SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
Die moet zo ook nog hoorquote:Op maandag 23 december 2024 14:12 schreef Kopiko het volgende:
Genotssessie dit. Jammer dat Mansell ontbreekt.
Heeft die afgezegd?quote:Op maandag 23 december 2024 14:12 schreef Kopiko het volgende:
Genotssessie dit. Jammer dat Mansell ontbreekt.
Doet z'n pyjama niet eens uitquote:Op maandag 23 december 2024 14:18 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Fles staat z'n tanden al te poetsen
Zonder enig cynisme, je wist dat het zo zou gaan, stiekem toch nog de eerste set gekeken maar toen gelijk al de eerste 180’ers erin vlogen weggezapt.quote:Op maandag 23 december 2024 00:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:mani89 @:wimderon
https://nos.nl/video/2549(...)-bij-persconferentie
1:10 precies wat ik zeg: Cullen is een rancunedarter
Het ander scenario was dat Cullen 82 gemiddeld zou gooien en geen dubbel zou raken a la Ross Smith.quote:Op maandag 23 december 2024 14:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zonder enig cynisme, je wist dat het zo zou gaan, stiekem toch nog de eerste set gekeken maar toen gelijk al de eerste 180’ers erin vlogen weggezapt.
Ik heb het ook alweer uit mijn geheugen gewist, en door.
quote:Op zondag 22 december 2024 13:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
DRT en VBL bestaat momenteel uit een kluit zuurrechtse schadenfreude.
Gelukkig ligt het niet aan onze lieve heer zelf.quote:Op zondag 22 december 2024 13:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Kijk, aan @:wimderon @:mani89 en ons ligt het niet.
Maar waarom was Kaalen nou zo boos?quote:Op maandag 23 december 2024 14:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het ander scenario was dat Cullen 82 gemiddeld zou gooien en geen dubbel zou raken a la Ross Smith.
Zat weinig tussen in.
Omdat Cullen niet genoeg respect kreeg van de media.quote:Op maandag 23 december 2024 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar waarom was Kaalen nou zo boos?
Gewoon stukje frustratie over het hele seizoen en gebrek aan erkenning.quote:Op maandag 23 december 2024 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar waarom was Kaalen nou zo boos?
Ik ben helemaal niet rechtsquote:Op maandag 23 december 2024 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
Pikken we dit trouwens, jongens?
[..]
[..]
Gelukkig ligt het niet aan onze lieve heer zelf.
Ligt dus wel aan jou en mijquote:Op maandag 23 december 2024 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
Pikken we dit trouwens, jongens?
[..]
[..]
Gelukkig ligt het niet aan onze lieve heer zelf.
Wel grappig dat Stijn mensen zuur noemt. (lol)quote:Op maandag 23 december 2024 14:29 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet rechts
Leedvermaak is wel het leukste vermaak ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |