Radicale gekquote:Op maandag 23 december 2024 20:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb er een van Donald Trump genot. Draag hem met TROTS. MAGA
Nog steviger?quote:Op maandag 23 december 2024 20:39 schreef maxi-mus het volgende:
Toto heeft voor volgend jaar een bult stevige darters nodig.
Precies. Ik drink dolgraag een biertje, en bij mij druipt de mannelijkheid er van af. Dat zeiden ze ook altijd tegen mij op de pingpong clubquote:Op maandag 23 december 2024 20:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Want bierdrinkers zijn ECHTE MANNEN.
Het was kersttruien dag op kantoor.quote:
Jij bent af, haha!quote:Op maandag 23 december 2024 20:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb er een van Donald Trump genot. Draag hem met TROTS. MAGA
Hier spreekt een verstandig man.quote:
Bedrijven die dat doen, daar hoef ik niet te werken.quote:Op maandag 23 december 2024 20:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Het was kersttruien dag op kantoor.
Ik had een normale trui aan.
Graag preview, dan laat ik ook 1 maken wellicht.quote:Op maandag 23 december 2024 20:40 schreef Dagoduck het volgende:
Kan niet wachten tot ik mijn oud en nieuw-UI weer kan instellen.
Die heb ik gewoon het hele jaar door, niks geen flauwekulletjesquote:Op maandag 23 december 2024 20:40 schreef Dagoduck het volgende:
Kan niet wachten tot ik mijn oud en nieuw-UI weer kan instellen.
Het enige wat nog erger is dan een kersttrui is die enige zure hut die niet meedoet.quote:Op maandag 23 december 2024 20:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Je bent een mooi mens.quote:Op maandag 23 december 2024 20:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zou zonder bovenkleding gaan, genoeg haar op mijn lichaam.quote:Op maandag 23 december 2024 20:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |