Er was iets met 3 Nederlanders na de kerst voor t eerst sinds 2020 of zo. Maar ik luisterde met een half oorquote:
Ohh dat valt mij nog mee.quote:
Moet je schijt aan hebben.quote:Op maandag 23 december 2024 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:Coco vindt de oorloggrapjes niet leuk.
Oh, ik dacht dat het een skischansspringer met een Nederlandse moeder was.quote:Op maandag 23 december 2024 21:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wisten jullie dat Hempel een professioneel handballer is geweest?
Nee dit wist ik niet.quote:Op maandag 23 december 2024 21:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wisten jullie dat Hempel een professioneel handballer is geweest?
Ik vergeet die shit altijd door niet dagelijks in te loggenquote:Op maandag 23 december 2024 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, was Gian al afgelopen. Ik liep wat achterWas even aan de administratie.
Sinds ik de Nostra bijhou (vierde jaar nu) hebben we 46 deelnemers aan de start gehad in totaal. Wij feliciteren de echte vrienden van de show
@:BufordTJustice
@:de_boswachter
@:engine
@:heywoodu
@:hole1988
@:Mexicanobakker
@:SlechteWoordgrappen
@:WheeledWarrior
@:wimderon
Die er alle vier de keren bij waren en ook alle vier de keren tot en met de finale meegedaan hebben. That is, voor het huidige WK nog niet afgehaakt zijn
Daarnaast hebben we nog
@:Frozen-assassin
@:Kopiko
@:Madhouse11
@:Timmeehh
Met vier starts en drie finishes.
Slechtste prestatie ooit is van @:LordVoldermort die twee keer gestart is en beide keren afgehaakt.
Haal jij nog muzikale inspiratie uit het falen van de Nederlandse darters?quote:Op maandag 23 december 2024 21:22 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het een skischansspringer met een Nederlandse moeder was.
SuomiGODquote:Op maandag 23 december 2024 21:22 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Lord is de vader van Depay, liep ook wegquote:Op maandag 23 december 2024 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Sinds ik de Nostra bijhou (vierde jaar nu) hebben we 46 deelnemers aan de start gehad in totaal. Wij feliciteren de echte vrienden van de show
Die er alle vier de keren bij waren en ook alle vier de keren tot en met de finale meegedaan hebben. That is, voor het huidige WK nog niet afgehaakt zijn
Daarnaast hebben we nog
Slechtste prestatie ooit is van @:LordVoldermort die twee keer gestart is en beide keren afgehaakt.
Niet altijd ingelogd zijnquote:Op maandag 23 december 2024 21:22 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik vergeet die shit altijd door niet dagelijks in te loggen
Ik scoor alweer slechtquote:Op maandag 23 december 2024 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Daarnaast hebben we nog
SPREEKT HULKENBERG NEDERLANDS?quote:Op maandag 23 december 2024 21:22 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
En door.quote:
Chisnall leuk, ok hansquote:Op maandag 23 december 2024 21:23 schreef LordVoldermort het volgende:
Hierna 4 leuke spelers. Dus een keer geen aids dat doorgaat na 2 dagen van ellende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |