Een volwaardig (bedoeld) tweede centrum.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:55 schreef Havermout2 het volgende:
Die buitenwijk winkelcentra heb je bij veel steden en doen het erg goed. Alle dagelijkse benodigdheden bij elkaar, gedeeltelijk of volledig overdekt en gratis parkeren. Ze hebben de rol van de stadscentra die op sterven na dood zijn overgenomen.
Is dat niet al 20 jaar in WC Woensel zo? Iedereen gaat toch gewoon naar de stad. Maar buiten dat is dat niet alleen daar zo, maar bijvoorbeeld ook in kleinere steden. Zoals Weert.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:05 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dit is wel meer dan dat. Een volwaardig (bedoeld) tweede centrum.
Maar zelfs als je er bij deze foto's meer mensen bij denkt, voelt het zieltogend.
Dat zat er natuurlijk aan te komen na het uitstel van betaling een tijdje terugquote:
Bijna dezelfde foto die jij gisteren plaatste...quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:43 schreef Eightyone het volgende:
Ik ging voor een bepaalde winkel naar Woensel.
Leuk daar.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Op die ene overdekte straat na, zijn ze ook amper uit elkaar te houden.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Bijna dezelfde foto die jij gisteren plaatste...![]()
https://www.ed.nl/eindhov(...)-in-waarde~aeec8791/
Ik heb meer dan 4 jaar in Woensel gewerkt en de foto's zijn gemaakt met een vertekend beeld. Alle winkels gesloten of smorgens vroeg gemaakt. Niet tijdens openingstijden. Woensel wordt binnen nu en een paar jaar drastisch omgebouwd met woningen erbij. Juist kon woensel het winnen van de stad door de lagere of ontbrekende parkeergelden maarja inmiddels ook daar betalen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Is dat niet al 20 jaar in WC Woensel zo? Iedereen gaat toch gewoon naar de stad. Maar buiten dat is dat niet alleen daar zo, maar bijvoorbeeld ook in kleinere steden. Zoals Weert.
Om vervolgens weer nooit iets te kopen bij Blokkerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:05 schreef alpeko het volgende:
Er komt hier binnenkort weer een Blokker in het dorp. Op dezelfde locatieZin in.
Idd maar ik merk wel dat ik het heb gemist om niks bij de Blokker te kopen of om er gewoon langs te lopen zonder er naar binnen te gaan. Fijn dat dat weer kan. Ik zal mijn ervaringen hier met jullie delen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Om vervolgens weer nooit iets te kopen bij Blokker
Ik kocht er best vaak iets. Maar ik ben dan ook saai.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Om vervolgens weer nooit iets te kopen bij Blokker
Niet failliet, wel sluitingen van fysieke winkels.quote:De tweedehandselektronicawinkelketen CeX sluit alle Nederlandse vestigingen. Het bedrijf geeft geen reden voor de sluiting, maar zegt wel online door te blijven gaan. De negen vestigingen sluiten uiterlijk 22 juni.
De fysieke winkels in Amsterdam, Arnhem, Leeuwarden en Leiden sluiten op 16 juni. De winkels in Breda, Eindhoven, Nijmegen, Rotterdam en Zaandam gaan op 22 juni dicht. CeX blijft online actief op Webuy.com. Klanten kunnen ook nog steeds producten verkopen aan en inruilen bij de online winkel. Ze krijgen daarbij een voucher, of kunnen ervoor kiezen een lager bedrag direct gestort te krijgen.
CeX is een van oorsprong Britse winkelketen, die in 1992 in Londen zijn eerste winkel opende. In Nederland werd de keten pas in 2014 actief. Het bedrijf heeft ook filialen in een handvol andere landen, waaronder Italië, Polen en Portugal. In totaal heeft CeX meer dan 600 winkels. Het bedrijf verkoopt tweedehandsproducten, zoals games, telefoons, computers en andere gadgets.
De CEX in Nijmegen is vorig jaar overvallen, voor het eerst sinds ie daar zit.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:07 schreef bloempje-moi het volgende:
De CeX hier in de stad is de afgelopen 2 jaar acht keer met grof geweld overvallen. En dat geldt voor meerdere filialen. Het zal me niets verbazen als dat meespeelt.
Wel raar, ik dacht dat een deel van de waren sowieso al achter glas zit, dan zijn ze echt puur uit op het contante geld?quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:07 schreef bloempje-moi het volgende:
De CeX hier in de stad is de afgelopen 2 jaar acht keer met grof geweld overvallen. En dat geldt voor meerdere filialen. Het zal me niets verbazen als dat meespeelt.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:05 schreef alpeko het volgende:
Er komt hier binnenkort weer een Blokker in het dorp. Op dezelfde locatieZin in.
Dat is echt het afvoerputje van Eindhoven qua winkelsquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:43 schreef Eightyone het volgende:
Ik ging voor een bepaalde winkel naar Woensel.
Leuk daar.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |