SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
Mijn schoonmoeder is niet zo van het koken, dus eerste kerstdag gourmetten. Ach. Het gaat om de gezelligheid.quote:Op maandag 23 december 2024 16:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En dan ligt het vlees op de gourmet. Ja ik zit vol hoor
ERbij he, erbij. Met kruidenboter. En niet voordat het vlees er is want dan vreet je jezelf idd te vol met brood.quote:
Na het gourmetten steek je je schoonmoeder in brand of dat niet?quote:Op maandag 23 december 2024 16:53 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder is niet zo van het koken, dus eerste kerstdag gourmetten. Ach. Het gaat om de gezelligheid.
Dus je wordt dubbel genaaid?quote:Op maandag 23 december 2024 16:53 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder is niet zo van het koken, dus eerste kerstdag gourmetten. Ach. Het gaat om de gezelligheid.
Dat zou wel een verassing zijn.quote:Op maandag 23 december 2024 16:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Na het gourmetten steek je je schoonmoeder in brand of dat niet?
Ik deel het brood altijd uit. Zo voel ik mij eens p jaar Jezus himselfquote:Op maandag 23 december 2024 16:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
ERbij he, erbij. Met kruidenboter. En niet voordat het vlees er is want dan vreet je jezelf idd te vol met brood.
Nee hoor, het is een lieve vrouwquote:Op maandag 23 december 2024 16:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dus je wordt dubbel genaaid?
Als er maar wijn bij is ook dan.quote:Op maandag 23 december 2024 16:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik deel het brood altijd uit. Zo voel ik mij eens p jaar Jezus himself
Ongeloofwaardig genotquote:Op maandag 23 december 2024 16:54 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee hoor, het is een lieve vrouw
Deze?quote:Op maandag 23 december 2024 16:39 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat dit gifje van een schaarsgeklede dartende dame het niet meer doet.
Uiteraard.quote:
Zijn wel sites voor denk ik.quote:Op maandag 23 december 2024 16:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maak hier eens een .gif van bohhh
Heroine?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |