IPTV nemenquote:Op maandag 23 december 2024 20:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Keuzes maat, we hebben al zo veel abonnementen en ergens moet je een grens trekken natuurlijk.
Zoals bij de opkomst van de darters?quote:Op maandag 23 december 2024 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar je kan op televisie kijken naar verwarde mensen die op die liedjes gaan dansen!
In de rij gaan staan voor zo’n café. Ik walg ervan.quote:Op maandag 23 december 2024 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar je kan op televisie kijken naar verwarde mensen die op die liedjes gaan dansen!
VTMGo met een VPN.quote:
Ik heb het gisteren nog even geprobeerd. Werkt gewoon. WERKT GEWOONquote:Op maandag 23 december 2024 20:48 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Maar daar zit nu toch een geoblock op...?
Ik hou dat niet eens meer vol, ik ga toch niet tot 04:00 op FOK! zitten liedjes luisteren, een normaal mens slaapt op dat tijdstip.quote:Op maandag 23 december 2024 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Anno 2024 opblijven om een bepaald nummer te horen, wat een act.
Top 3000 radio Nostalgie betahquote:Op maandag 23 december 2024 20:49 schreef fetX het volgende:
[..]
In de rij gaan staan voor zo’n café. Ik walg ervan.
Dit kan niet.quote:Op maandag 23 december 2024 20:45 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, dit is de laatste avond dat ik het darts volg.
Zit ik wel aan te denken ja.quote:
Deze act heeft ook wel zijn tijd gehad.quote:Op maandag 23 december 2024 20:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
De tijden dat ik nog zin had om dat uit te gaan zoeken liggen achter me. Ik ga wel andere dingen doen.quote:
Ik doe toch al nooit aan schermen, ik houd niet van die steekwapens.quote:Op maandag 23 december 2024 20:50 schreef Dagoduck het volgende:
Wil binnenkort ook even een week zonder schermen door het leven gaan.
Ik ga het even voorleggen aan de vrouw, kunnen we de rest mooi opzeggen.quote:Op maandag 23 december 2024 20:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Betaal 50 p jaar,kan alles kijken. Alle streamingdiensten wereldwijd, sport etc etc
Ik zit hier ook aan te denken om dat maar eens te doen.quote:Op maandag 23 december 2024 20:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Betaal 50 p jaar,kan alles kijken. Alle streamingdiensten wereldwijd, sport etc etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |