lolquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Goedkope slaven aldus 'rapper' Boef
[ afbeelding ]
Het was inderdaad ook vaak wel een mannenfeestje daar in het café hoor.quote:
Het is nog veel erger, die colgatekwal is terugquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:33 schreef DKUp het volgende:
s. Blijft jammer dat Doornbos ondernemen gaat spelen met bordeelsluipers in het Midden-Oosten.
Die bordeelsluipers draagt hij vakerquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:33 schreef DKUp het volgende:
Shelly doet al jaren niks meer op tv, nadat Talpa haar bij Shownieuws heeft ontslagen tijdens haar zwangerschapsverlof. Ze is meer actief op social media en doet presentaties etc. voor bedrijven. Altijd wel leuk en vrolijk en ze kan presenteren. Fan van F1.
Chris Zegers ja die man is ook al een tijd niet op tv geweest. Op zich een prima presentator en actief in de motorsport.
Probleem blijft dat ze allebei eigenlijk al jaren niet meer actief zijn geweest op tv. De combinatie kan compleet niks zijn. Race Café is de laatste jaren al niet best. Zal wel heel moeilijk worden.
Theoretisch gezien beter dan Rob Kamphues. Blijft jammer dat Doornbos ondernemen gaat spelen met bordeelsluipers in het Midden-Oosten.
Wat is dat? Bordeelsluiper?quote:
Wat een vreselijk persoon is dat, zeg. En dat wordt dan beroemd in Nederland en op een schild gehesen als voorbeeld voor de jeugd. Verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Goedkope slaven aldus 'rapper' Boef
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 maart 2025 01:13 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Wat is dat? Bordeelsluiper?
Ik vond het wel een prima show. Maar het enthousiasme mistte ik nog wel erg. De energie van Kampheus. Gaf toch een leukere sfeer vond ik. Maar qua inhoud deden ze het prima. Leken ook wel een beetje zenuwachtig/voorzichtig nog, wat niet gek is ook. Maar ik baal vooral dat ze geen beelden meer zullen hebben, hoe gaan ze dit ooit leuk maken zonder F1 beelden…ik gun ze het wel enorm! Zo zonde dat de rechten naar die Mafia lui van ViaPlee zijn gegaan, het had zo mooi kunnen zijn…
Schoentjes die weinig geluid maken en je dus aantrekt als je naar de hoeren gaat.quote:
Die zit aan de Ozempic.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:34 schreef Eagles89 het volgende:
Ligt het aan mij of is Jack Plooij 10 jaar ouder geworden deze winter..?
Verder prima showtje! Zeegers doet het hartstikke leuk.
Dat had ik afgelopen week ook toen ik Arjan Lubach bij Dit Was Het Nieuws zag, die kan best wel een biefstukje gebruiken.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:17 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Flink afgevallen inderdaad, maar ook een stuk kaler geworden…ik vind hem er slechter uitzien.
Toptip,quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:29 schreef chufi het volgende:
Oops Viaplay VroooooooooooooM 5 min eeerder begonnen met volle tafel ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |