Lawaaiige burenquote:
Dat is wel een leuk nummerquote:Op maandag 23 december 2024 21:08 schreef Domnivoor het volgende:
Deze Peter maakt er zelf een eind aan.
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op maandag 23 december 2024 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
Kate![]()
Haar kerstnummer vind ik ook mooi:
Die uil heeft echt zo'n blik van "oprotten jij"quote:
Ik zal hem wel even vervangen door een badeend.quote:Op maandag 23 december 2024 21:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die uil heeft echt zo'n blik van "oprotten jij"![]()
Bijzonder, een badeend in een boomquote:Op maandag 23 december 2024 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal hem wel even vervangen door een badeend.
Ook mooiquote:
Kijk dit..........quote:Op maandag 23 december 2024 21:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bijzonder, een badeend in een boom
Wauw, bijzonder!quote:Op maandag 23 december 2024 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
NL vlag gefotografeerd in de lucht boven IJsselstein
[ afbeelding ]
Wauw, bijzonder om te zienquote:Op maandag 23 december 2024 21:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk dit..........
Heel fraai, ik kreeg dit te zien vanochtendquote:Op maandag 23 december 2024 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
NL vlag gefotografeerd in de lucht boven IJsselstein
[ afbeelding ]
Ook heel mooi!quote:Op maandag 23 december 2024 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel fraai, ik kreeg dit te zien vanochtend
[ afbeelding ]
Maar wel het spookslot officieel geopend.quote:Op maandag 23 december 2024 21:12 schreef pullup het volgende:
Ze heeft te weinig muziek gemaakt uiteindelijk
Het spookslot is niet meer. Kate had daar ook nog een eigen grafzerk. Ik ben wel benieuwd wat daarmee gebeurd isquote:Op maandag 23 december 2024 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar wel het spookslot officieel geopend.
Kate ligt er in ieder geval niet inquote:Op maandag 23 december 2024 21:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het spookslot is niet meer. Kate had daar ook nog een eigen grafzerk. Ik ben wel benieuwd wat daarmee gebeurd is
Ik las het.quote:Op maandag 23 december 2024 21:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het spookslot is niet meer. Kate had daar ook nog een eigen grafzerk. Ik ben wel benieuwd wat daarmee gebeurd is
https://www.top40.nl/vand(...)-bush-in-de-eftelingquote:De special begint met een shot van een grafsteen waar de naam Kate Bush op staat. Deze grafsteen is altijd bewaard gebleven. Na 25 jaar lang te zijn opgeborgen, werd de Kate Bush-grafplaat in 2003 tegen de muur van het spookslot gezet. Later werd de steen verwerkt in het decor van de hoofdshow.
Die is wel wat maatjes gegroeidquote:Op maandag 23 december 2024 21:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Kate ligt er in ieder geval niet in
Die zit verstopt in een struikquote:Op maandag 23 december 2024 21:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Kate ligt er in ieder geval niet in
Lolquote:Op maandag 23 december 2024 21:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die zit verstopt in een struik
Dat zat altijd wel goed. Het is niet dat ie me opzadelde met de kosten voor een compleet kerst diner of zoquote:Op maandag 23 december 2024 20:48 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan stuurde jij hem de rekening?
Ik probeer me goed voor te stellen hoe dat er uit zagquote:Op maandag 23 december 2024 21:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat zat altijd wel goed. Het is niet dat ie me opzadelde met de kosten voor een compleet kerst diner of zo
Wat ie ook leuk vond was dingen gewoon in mijn winkelwagentje mieteren zonder me aan te kijken of een woord te wisselen en door te lopen. En ik er gewoon niet op reageren, dat zorgde weleens voor leuke reacties van omstanders.
Maar wat deed hij voor jou om het goed te maken?quote:Op maandag 23 december 2024 21:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat zat altijd wel goed. Het is niet dat ie me opzadelde met de kosten voor een compleet kerst diner of zo
Wat ie ook leuk vond was dingen gewoon in mijn winkelwagentje mieteren zonder me aan te kijken of een woord te wisselen en door te lopen. En ik er gewoon niet op reageren, dat zorgde weleens voor leuke reacties van omstanders.
Gewoon betoalen!quote:Op maandag 23 december 2024 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar wat deed hij voor jou om het goed te maken?
En dan Ralph Inbar om het hoekje kijkenquote:Op maandag 23 december 2024 22:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik probeer me goed voor te stellen hoe dat er uit zagMaar het is wel een sketch
Is dat alles?quote:
Welnee, we waren constant bezig met dat soort rotgeintjesquote:Op maandag 23 december 2024 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is dat alles?
Ik zou hem mooi wat huishoudelijke klusjes laten doen.
Een vriend en ik waren ook vaak zo bezig.quote:Op maandag 23 december 2024 22:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Welnee, we waren constant bezig met dat soort rotgeintjes
Ja elke kerstmuziek voldoetquote:Op dinsdag 24 december 2024 00:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Is stomme kerstmuziek eigenlijk hetzelfde als vreselijke Kerstmuziek?
quote:
True storyquote:
Hey Karzai, jij ook een fijn kerstfeest.quote:Op dinsdag 24 december 2024 06:40 schreef Karzai het volgende:
Vrolijk kerstfeest allen!![]()
[ afbeelding ]
thnx Tonja, jij ook een heel fijn en liefdevol kerstfeestquote:
ik zag volgens mij een kalkoen op het laatst, dus bracht mij op dit ideequote:Op dinsdag 24 december 2024 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Karzai, jij ook een fijn kerstfeest.![]()
Ik moest wel even lachen deze foto onder al die mooie vogels
A op die manier. ik moest er wel om lachen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 07:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zag volgens mij een kalkoen op het laatst, dus bracht mij op dit idee![]()
Geen idee, zat wel te kijken of het een echte was.quote:
Ja eigenlijk hadden we lekker vorst en zon moeten hebben zo met deze dagen en een klein beetje sneeuwquote:
ja, ik word hier een beetje triest vanquote:Op dinsdag 24 december 2024 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja eigenlijk hadden we lekker vorst en zon moeten hebben zo met deze dagen en een klein beetje sneeuw
Dat dan weer niet. Je schiet er niet mee op Karzai om triest te worden. Het veranderd er toch niets aan.quote:Op dinsdag 24 december 2024 07:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja, ik word hier een beetje triest van
Dankj e Chanel, jij ook hele fijne dagenquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:17 schreef Chanel5 het volgende:
Hele fijne, gezellige en vooral lekkere dagen gewenst!!![]()
En natuurlijk een heel goedemorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |