abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215968665
Dave Roelvink voelt zich niet best na kansloze nederlaag tegen Melvin Manhoef: ‘Ging niet volgens planning’

Het duel tussen Dave Roelvink (30) en Melvin Manhoef (48) was - als we Videoland mogen geloven - het grootste boksduel van het jaar. Zeg maar gerust onze eigen versie van Mike Tyson versus Jake Paul. En er stond wat op het spel. De betrokken boksorganisatie ICB had het duel recent opgewaardeerd tot een heus wereldtitelgevecht.

Roelvink en Manhoef vochten dus om de officiële wereldtitel. Van een echt wereldtitelgevecht was tijdens de bokswedstrijd echter weinig te merken. Voormalig mixed martial arts (MMA) kampioen Manhoef had weinig te duchten van influencer Roelvink. In de eerste ronde keken de twee mannen de kat nog uit de boom, maar in de tweede ronde ging Roelvink drie keer naar het canvas na meerdere stoten van Manhoef, waardoor die laatste de wedstrijd won.

Manhoef kreeg vervolgens een officiële kampioensriem en belandt in de zogeheten kampioenspoule, waar de beste boksende influencers en sporters van de ICB inzitten. Hij zou daardoor binnenkort zomaar op een mondiaal podium wedstrijden tegen internationale influencers kunnen boksen.

Voorafgaand aan het gevecht deden Dave Roelvink en Melvin Manhoef een staredown.
‘Illusie armer’

Binnen twee rondes was het dus gedaan. ,,Het was kort maar krachtig”, vatte commentator en oud-kickbokskampioen Remy Bonjasky samen. ,,Dave is een illusie armer.” Toch was er geen wrok tussen de vechters. Manhoef, die zelfs nog even voor Roelvink knielde, gaf na afloop aan sterretjes te hebben gezien na een van Daves eerste klappen.

Roelvink toonde zich een waardig verliezer en bedankte Manhoef voor de partij. Hij was trots op zichzelf, zei hij toen hij de microfoon nam. ,,Vorig jaar zat ik nog in een afkickkliniek en nu sta ik hier te vechten. Ik heb alles geprobeerd, maar Melvin was vandaag niet één, maar twee maatjes te groot. Het was een eer.”

Later liet hij in een video op Instagram nog van zich horen. Roelvink liet zijn bijna 700.000 volgers weten zich niet best te voelen. ,,Ik voel me zo kut. Dat ging niet volgens planning, jongens. Maar ja, shit happens. Wat doe je eraan? Geen moer! Kutzooi.”

Bedenkelijk boksniveau
De bokswereld was van tevoren hevig verdeeld over de wedstrijd. Al die toeters en bellen, de geacteerde ruzies en het bedenkelijke boksniveau is veel bokstrainers een doorn in het oog.

Boxing Influencers komt niet zomaar uit de lucht vallen. Het is een stukje spektakel dat over is komen waaien uit de Verenigde Staten en ook hier lucratief wordt ingezet. Tickets voor de wedstrijd in Studio 21 in Hilversum varieerden tussen de 255 euro en de 1005 euro. Wie het duurste ticket kocht, keek de wedstrijd vlak naast de ring, omringd door bn’ers

Tijdens het evenement, dat in Studio 21 op het Media Park plaatsvindt, namen influencers, vechters, content creators en sporters het in de ring tegen elkaar op. Onder meer Acteur Oussama Ahammoud, YouTube-ster Vonneke Bonneke, olympisch judoka Roy Meyer en realityster en zangeres Djamila Celina betraden zondagavond de boksring.

https://www.ad.nl/vechtsp(...)s-planning~a357a7ce/

Daar moet je nog voor betalen ook :|W _O- _O-
Wil er dood niet gevonden worden :(
pi_215968685
Nu heeft Dave eindelijk een excuus voor zijn hersenbeschadiging en zijn gedrag :+
pi_215968688
Is dit nieuws?
pi_215968723
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 13:02 schreef Cupfighter het volgende:
Is dit nieuws?
Misschien niet maar wel een droom die uitkomt voor velen :P
  maandag 23 december 2024 @ 13:05:17 #6
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215968740
>>SHO
  maandag 23 december 2024 @ 13:09:17 #7
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_215968815
Respect wel. Manhoef is echt een beest. Ook het type dat niet zachter gaat doen omdat je weinig ervaring hebt.
pi_215968835
quote:
6s.gif Op maandag 23 december 2024 12:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
Manhoef kreeg vervolgens een officiële kampioensriem en belandt in de zogeheten kampioenspoule, waar de beste boksende influencers en sporters van de ICB inzitten. Hij zou daardoor binnenkort zomaar op een mondiaal podium wedstrijden tegen internationale influencers kunnen boksen.
:') _O-
  maandag 23 december 2024 @ 13:13:29 #9
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_215968851
Als je geen echte professionele vechter bent, dan moet je hier niet eens aan beginnen.

Hij heeft meer lef dan verstand.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_215968855
Goed idee zeg om een tiktokker te laten vechten tegen een getraind MMA veteraan. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 23 december 2024 @ 13:16:59 #11
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215968919
Respect dat tandjes gewoon echt neergaat. Kuch jake Paul kuch.
pi_215968923
Misschien leuk om een keer een FOK!ker tegen Rico Verhoeven de ring in te sturen :7
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  maandag 23 december 2024 @ 13:19:26 #14
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215968961
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 13:11 schreef tjoptjop het volgende:
:') _O-
We hebben de beelden |:)

Bekijk deze YouTube-video
  maandag 23 december 2024 @ 13:59:46 #15
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_215969686
Blijft een onzekere sukkel.
Wat wil je nu bewijzen hier mee?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  † In Memoriam † maandag 23 december 2024 @ 14:00:54 #16
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_215969714
Boksen :')
:')
pi_215970388
Alleen bewusteloos?

Jammer.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  roze maandag 23 december 2024 @ 14:24:48 #18
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215970392
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 14:24 schreef Red_85 het volgende:
Alleen bewusteloos?

Jammer.
Volgens mij niet eens bewusteloos.
Your beauty never ever scared me.
pi_215970449
Wat een inspiratie die Dave
Heel veel sambal
pi_215970465
Veel kan er niet beschadigd zijn in zijn hoofd....
:')
  maandag 23 december 2024 @ 15:59:25 #21
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_215971518
Hopelijk lag dat kunstgebit eruit.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_215971608
Wel respect als je met een van de beste kickboksers van vroeger durft te sparren
  Moderator maandag 23 december 2024 @ 16:59:15 #23
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215972427
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 13:17 schreef Hallojo het volgende:
Misschien leuk om een keer een FOK!ker tegen Rico Verhoeven de ring in te sturen :7
Voor dat geld wil ik me best een keer in elkaar laten rammelen hoor

Duurt alleen een seconde of 3 tot het klaar is dus of het echt leuk is ...
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215973666
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 13:09 schreef Richestorags het volgende:
Respect wel. Manhoef is echt een beest. Ook het type dat niet zachter gaat doen omdat je weinig ervaring hebt.
Het lijkt me ook wel een sympathieke man.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_215974369
quote:
".. Maar ja, shit happens. Wat doe je eraan? .."
Nou Dave, je zou je best kunnen doen om net even een stukje minder een arrogante oetlul te zijn die denkt dat hij met zijn nieuwe hobby ook maar enige kans maakt tegen een daadwerkelijke professional. Dat is namelijk hoe de rest van ons voorkomt om in de ring door een sportvechter in elkaar geslagen te worden.

Wat een enorme kneus is die Dave toch ook, bah.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 23 december 2024 @ 20:27:15 #26
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_215975242
Hoe meer klappen die Roelvink krijgt, hoe beter.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_215976115
Dave Roelvink. Is dat niet die loser die toen voor lul stond omdat er een filmpje van z'n piemel op internet stond? En toen iedere bekende youtuber een filmpje met hem maakte vanwege de aandacht die ie kreeg? En toen zonder ooit een draaitafel aangezet te hebben, de "nr 1 DJ van Nederland" was?

Echt, al die influencers en broertjes/zusjes/zoontjes van bekendheden die DJ, influencer en theatermaker zijn :r
  maandag 23 december 2024 @ 21:20:10 #28
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215976714
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 18:29 schreef tesssssssss het volgende:
Het lijkt me ook wel een sympathieke man.
zoon kan heel goed voetballen

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Million_Manhoef
  maandag 23 december 2024 @ 21:38:32 #29
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215977230
Het moment dat Deef Roelvink naar de grond gemept wordt *O* *O*

https://www.dumpert.nl/item/100110842_394bf3f3

Slopen slopen _O- _O- _O- _O-
pi_215977742
quote:
Als ik na afloop 5 ton mag aftikken doe ik het graag. ^O^
pi_215977772
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 16:59 schreef sp3c het volgende:

[..]
Voor dat geld wil ik me best een keer in elkaar laten rammelen hoor

Duurt alleen een seconde of 3 tot het klaar is dus of het echt leuk is ...
Ik verwacht van een diehard hockyer wel wat meer tegengas hoor, sla hen dan op zijn minst op zijn bek met je stick.
  maandag 23 december 2024 @ 22:10:35 #32
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_215977816
quote:
6s.gif Op maandag 23 december 2024 12:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dave Roelvink voelt zich niet best na kansloze nederlaag tegen Melvin Manhoef: ‘Ging niet volgens planning’

Het duel tussen Dave Roelvink (30) en Melvin Manhoef (48) was - als we Videoland mogen geloven - het grootste boksduel van het jaar. Zeg maar gerust onze eigen versie van Mike Tyson versus Jake Paul. En er stond wat op het spel. De betrokken boksorganisatie ICB had het duel recent opgewaardeerd tot een heus wereldtitelgevecht.

Roelvink en Manhoef vochten dus om de officiële wereldtitel. Van een echt wereldtitelgevecht was tijdens de bokswedstrijd echter weinig te merken. Voormalig mixed martial arts (MMA) kampioen Manhoef had weinig te duchten van influencer Roelvink. In de eerste ronde keken de twee mannen de kat nog uit de boom, maar in de tweede ronde ging Roelvink drie keer naar het canvas na meerdere stoten van Manhoef, waardoor die laatste de wedstrijd won.

Voorafgaand aan het gevecht deden Dave Roelvink en Melvin Manhoef een staredown.
‘Illusie armer’

Binnen twee rondes was het dus gedaan. ,,Het was kort maar krachtig”, vatte commentator en oud-kickbokskampioen Remy Bonjasky samen. ,,Dave is een illusie armer.” Toch was er geen wrok tussen de vechters. Manhoef, die zelfs nog even voor Roelvink knielde, gaf na afloop aan sterretjes te hebben gezien na een van Daves eerste klappen.

Roelvink toonde zich een waardig verliezer en bedankte Manhoef voor de partij. Hij was trots op zichzelf, zei hij toen hij de microfoon nam. ,,Vorig jaar zat ik nog in een afkickkliniek en nu sta ik hier te vechten. Ik heb alles geprobeerd, maar Melvin was vandaag niet één, maar twee maatjes te groot. Het was een eer.”

Later liet hij in een video op Instagram nog van zich horen. Roelvink liet zijn bijna 700.000 volgers weten zich niet best te voelen. ,,Ik voel me zo kut. Dat ging niet volgens planning, jongens. Maar ja, shit happens. Wat doe je eraan? Geen moer! Kutzooi.”

Bedenkelijk boksniveau
De bokswereld was van tevoren hevig verdeeld over de wedstrijd. Al die toeters en bellen, de geacteerde ruzies en het bedenkelijke boksniveau is veel bokstrainers een doorn in het oog.

Boxing Influencers komt niet zomaar uit de lucht vallen. Het is een stukje spektakel dat over is komen waaien uit de Verenigde Staten en ook hier lucratief wordt ingezet. Tickets voor de wedstrijd in Studio 21 in Hilversum varieerden tussen de 255 euro en de 1005 euro. Wie het duurste ticket kocht, keek de wedstrijd vlak naast de ring, omringd door bn’ers

Tijdens het evenement, dat in Studio 21 op het Media Park plaatsvindt, namen influencers, vechters, content creators en sporters het in de ring tegen elkaar op. Onder meer Acteur Oussama Ahammoud, YouTube-ster Vonneke Bonneke, olympisch judoka Roy Meyer en realityster en zangeres Djamila Celina betraden zondagavond de boksring.

https://www.ad.nl/vechtsp(...)s-planning~a357a7ce/

Daar moet je nog voor betalen ook :|W _O- _O-
Wil er dood niet gevonden worden :(
goede zzaak zijn de tandjes er ook uit??
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_215985046
Dat zal hem leren!
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_215985096
quote:
klinkt goed maar deze wens is nog beter en doorgaan tot er bloed vloeit!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')