SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Nu weet ik weer wat me tegenstaat in Hogwards Legacy. Dat ik dat hele systeem moet gaan leren.:')![]()
Kan gewoon.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
MOONtje.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze sinterklaaskapoentjequote:Op maandag 23 december 2024 20:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
4000 op een dag. Ongelofelijk!![]()
![]()
4000 wat?quote:Op maandag 23 december 2024 20:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
4000 op een dag. Ongelofelijk!![]()
Mag zeker blijven.Heb wel het gevoel Sint al te kennen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sinterklaas, wie kent hem nietquote:Op maandag 23 december 2024 20:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag zeker blijven.Heb wel het gevoel Sint al te kennen.sinterklaaskapoentje
![]()
Ben hier nog maar 3 dagen maar voel me nu al welkomquote:Op maandag 23 december 2024 20:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag zeker blijven.Heb wel het gevoel Sint al te kennen.
:')![]()
Je bent ook een goede toevoegingquote:Op maandag 23 december 2024 20:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben hier nog maar 3 dagen maar voel me nu al welkom![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Sinterklaas sinterklaas en natuurlijk [censored] pietquote::')![]()
U zijt wellekome....quote:Op maandag 23 december 2024 20:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben hier nog maar 3 dagen maar voel me nu al welkom“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedzo.quote:Op maandag 23 december 2024 20:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben hier nog maar 3 dagen maar voel me nu al welkomsinterklaaskapoentje
![]()
1500 winst aan aandelen dit jaar, heb het er maar afgehaald want ik vertrouw de koers niet zo met trumpDo what you love, love what you do!![]()
Als het aandelen in Amerikaanse bedrijven zijn zit je met Trump echt wel goed.quote:Op maandag 23 december 2024 20:42 schreef kree het volgende:
1500 winst aan aandelen dit jaar, heb het er maar afgehaald want ik vertrouw de koers niet zo met trump
Maar de rest kan wel ff een flinke knauw krijgen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: