Lawaaiige burenquote:
Dat is wel een leuk nummerquote:Op maandag 23 december 2024 21:08 schreef Domnivoor het volgende:
Deze Peter maakt er zelf een eind aan.
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op maandag 23 december 2024 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
Kate![]()
Haar kerstnummer vind ik ook mooi:
Die uil heeft echt zo'n blik van "oprotten jij"quote:
Ik zal hem wel even vervangen door een badeend.quote:Op maandag 23 december 2024 21:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die uil heeft echt zo'n blik van "oprotten jij"![]()
Bijzonder, een badeend in een boomquote:Op maandag 23 december 2024 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal hem wel even vervangen door een badeend.
Ook mooiquote:
Kijk dit..........quote:Op maandag 23 december 2024 21:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bijzonder, een badeend in een boom
Wauw, bijzonder!quote:Op maandag 23 december 2024 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
NL vlag gefotografeerd in de lucht boven IJsselstein
[ afbeelding ]
Wauw, bijzonder om te zienquote:Op maandag 23 december 2024 21:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk dit..........
Heel fraai, ik kreeg dit te zien vanochtendquote:Op maandag 23 december 2024 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
NL vlag gefotografeerd in de lucht boven IJsselstein
[ afbeelding ]
Ook heel mooi!quote:Op maandag 23 december 2024 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel fraai, ik kreeg dit te zien vanochtend
[ afbeelding ]
Maar wel het spookslot officieel geopend.quote:Op maandag 23 december 2024 21:12 schreef pullup het volgende:
Ze heeft te weinig muziek gemaakt uiteindelijk
Het spookslot is niet meer. Kate had daar ook nog een eigen grafzerk. Ik ben wel benieuwd wat daarmee gebeurd isquote:Op maandag 23 december 2024 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar wel het spookslot officieel geopend.
Kate ligt er in ieder geval niet inquote:Op maandag 23 december 2024 21:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het spookslot is niet meer. Kate had daar ook nog een eigen grafzerk. Ik ben wel benieuwd wat daarmee gebeurd is
Ik las het.quote:Op maandag 23 december 2024 21:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het spookslot is niet meer. Kate had daar ook nog een eigen grafzerk. Ik ben wel benieuwd wat daarmee gebeurd is
https://www.top40.nl/vand(...)-bush-in-de-eftelingquote:De special begint met een shot van een grafsteen waar de naam Kate Bush op staat. Deze grafsteen is altijd bewaard gebleven. Na 25 jaar lang te zijn opgeborgen, werd de Kate Bush-grafplaat in 2003 tegen de muur van het spookslot gezet. Later werd de steen verwerkt in het decor van de hoofdshow.
Die is wel wat maatjes gegroeidquote:Op maandag 23 december 2024 21:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Kate ligt er in ieder geval niet in
Die zit verstopt in een struikquote:Op maandag 23 december 2024 21:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Kate ligt er in ieder geval niet in
Lolquote:Op maandag 23 december 2024 21:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die zit verstopt in een struik
Dat zat altijd wel goed. Het is niet dat ie me opzadelde met de kosten voor een compleet kerst diner of zoquote:Op maandag 23 december 2024 20:48 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan stuurde jij hem de rekening?
Ik probeer me goed voor te stellen hoe dat er uit zagquote:Op maandag 23 december 2024 21:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat zat altijd wel goed. Het is niet dat ie me opzadelde met de kosten voor een compleet kerst diner of zo
Wat ie ook leuk vond was dingen gewoon in mijn winkelwagentje mieteren zonder me aan te kijken of een woord te wisselen en door te lopen. En ik er gewoon niet op reageren, dat zorgde weleens voor leuke reacties van omstanders.
Maar wat deed hij voor jou om het goed te maken?quote:Op maandag 23 december 2024 21:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat zat altijd wel goed. Het is niet dat ie me opzadelde met de kosten voor een compleet kerst diner of zo
Wat ie ook leuk vond was dingen gewoon in mijn winkelwagentje mieteren zonder me aan te kijken of een woord te wisselen en door te lopen. En ik er gewoon niet op reageren, dat zorgde weleens voor leuke reacties van omstanders.
Gewoon betoalen!quote:Op maandag 23 december 2024 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar wat deed hij voor jou om het goed te maken?
En dan Ralph Inbar om het hoekje kijkenquote:Op maandag 23 december 2024 22:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik probeer me goed voor te stellen hoe dat er uit zagMaar het is wel een sketch
Is dat alles?quote:
Welnee, we waren constant bezig met dat soort rotgeintjesquote:Op maandag 23 december 2024 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is dat alles?
Ik zou hem mooi wat huishoudelijke klusjes laten doen.
Een vriend en ik waren ook vaak zo bezig.quote:Op maandag 23 december 2024 22:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Welnee, we waren constant bezig met dat soort rotgeintjes
Ja elke kerstmuziek voldoetquote:Op dinsdag 24 december 2024 00:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Is stomme kerstmuziek eigenlijk hetzelfde als vreselijke Kerstmuziek?
quote:
True storyquote:
Hey Karzai, jij ook een fijn kerstfeest.quote:Op dinsdag 24 december 2024 06:40 schreef Karzai het volgende:
Vrolijk kerstfeest allen!![]()
[ afbeelding ]
thnx Tonja, jij ook een heel fijn en liefdevol kerstfeestquote:
ik zag volgens mij een kalkoen op het laatst, dus bracht mij op dit ideequote:Op dinsdag 24 december 2024 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Karzai, jij ook een fijn kerstfeest.![]()
Ik moest wel even lachen deze foto onder al die mooie vogels
A op die manier. ik moest er wel om lachen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 07:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zag volgens mij een kalkoen op het laatst, dus bracht mij op dit idee![]()
Geen idee, zat wel te kijken of het een echte was.quote:
Ja eigenlijk hadden we lekker vorst en zon moeten hebben zo met deze dagen en een klein beetje sneeuwquote:
ja, ik word hier een beetje triest vanquote:Op dinsdag 24 december 2024 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja eigenlijk hadden we lekker vorst en zon moeten hebben zo met deze dagen en een klein beetje sneeuw
Dat dan weer niet. Je schiet er niet mee op Karzai om triest te worden. Het veranderd er toch niets aan.quote:Op dinsdag 24 december 2024 07:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja, ik word hier een beetje triest van
Dankj e Chanel, jij ook hele fijne dagenquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:17 schreef Chanel5 het volgende:
Hele fijne, gezellige en vooral lekkere dagen gewenst!!![]()
En natuurlijk een heel goedemorgen
quote:
Jij ook Karzai!quote:Op dinsdag 24 december 2024 06:40 schreef Karzai het volgende:
Vrolijk kerstfeest allen!![]()
[ afbeelding ]
Daar heb je zeker gelijk in maar van dit weer wordt ik ook niet vrolijk.quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dan weer niet. Je schiet er niet mee op Karzai om triest te worden. Het veranderd er toch niets aan.
Zal je ff kietelenquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar heb je zeker gelijk in maar van dit weer wordt ik ook niet vrolijk.
Oeh maak mij gek...quote:
Kiele kiele kielequote:
Dat doe je goed, wil je dat ook even bij mijn parkiet doen voordat ze jaloers wordt?quote:
Kom maar parkietje, kiele kiele kielequote:Op dinsdag 24 december 2024 11:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat doe je goed, wil je dat ook even bij mijn parkiet doen voordat ze jaloers wordt?
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 24 december 2024 11:50 schreef Aoibhin het volgende:
De Bûche de Noël is opgerold! Nu moet hij nog een uur afkoelen voordat ik kan gaan kijken of ie niet gescheurd is
Wij ook maar jij bent de enige die antwoord krijgt.quote:
Als ie lukt maak ik wel een fotoquote:Op dinsdag 24 december 2024 11:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij ook maar jij bent de enige die antwoord krijgt.
Altijd lekker, ben je na kerst ook nog vrij?quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:12 schreef Karzai het volgende:
Ow we mogen 2 uurtjes eerder naar huis vandaag
Half dagje werken vrijdag, maandag ook nog werken daarna 6 dagen vrijquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Altijd lekker, ben je na kerst ook nog vrij?
Geniet ervan je hebt het verdiend.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
Half dagje werken vrijdag, maandag ook nog werken daarna 6 dagen vrij
Zodan, die is mooi gelukt.quote:
Dankjequote:Op dinsdag 24 december 2024 13:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zodan, die is mooi gelukt.
En als er een scheur inzit denk dan maar dat je hem toch niet in één keer naar binnen hapt.quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dankje![]()
Fijn dat deze alvast af is
Hij scheurde inderdaad een beetje bij het oprollenquote:Op dinsdag 24 december 2024 13:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En als er een scheur inzit denk dan maar dat je hem toch niet in één keer naar binnen hapt.
Mijn moeder zei ook altijd; Waar het terecht komt is het ook niet zo gezellig.quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij scheurde inderdaad een beetje bij het oprollenMaar op zo'n manier dat het wel nog te fixen viel zodat je het aan de buitenkant niet kan zien.
Uiteindelijk gaat het daar ook omIn je maag wordt het toch een brij
Geen foto is dus misluktquote:
Hij smaakt ook lekkerquote:
Hopelijk was het gezelligquote:Op dinsdag 24 december 2024 14:06 schreef pullup het volgende:
Ik was op de koffie in Nunspeet city net![]()
Familie die ik heel lang niet gezien had
Jaquote:
Ah, had je die dan ook nog nooit gezien?quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:17 schreef pullup het volgende:
[..]
JaOok met veel onherkenbare kiddo's van mijn neven en nichten haha
Ja heel lang geleden dus voor het laatst, tenminste een flink stel daarvanquote:Op dinsdag 24 december 2024 14:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, had je die dan ook nog nooit gezien?Of heel lang geleden voor het laatst?
O dat ziet er lekker uitquote:
Ik vind het nog steeds een beetje vreemd als ik mijn neefje zie. Die ken ik nog als een baby, ik haalde hem uit bed verschoonde zijn luier etc. en nu is hij zelf vader.quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja heel lang geleden dus voor het laatst, tenminste een flink stel daarvan
Tijd voor warme chocomelk met slagroom.quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:40 schreef marcb1974 het volgende:
Dussssss ...................................
Enjoyquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tijd voor warme chocomelk met slagroom.
Zeker, even vieren dat ik weer een stuk beter waggel.quote:
Nog even en je waggelt pas weer echtquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeker, even vieren dat ik weer een stuk beter waggel.![]()
![]()
Ja, maar dan nog beter.quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog even en je waggelt pas weer echt
Hmmquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tijd voor warme chocomelk met slagroom.
Waarom dan zo'n fake foto?quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:01 schreef pullup het volgende:
Nou Amsterdam staat ook weer in een lijstje met mooiste steden gedurende kerstmis, plekkie 11
[ afbeelding ]
Als jij daar blij van wordt mag jij 30 meter sneeuw op amsterdam hoorquote:Op dinsdag 24 december 2024 16:14 schreef pullup het volgende:
Jij bent gewoon jaloers op onze sneeuw
quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als jij daar blij van wordt mag jij 30 meter sneeuw op amsterdam hoor
Fijne feestdagen Deisyyquote:
dit is helaas wel waar inderdaadquote:Op dinsdag 24 december 2024 16:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom dan zo'n fake foto?
Dit is realistischer
[ afbeelding ]
Misschien beter in een ander topicquote:Op dinsdag 24 december 2024 18:56 schreef Karzai het volgende:
sorry, ik ben verkeerd bezig, ik ben bereid om al je lp,s voor 2,50 per stuk over te nemen @:chufi dat is ook de gangbare prijs in de kringloop en ben jij er maar vannaf, ligt nu toch stof te happen, graag of niet![]()
welke stel je voor?quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien beter in een ander topic
Geen ideequote:
Oh verkeerde smiley sorryquote:Op dinsdag 24 december 2024 19:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
okay verder nog wat of moet ik maar uitloggen hier?
DM zouden we doen check morgen meerquote:Op dinsdag 24 december 2024 18:56 schreef Karzai het volgende:
sorry, ik ben verkeerd bezig, ik ben bereid om al je lp,s voor 2,50 per stuk over te nemen @:chufi dat is ook de gangbare prijs in de kringloop en ben jij er maar vannaf, ligt nu toch stof te happen, graag of niet![]()
Vulkanenquote:Op dinsdag 24 december 2024 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
Boem?
https://www.nu.nl/313602/(...)an-van-dichtbij.html
Das eentje die regelmatig pruttelt volgens mij ...quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
Boem?
https://www.nu.nl/313602/(...)an-van-dichtbij.html
mja ik word er een beetje moe van begint steeds steeds meer een macho mannen ding te worden die hun eigen territorium verdedigenquote:Op dinsdag 24 december 2024 19:43 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is voetbal toch leuk
Wedstrijd tussen River Plate (Arg) en Gremio (Bra). De wedstrijd ontspoort wat. Spelers van River Plate zijn boos op de ballenjongen. Die krijgt een lading racistische verwensingen richting zijn hoofd. Ze proberen hem ook aan te vallen. Spelers van Gremio verdedigen hem.
6 Spelers van River Plate krijgen rood. 4 zitten er nu in de cel, racisme is een misdrijf in Brazilië.
Ow, 1 ding over wat ik net schrijf. Over waar spelers staat moet speelsters staan, het gaat over de vrouwenploegen
mja jij reageerde maar niet?quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
DM zouden we doen check morgen meer
Uh??quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja ik word er een beetje moe van begint steeds steeds meer een macho mannen ding te worden die hun eigen territorium verdedigen
Komt goed .. kwam vandaag een exemplaar tegen dat ik nooit had gezien, moet dit ff checken met eigenaressequote:Op dinsdag 24 december 2024 20:10 schreef Karzai het volgende:
kijk maar chufi, take your time of je er afstand wil van doen
Hulloquote:
Wow!quote:Op woensdag 25 december 2024 12:57 schreef pullup het volgende:
Hier was @:engine toch laatst geweest?
Wow , daar was ie idd ... Ik was daar niet op de brug gaan staan ....quote:Op woensdag 25 december 2024 12:57 schreef pullup het volgende:
Klinkt als een verstandige beslissing.quote:Op woensdag 25 december 2024 13:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Wow , daar was ie idd ... Ik was daar niet op de brug gaan staan ....
Wat een ongelooflijk kutnummer vond/vind ik dit.quote:
Niet mijn probleem;)quote:Op woensdag 25 december 2024 16:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijk kutnummer vond/vind ik dit.
Het werd bijna wel jou probleem maar mijn parkiet wees mij op de kerstgedachte. Je hebt dus geluk.quote:
Bonjourquote:
Gewoon niet klikken helpt altijdquote:Op woensdag 25 december 2024 17:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het werd bijna wel jou probleem maar mijn parkiet wees mij op de kerstgedachte. Je hebt dus geluk.
Heb ik ook niet gedaan. Soms ben ik ook wel verstandig.quote:
Nee hoor, gaat lekker hectisch worden denk ik zoquote:
Niks mis met coming togetherquote:Op woensdag 25 december 2024 17:36 schreef pullup het volgende:
En nog een goede kerstboodschap ook![]()
Hulloquote:Op woensdag 25 december 2024 17:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niks mis met coming together
Bedoel meer ff lekker schijten en met de vinger in de keel zodat er voer in kanquote:Op woensdag 25 december 2024 17:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee hoor, gaat lekker hectisch worden denk ik zo
Ik snapte de diepere betekenisquote:Op woensdag 25 december 2024 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bedoel meer ff lekker schijten en met de vinger in de keel zodat er voer in kan
En verder, niet je korset aan,quote:Op woensdag 25 december 2024 18:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik snapte de diepere betekenis![]()
Ga goed doseren, komt goed
Kill Bill 1 geloof ikquote:
quote:Op woensdag 25 december 2024 12:57 schreef pullup het volgende:
Lijkt mij wel gaaf om het in het echt te zien.quote:
Ja als zichzelf respecterend SBE wil daar tegenop zwemmen toch?quote:Op woensdag 25 december 2024 19:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lijkt mij wel gaaf om het in het echt te zien.
Niet in de staat waarin ik nu ben.quote:Op woensdag 25 december 2024 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja als zichzelf respecterend SBE wil daar tegenop zwemmen toch?
Kijk, je hebt een doel om met je revalidatie te bereikenquote:Op woensdag 25 december 2024 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet in de staat waarin ik nu ben.
Mijn parkiet wil mij wel een zetje geven.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk, je hebt een doel om met je revalidatie te bereiken
Moet een fors zetje zijn mocht je daarmee die waterval op willenquote:Op woensdag 25 december 2024 20:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet wil mij wel een zetje geven.
Ik weet nog niet hoe ze het gaat flikken maar weet wel wat ze na afloop zegt.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet een fors zetje zijn mocht je daarmee die waterval op willen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op woensdag 25 december 2024 20:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet nog niet hoe ze het gaat flikken maar weet wel wat ze na afloop zegt.Ah, zo moet het dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij wordt gewoon met een zelf gemaakte katapult omhoog geschoten
stupidity has become as common as common sense was before
Zo'n katapult die uit een doos komt waar ACME op staat.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, zo moet het dus.
Jij wordt gewoon met een zelf gemaakte katapult omhoog geschoten
Als jij daar blijer van wordt dan okequote:Op woensdag 25 december 2024 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo'n katapult die uit een doos komt waar ACME op staat.
Zo'n ACME ding:quote:Op woensdag 25 december 2024 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als jij daar blijer van wordt dan oke
Ik ging uit van een soort B.A./McGyver iets
De doos was te groot ...quote:Op woensdag 25 december 2024 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo'n katapult die uit een doos komt waar ACME op staat.
quote:Op woensdag 25 december 2024 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo'n ACME ding:
[ afbeelding ]
Ik had eerst dezequote:
Genoeg te zien op YTquote:Op woensdag 25 december 2024 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
Roadrunner was ook geweldig, ik kan er nog altijd om lachen.
Ik heb ze ook thuis.quote:
Echt wel fijn ja al die oude cartoonsquote:
Hoe oud je ook bent ze blijven leuk.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt wel fijn ja al die oude cartoons
Ik ken ACME jaquote:Op woensdag 25 december 2024 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo'n ACME ding:
[ afbeelding ]
Gelukkig maar.quote:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3le5vej4ywc2fquote:Op woensdag 25 december 2024 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoveel inspiratie haal ik daaruit
Maar jij wordt er zelf het meest blij van toch?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:56 schreef pullup het volgende:
[..]
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3le5vej4ywc2f
Helemaal wat voor jou
Ik niet, een paar muisklikken en de tv op het juiste kanaal zetten.quote:
Ah digitaal ... ik dacht nog van die VHS bandenquote:Op woensdag 25 december 2024 23:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik niet, een paar muisklikken en de tv op het juiste kanaal zetten.
Ik kan mij niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst een videoband in handen heb gehad.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah digitaal ... ik dacht nog van die VHS banden
OK .. dan staat alles op je NASquote:Op woensdag 25 december 2024 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan mij niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst een videoband in handen heb gehad.
Ik wel een stuk of 3000quote:Op woensdag 25 december 2024 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan mij niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst een videoband in handen heb gehad.
van je video shop ....quote:Op woensdag 25 december 2024 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wel een stuk of 3000Doei verkocht
Ja dat was denk ik de laatste keer dat ik een videoband in mijn handen had. Ik had er wel twee of zo achter gehouden.quote:
Ik heb ze allemaal weggeflikkerd en de Disney koop videos zijn naar Spanje verhuisd .... geen ideequote:Op woensdag 25 december 2024 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat was denk ik de laatste keer dat ik een videoband in mijn handen had. Ik had er wel twee of zo achter gehouden.
Ik heb ook niks meer. Wel dvd'squote:Op woensdag 25 december 2024 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal weggeflikkerd en de Disney koop videos zijn naar Spanje verhuisd .... geen idee
Ja en nog een paar cd's maar kijk er nooit meer naar om ... alles is digitaal te kijken dus ja waarom moeilijk doenquote:
Oh cd's speel ik nog wel af hoor. Zelfs één aangeschaft recentelijk.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en nog een paar cd's maar kijk er nooit meer naar om ... alles is digitaal te kijken dus ja waarom moeilijk doen
OK ... Zijn er nog muziekwinkels eik?quote:Op woensdag 25 december 2024 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh cd's speel ik nog wel af hoor. Zelfs één aangeschaft recentelijk.
Toch nog wel.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ... Zijn er nog muziekwinkels eik?
Besteld, ik heb geen winkel in de buurtquote:Op woensdag 25 december 2024 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ... Zijn er nog muziekwinkels eik?
Denk dat het vooral zaken zijn die ook vinyl verkopen.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toch nog wel.
[ afbeelding ]
https://www.plaatzaken.nl/overzicht-platenzaken/nederland
Dat is ook wel een begrip. Die gaat nooit ten onder.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:56 schreef Karzai het volgende:
hier hebben ze bijna alles
https://concerto.nl/
De meeste wel zo te zien. Hier in Den Haag zit nog wel een winkel die alleen vinyl verkoopt.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat het vooral zaken zijn die ook vinyl verkopen.
Dat is weer helemaal hip. Die kleine zaakjes weten daar op in te spelen.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De meeste wel zo te zien. Hier in Den Haag zit nog wel een winkel die alleen vinyl verkoopt.
Ik heb deze week nog vinylquote:Op woensdag 25 december 2024 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat het vooral zaken zijn die ook vinyl verkopen.
cd,s vertiefenquote:Op donderdag 26 december 2024 00:18 schreef Soury het volgende:
Ik heb ze nog wel, maar die zijn ondertussen wel vertieft
LP'squote:
CD rot.quote:
Niet die van mijquote:
Ja dat dus, niet echt zuinig op geweest.quote:
dat is met alles zoquote:Op donderdag 26 december 2024 00:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat dus, niet echt zuinig op geweest.
Toch blijkt dat achteraf ook wel weer mee te vallen.quote:
Nou mijn ooit zelf gebrande cd's die doen het niet meer. Daar baal ik van. Ligt waarschijnlijk aan de speler maar goed.quote:
Vertel dat even aan mijn cd speler.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:26 schreef Karzai het volgende:
je moet ze poetsen knuffelen en kusjes geven dan blijven ze eeuwig bij je
nou bij mij begonnen ze allemaal over te slaan zeker die illegaal gebrande, ik heb de naar de stort gebracht en een paar originele naar de buurt biebquote:Op donderdag 26 december 2024 00:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toch blijkt dat achteraf ook wel weer mee te vallen.
Ik heb het ook over originele. Zelfbranden is ook een andere techniek dan die in de fabriek worden gemaakt.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
nou bij mij begonnen ze allemaal over te slaan zeker die illegaal gebrande, ik heb de naar de stort gebracht en een paar originele naar de buurt bieb
Nou op zich maakte dat niet niet zoveel uit, misschien qua kwaliteit.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:51 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik brande ze ook nooit op max. snelheid. Dat bleek ook beter te zijn.
Kapot in welk opzicht? Brekenquote:Op donderdag 26 december 2024 01:01 schreef Domnivoor het volgende:
Zelfgebrande cd’s gingen sneller kapot. Maar lang niet altijd. Ik heb ze van 25 jaar oud die nog goed zijn.
Ik brandde ze ook op lage snelheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |