SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2024 08:58:09 ]![]()
Waarom zit die Gordon in de OP.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja, lekker achterover geleund met je voeten op het bankje lekker naar een muziekje luisterenquote:Op maandag 23 december 2024 08:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat voetenbankje is wel tof. Kun je echt in de stand relaxt zitten.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Moon
Wat een rust hier. Zelfs Justin is er nog niet
Die ligt nog te snurkenquote:Op maandag 23 december 2024 09:00 schreef Dotteke het volgende:
Wat een rust hier. Zelfs Justin is er nog niet![]()
![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 22:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dank je koeneloen! die heeft @:lovely gemaakt
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ligt onder de kerstboomquote:Op zondag 22 december 2024 22:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]zeker waar is ze?
heb je de ereader al @:lovely?
Geef hem geen ongelijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En relaxt bolken!quote:Op maandag 23 december 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, lekker achterover geleund met je voeten op het bankje lekker naar een muziekje luisteren
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Misschien is hij aan het werk en zit in een meetingquote:Op maandag 23 december 2024 09:00 schreef Dotteke het volgende:
Wat een rust hier. Zelfs Justin is er nog niet
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hij heeft vakantiequote:Op maandag 23 december 2024 09:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien is hij aan het werk en zit in een meeting"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jemig,![]()
Supermarkten bereiden zich voor op grote ramp of stroomstoring
Supermarkten en andere essentiële winkels beginnen met het opzetten van noodplannen, voor het geval oorlog uitbreekt of een klimaatramp of stroomstoring plaatsvindt. Begin volgend jaar worden ‘noodscripts’ samengesteld, en wordt gekeken wat moet gebeuren om winkels zo veel mogelijk overeind te houden. ,,We kunnen het niet zelf oplossen.’’
https://www.gelderlander.(...)omstoring~a4a1e9bf7/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgens mij was hij vrij, maar weet het niet zekerquote:Op maandag 23 december 2024 09:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien is hij aan het werk en zit in een meeting
Heb jij ook vrij?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow. Dan is hij welverdiend aan het uitslapen. Mooi, kunnen we nog even wat punten pakkenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Goedemorgen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Lovely
Nou een grote stroomstoring kan idd altijd gebeuren, beetje raar dat ze daar niet eerder aan gedacht hebben"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hij zal zo wel komen denk ikquote:Op maandag 23 december 2024 09:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow. Dan is hij welverdiend aan het uitslapen. Mooi, kunnen we nog even wat punten pakken
Vandaag wel vrij. Morgen en vrijdag werken.quote:Op maandag 23 december 2024 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij was hij vrij, maar weet het niet zeker
Heb jij ook vrij?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Volgens onze linkse vrienden moeten we ons meer zorgen maken over stikstofquote:Op maandag 23 december 2024 09:06 schreef Dotteke het volgende:
Jemig,![]()
Supermarkten en andere essentiële winkels beginnen met het opzetten van noodplannen, voor het geval oorlog uitbreekt of een klimaatramp of stroomstoring plaatsvindt. Begin volgend jaar worden ‘noodscripts’ samengesteld, en wordt gekeken wat moet gebeuren om winkels zo veel mogelijk overeind te houden. ,,We kunnen het niet zelf oplossen.’’
https://www.gelderlander.(...)omstoring~a4a1e9bf7/![]()
![]()
Moi Lovy.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik denk dat als hier echt oorlog uitbreekt, geen enkel noodplan zal voldoen.quote:Op maandag 23 december 2024 09:06 schreef Dotteke het volgende:
Jemig,![]()
https://www.gelderlander.(...)omstoring~a4a1e9bf7/Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Veel mensen kunnen ook niet schuilen en of onderduiken
Er is wel het een en ander aan de hand, ziekenhuizen van de week ook al dat ze bezig waren met plannen, nu de winkels.quote:Op maandag 23 december 2024 09:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Volgens onze linkse vrienden moeten we ons meer zorgen maken over stikstof
IK ben niet bang, maar het begint er wel steeds meer op te lijken dat het de verkeerde kant op gaat Linksom of rechtsomWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik verwacht niet meteen dat ze er een atoombom opgooien, want dan zijn ze zelf ook aan de beurtquote:Op maandag 23 december 2024 09:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk dat als hier echt oorlog uitbreekt, geen enkel noodplan zal voldoen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zou ook niet weten waar hier iets zit in de buurtquote:Op maandag 23 december 2024 09:09 schreef Lovely het volgende:
Veel mensen kunnen ook niet schuilen en of onderduikenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat weet ik wel zeker,kan je nog zoveel noodpakketjes in huis hebben.quote:Op maandag 23 december 2024 09:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk dat als hier echt oorlog uitbreekt, geen enkel noodplan zal voldoen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, maar gooi de stroomvoorziening plat en de telecom infrastructuur, en dan heb je het land al aardig kreupel.quote:Op maandag 23 december 2024 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik verwacht niet meteen dat ze er een atoombom opgooien, want dan zijn ze zelf ook aan de beurtAutocorrect
(zelfst. naamw.)
En een bunker gaat je ook niet hilfen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is waar, daarom noodpakketten en noodvoer aan schaffen. Alles duidt er toch wel op dat er wat staat te gebeurenquote:Op maandag 23 december 2024 09:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, maar gooi de stroomvoorziening plat en de telecom infrastructuur, en dan heb je het land al aardig kreupel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zou zweren dat ik net een reactie plaatstequote:Op maandag 23 december 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is wel het een en ander aan de hand, ziekenhuizen van de week ook al dat ze bezig waren met plannen, nu de winkels.
IK ben niet bang, maar het begint er wel steeds meer op te lijken dat het de verkeerde kant op gaat Linksom of rechtsom
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2024 09:16:31 ]![]()
Ik woon 5km van een plek waar hoogstwaarschijnlijk de 1e Russische nucleaire raket in EU gaat landen, dus ik maak me niet zo druk![]()
![]()
Wat mensen nu al doen omdat het bijna kerst is.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het wordt tussen de 7 en 9 graden met kerst.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 23 december 2024 09:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik woon 5km van een plek waar hoogstwaarschijnlijk de 1e Russische nucleaire raket in EU gaat landen, dus ik maak me niet zo druk![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dat de linkse zeggen dat we ons meer zorgen moeten maken over de stikstofquote:Op maandag 23 december 2024 09:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat ik net een reactie plaatsteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat is ook al bekend. Als het zover is kan je ook beter vooraanstaan.quote:Op maandag 23 december 2024 09:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik woon 5km van een plek waar hoogstwaarschijnlijk de 1e Russische nucleaire raket in EU gaat landen, dus ik maak me niet zo drukWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekkerrrrrrquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rotterdam en Den haag zijn de eerste doelwit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een slecht bewaard geheim is dat er een strategisch belangrijke installatie van navo hier in de buurt is.quote:Op maandag 23 december 2024 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is ook al bekend. Als het zover is kan je ook beter vooraanstaan.
Toen met 11 September hebben daar een paar maanden een paar tanks voor de deur gestaan.![]()
Voor de oplettende kijkertjes.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat denkt iedereen, maar is niet zo.quote:Op maandag 23 december 2024 09:21 schreef FreshFruit het volgende:
Rotterdam en Den haag zijn de eerste doelwit.
Rotterdam en Den Haag zullen vergeldingsaanvallen zijn
[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2024 09:24:22 ]![]()
https://www.omroepbrabant(...)iegbasis-Eindhoven:-'Binnen-3-tot-4-jaar-betrokken-bij-oorlog'quote:Op maandag 23 december 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is wel het een en ander aan de hand, ziekenhuizen van de week ook al dat ze bezig waren met plannen, nu de winkels.
IK ben niet bang, maar het begint er wel steeds meer op te lijken dat het de verkeerde kant op gaat Linksom of rechtsom![]()
Jij gokt waar de kernkoppen liggen?quote:Op maandag 23 december 2024 09:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen, maar is niet zo.
Rotterdam en Den Haag zullen vergeldingsaanvallen zijn“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Strategisch computer centrum van NAVOquote:Op maandag 23 december 2024 09:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij gokt waar de kernkoppen liggen?![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 09:24 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.omroepbrabant(...)iegbasis-Eindhoven:-'Binnen-3-tot-4-jaar-betrokken-bij-oorlog'snel mijn waggie oprijden dan maar
![]()
Brunsum?quote:Op maandag 23 december 2024 09:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Strategisch computer centrum van NAVO“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Op papier is het de loonadministratie van het Nederlande leger, maar je zou je af kunnen vragen waarom ze dat 7 verdiepingen onder de grond moeten doen![]()
![]()
Dit idd.quote:Op maandag 23 december 2024 09:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk dat als hier echt oorlog uitbreekt, geen enkel noodplan zal voldoen.
Noodpakketjes zullen ff helpen, maar of hulpgoederen vervolgens op tijd zullen arriveren?![]()
Gezellige onderwerpen weer hier, lees ik?quote:Op maandag 23 december 2024 09:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook goedemorgen.[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
Eten!quote:Op maandag 23 december 2024 09:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Gezellige onderwerpen weer hier, lees ik?![]()
Dat geheim wist ik niet. Dat is een goed doelwit voor de Russenquote:Op maandag 23 december 2024 09:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Een slecht bewaard geheim is dat er een strategisch belangrijke installatie van navo hier in de buurt is.
Toen met 11 September hebben daar een paar maanden een paar tanks voor de deur gestaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt hoor.Sommige mensen doen graag dit soort berichten gooien.quote:Op maandag 23 december 2024 09:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Gezellige onderwerpen weer hier, lees ik?
Thnx. Deze kende ik nog nietquote:Op maandag 23 december 2024 09:24 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.omroepbrabant(...)iegbasis-Eindhoven:-'Binnen-3-tot-4-jaar-betrokken-bij-oorlog'
Ik waag het te betwijfelen dat Poetin voor algehele vernietiging van westerse landen en zijn eigen land zal kiezen om één enkel buurlandje.![]()
Geen idee dat jij een BNW-lover bentquote:Op maandag 23 december 2024 09:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen, maar is niet zo.
Rotterdam en Den Haag zullen vergeldingsaanvallen zijn
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2024 09:37:28 ]![]()
Hey ToTiequote:
Een peentje voor Leentje.quote:Op maandag 23 december 2024 09:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Veel beter onderwerp!Wat schaft de pot?
Wij hebben een bunker, laat ik nu dicht bij dit bos wonen, maar ja het bos is zo groot. Ik heb hem nooit gezien.![]()
![]()
https://www.destentor.nl/(...)zen%20als%20monument.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kijk nog wel eens van die filmpjes op YouTube waar ze Russische oude bunkers uitkammen, en die locatie staat vrijwel altijd gemarkeerd op kaarten in die bunkersquote:Op maandag 23 december 2024 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat geheim wist ik niet. Dat is een goed doelwit voor de Russen![]()
Neuh, want ik baseer me wel op feitenquote:Op maandag 23 december 2024 09:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Geen idee dat jij een BNW-lover bent![]()
![]()
Fijn dat Dottteke veilig is.quote:Op maandag 23 december 2024 09:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik kijk nog wel eens van die filmpjes op YouTube waar ze Russische oude bunkers uitkammen, en die locatie staat vrijwel altijd gemarkeerd op kaarten in die bunkers“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bang dat het wegwaaitquote:Op maandag 23 december 2024 09:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
Op papier is het de loonadministratie van het Nederlande leger, maar je zou je af kunnen vragen waarom ze dat 7 verdiepingen onder de grond moeten doen
Poetin doet dit allemaal alleen maar omdat ie in de geschiedenisboeken wil komen als grootste Russische leider.quote:Op maandag 23 december 2024 09:36 schreef ToT het volgende:
Ik waag het te betwijfelen dat Poetin voor algehele vernietiging van westerse landen en zijn eigen land zal kiezen om één enkel buurlandje.![]()
Gelukkig maarquote:Op maandag 23 december 2024 09:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Neuh, want ik baseer me wel op feiten![]()
![]()
Oh wacht.....quote:Op maandag 23 december 2024 09:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Poetin doet dit allemaal alleen maar omdat ie in de geschiedenisboeken wil komen als grootste Russische leider.![]()
Ik heb het liever over ArieGod, maar dat is VERBOTENquote:Op maandag 23 december 2024 09:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt hoor.Sommige mensen doen graag dit soort berichten gooien.![]()
![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 09:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb het liever over ArieGod, maar dat is VERBOTEN
quote:Op maandag 23 december 2024 09:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Poetin doet dit allemaal alleen maar omdat ie in de geschiedenisboeken wil komen als grootste Russische leider.![]()
![]()
Ik ben daar eigenlijk nooit zo mee bezig geweest.quote:Op maandag 23 december 2024 09:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik kijk nog wel eens van die filmpjes op YouTube waar ze Russische oude bunkers uitkammen, en die locatie staat vrijwel altijd gemarkeerd op kaarten in die bunkers
Het was ook altijd de ver van mijn bed show. Maar tijden veranderen en dan is het wel fijn te weten waar je eventueel heen zou kunnen gaan. Nu denk ik meer aan kinderen en jonge gezinnen.
Voor hen vind ik het erg.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey M-Kquote:Op maandag 23 december 2024 09:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Geen idee dat jij een BNW-lover bent
Ik hou me meer bezig met dingen die m'n leven gewoon direct kunnen beïnvloeden. Op de rest heb je toch geen grip.![]()
quote:
Heb je ook niet, wat komt komt. Maar je kan wel wat dingen doen om je fvoor te bereiden.quote:Op maandag 23 december 2024 09:45 schreef ToT het volgende:
Ik hou me meer bezig met dingen die m'n leven gewoon direct kunnen beïnvloeden. Op de rest heb je toch geen grip.
En dan doel ik mee op een eventuele aanval electra en water instalatiesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze man weetquote:Op maandag 23 december 2024 09:45 schreef ToT het volgende:
Ik hou me meer bezig met dingen die m'n leven gewoon direct kunnen beïnvloeden. Op de rest heb je toch geen grip.![]()
![]()
Ik heb wel wat zakken chips in huis. Oh, en nog een pak suiker!quote:Op maandag 23 december 2024 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je ook niet, wat komt komt. Maar je kan wel wat dingen doen om je fvoor te bereiden.
En dan doel ik mee op een eventuele aanval electra en water instalaties![]()
![]()
Thnx, wat je ziet is wat je krijgt zeg ik altijd.quote:Op maandag 23 december 2024 09:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jij bent gelukkig je lieve echte zelf
Anders voordoen dan je bent brengt je niet ver, op een gegeven moment val je vanzelf door de mand.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mag ik mijn scharrel die al 8 jaar meegaat meenemen @ToTverjaardag?quote:Op maandag 23 december 2024 09:45 schreef ToT het volgende:
Ik hou me meer bezig met dingen die m'n leven gewoon direct kunnen beïnvloeden. Op de rest heb je toch geen grip.
En ja ik ben slecht in scharrels![]()
![]()
Dit dus.En dan kan je wel hoogdravend gaan posten over bunkers ed. Dat gaat werkelijk nergens over.quote:Op maandag 23 december 2024 09:45 schreef ToT het volgende:
Ik hou me meer bezig met dingen die m'n leven gewoon direct kunnen beïnvloeden. Op de rest heb je toch geen grip.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bedoel je die roti-vreter?quote:Op maandag 23 december 2024 09:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mag ik mijn scharrel die al 8 jaar meegaat meenemen @:ToTverjaardag?
En ja ik ben slecht in scharrels![]()
![]()
Ik heb ook nog niets in huis. Heb wel een noodradio besteld, maar meer om mijn tel op te kunnen laten en licht te hebbenquote:Op maandag 23 december 2024 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb wel wat zakken chips in huis. Oh, en nog een pak suiker!![]()
Koffie heb ik altijd in voorraad, maar zonder stroom heb je daar ook niets aan![]()
Een paar blikken voer staat ook altijd wel in de kast, maar daar red ik geen twee weken mee of zo
De vriezer ligt altijd wel vol, maar zonder stroom heb je daar ook niets aan.
En zonder stroom kan ik ook niet koken
Dat is waarom iedereen mij lief vindtquote:Op maandag 23 december 2024 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, wat je ziet is wat je krijgt zeg ik altijd.
Anders voordoen dan je bent brengt je niet ver, op een gegeven moment val je vanzelf door de mand.![]()
![]()
O ja jij ging naar heer ToT zijn verjaardag gezelligquote:Op maandag 23 december 2024 09:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mag ik mijn scharrel die al 8 jaar meegaat meenemen @:ToTverjaardag?
En ja ik ben slecht in scharrels
Hoeveel komen er nu @ToT?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hout sprokkelen in dat bos en een kampvuurtje maken!quote:Op maandag 23 december 2024 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niets in huis. Heb wel een noodradio besteld, maar meer om mijn tel op te kunnen laten en licht te hebben![]()
Koffie heb ik altijd in voorraad, maar zonder stroom heb je daar ook niets aan![]()
Een paar blikken voer staat ook altijd wel in de kast, maar daar red ik geen twee weken mee of zo
Laat gelijk je bank ook in dat bos afleveren, want je moet er natuurlijk wel een beetje comfortabel kunnen zitten he!![]()
![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 09:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat is waarom iedereen mij lief vindthouden zo.
Bij boom 13quote:Op maandag 23 december 2024 09:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Hout sprokkelen in dat bos en een kampvuurtje maken!
Laat gelijk je bank ook in dat bos afleveren, want je moet er natuurlijk wel een beetje comfortabel kunnen zitten he!
Nice !quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
5 DTS'ers, 2 stuks aanhang, misschien nog 2 andere DTS'ers en nog of 1of 2 vrienden van buiten FOK!.quote:Op maandag 23 december 2024 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja jij ging naar heer ToT zijn verjaardag gezellig
Hoeveel komen er nu @:ToT?![]()
![]()
Leuk ToT gaat vast een leuke dag of avond worden.quote:Op maandag 23 december 2024 09:52 schreef ToT het volgende:
[..]
5 DTS'ers, 2 stuks aanhang, misschien nog 2 andere DTS'ers en nog of 1of 2 vrienden van buiten FOK!.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh en van 6 FOK!kers heb ik geen antwoord gekregen, maar ik ga er niet van uit dat die dan zullen komen.![]()
![]()
Jawel, zeker wel!quote:Op maandag 23 december 2024 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk ToT gaat vast een leuke dag of avond worden.![]()
![]()
sp3c komt toch niet? Want laatste zaterdag van de maand is zijn kutste werkdag van de maand.quote:Op maandag 23 december 2024 09:52 schreef ToT het volgende:
[..]
5 DTS'ers, 2 stuks aanhang, misschien nog 2 andere DTS'ers en nog of 1of 2 vrienden van buiten FOK!.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2024 09:55:06 ]![]()
Ik had begrepen dat hij wel komt!quote:Op maandag 23 december 2024 09:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
sp3c komt toch niet? Want laatste zaterdag van de maand is zijn kunsten werkdag van de maand.![]()
![]()
Zal rustig hier zijn dan in DTSquote:
WIe komen er allemaal, of is dat geheim
Ik weet dat kloddertje hier en kloddertje daar komt met aanhang
En sp3c dus blijkbaar.quote:Op maandag 23 december 2024 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal rustig hier zijn dan in DTS
Ik weet dat kloddertje hier en kloddertje daar komt met aanhang![]()
Toch een kleine moeite om antwoord te geven. Ik heb je gelijk geantwoord dat is wel zo netjes tochquote:Op maandag 23 december 2024 09:54 schreef ToT het volgende:
Oh en van 6 FOK!kers heb ik geen antwoord gekregen, maar ik ga er niet van uit dat die dan zullen komen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
'Hoogdravend'quote:Op maandag 23 december 2024 09:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit dus.En dan kan je wel hoogdravend gaan posten over bunkers ed. Dat gaat werkelijk nergens over.
Niks hoogsdravends aan, gewoon observeringen. Andere mensen posten 'hoogdravend' dat 2 steden kapot gegooid worden. Als je het dan toch over iets hebt waar werkelijk nergens over gaat.
Maar goed, ik hou me bek wel weer dicht.![]()
Ah ja oorlog. Dat mist nog op mijn bingo kaart.
Zien we dan wel weer. Boeiend verder. Ik moet nog steeds naar het werk volgend jaar.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Leuk toch, jullie kennen elkaar toch?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Matig maar.quote:Op maandag 23 december 2024 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk toch, jullie kennen elkaar toch?![]()
Stel je voor dat je eens iets over je intresses durft te zeggen hier. Nee, dan ben je direct een BNWer en 'hoogdravend'
Hou toch op.![]()
Gewoon lekker posten wat je posten wilt Assie.quote:Op maandag 23 december 2024 09:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
'Hoogdravend'
Niks hoogsdravends aan, gewoon observeringen. Andere mensen posten 'hoogdravend' dat 2 steden kapot gegooid worden. Als je het dan toch over iets hebt waar werkelijk nergens over gaat.
Maar goed, ik hou me bek wel weer dicht.
Ik lees zovaak dingen wat mij niet boeit en wat doe ik dan... ik scrol door of ga weg en kom later terug.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lijkt mij ook een lieve vrouw.quote:Op maandag 23 december 2024 09:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Ookwel benieuwd naar de rest. In elk geval @:drakinDan is er in ieder geval een die je kentquote:
Ik ben liever voorzichtig met uitspraken voor anderen te doen.quote:Op maandag 23 december 2024 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal rustig hier zijn dan in DTS
Ik weet dat kloddertje hier en kloddertje daar komt met aanhangZe mogen het zelf wel in het topic vernoemen als ze willen, natuurlijk.
![]()
![]()
Precies!quote:Op maandag 23 december 2024 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch een kleine moeite om antwoord te geven. Ik heb je gelijk geantwoord dat is wel zo netjes toch![]()
![]()
Je weet toch dat ik fan ben van BNW?quote:Op maandag 23 december 2024 09:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
Stel je voor dat je eens iets over je intresses durft te zeggen hier. Nee, dan ben je direct een BNWer en 'hoogdravend'
Hou toch op.![]()
![]()
Lekker praten over wat jou boeit. Hier mag het over alles gaan, dus ook over bunkers.quote:Op maandag 23 december 2024 09:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
Hou toch op.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Snap ik helemaal.quote:Op maandag 23 december 2024 09:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben liever voorzichtig met uitspraken voor anderen te doen.Ze mogen het zelf wel in het topic vernoemen als ze willen, natuurlijk.
Ik bedoelde u daar niet mee mijn confrère,goed lezen en dan reageren.quote:Op maandag 23 december 2024 09:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
'Hoogdravend'
Maar goed, ik hou me bek wel weer dicht.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gewoon gelijk nucleaire oorlog dan is het gewoon klaar. Zo huppa de hele aarde onbewoonbaar.
Hebben we dat ook weer gehad, iedereen blij.
Zou wel fijn zijn als ze het van te voren aankondigen dan hoef ik die dag niet naar werk te gaan of boodschappen te doen.Trotste mama van Ambar
quote:Op maandag 23 december 2024 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon gelijk nucleaire oorlog dan is het gewoon klaar. Zo huppa de hele aarde onbewoonbaar.
Zou wel fijn zijn als ze het van te voren aankondigen dan hoef ik die dag niet naar werk te gaan of boodschappen te doen.
NUKESquote:Op maandag 23 december 2024 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Zou wel fijn zijn als ze het van te voren aankondigen dan hoef ik die dag niet naar werk te gaan of boodschappen te doen.![]()
![]()
Hey Mutskequote:Op maandag 23 december 2024 10:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik denk dat ik maar weer in bed kruip.![]()
Heb je ook vakantie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:hoe verzin je ze toch steeds weer
Sinds wanneer ben jij Drakin?quote:Op maandag 23 december 2024 10:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik denk dat ik maar weer in bed kruip.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik bedoel het was weer 5 jaar geleden dat er een globale crisis was dus het wordt wel weer tijd voor een nieuwe. En dan hopelijk dit keer wel eentje waarvan de hele millennial generatie zegt: oh ja dit is wel heftig ja.Trotste mama van Ambar
Deze heb ik in 2015 gemaakt!quote:Op maandag 23 december 2024 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]hoe verzin je ze toch steeds weer
ONZ / [Paint] Waar wappert Trump z'n haar van?![]()
Vakantie
Vader blijft op en af gaan. Hopelijk is hij even thuis met Kerstmis.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
O dacht dat je net crea was geweestquote:Op maandag 23 december 2024 10:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze heb ik in 2015 gemaakt!
ONZ / [Paint] Waar wappert Trump z'n haar van?
Zou wel fijn zijn..quote:Op maandag 23 december 2024 10:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vakantie
Vader blijft op en af gaan. Hopelijk is hij even thuis met Kerstmis."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik kan redelijk snel painten, maar niet ZO snel!quote:Op maandag 23 december 2024 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat je net crea was geweest
Dit paintje heeft heel wat uurtjes werk gekost.![]()
![]()
Voelt hij zich wel iets beter?quote:Op maandag 23 december 2024 10:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vakantie
Vader blijft op en af gaan. Hopelijk is hij even thuis met Kerstmis.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zag het toch net iemand posten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O dat is minderquote:
Ja, gaat daar zoveel tijd in zitten.quote:Op maandag 23 december 2024 10:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan redelijk snel painten, maar niet ZO snel!
Dit paintje heeft heel wat uurtjes werk gekost.
Je hebt dus heel wat uren in totaal in al die paints zitten als je dat zo bij elkaar optelt.
Je hebt er nogal watWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze hebben in zijn maag gekeken en er is een operatie uitgevoerd.quote:Op maandag 23 december 2024 10:05 schreef Dotteke het volgende:
Voelt hij zich wel iets beter?quote:[ afbeelding ] Op maandag 23 december 2024 10:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vakantie
Vader blijft op en af gaan. Hopelijk is hij even thuis met Kerstmis.
Zat vol 'rommel'
[ Bericht 3% gewijzigd door Dotteke op 23-12-2024 10:09:22 ]Werewolf
Sowieso, maar die bolkplaatjes maak ik uiteraard wel veel sneller.quote:Op maandag 23 december 2024 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, gaat daar zoveel tijd in zitten.
Je hebt dus heel wat uren in totaal in al die paints zitten als je dat zo bij elkaar optelt.
Je hebt er nogal wat![]()
![]()
@Pinnenmutske
Wat erg, dus er zat iets in zijn maag. Hebben ze enig idee waar dat vandaan kwam?
Wel een gerustelling dat ze iets gevonden hebben waar ze iets aan hebben kunnen doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En die tong paintjes?quote:Op maandag 23 december 2024 10:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso, maar die bolkplaatjes maak ik uiteraard wel veel sneller.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo gemeend ook.![]()
![]()
Spatadertjes of zoiets.quote:Op maandag 23 december 2024 10:09 schreef Dotteke het volgende:
@:Pinnenmutske
Wat erg, dus er zat iets in zijn maag. Hebben ze enig idee waar dat vandaan kwam?
Wel een gerustelling dat ze iets gevonden hebben waar ze iets aan hebben kunnen doen.Werewolf
Ligt er aan, de meeste zijn wel vrij simpel. Maar er zijn genoeg andere paint-onderwerpen waar ik zeer veel aan heb moeten veranderen.quote:
Een paar tong80-paintjes hebben overigens wel veel tijd gekost.![]()
Zo, maar gelijk mn kerstboodschappen gedaan. Was nu nog niet zo heel druk in de supermarkt.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
De meesten slapen vast nogquote:Op maandag 23 december 2024 10:11 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, maar gelijk mn kerstboodschappen gedaan. Was nu nog niet zo heel druk in de supermarkt.Ik ga vanmiddag boodschappen doen, hopelijk valt t dan ook nog mee met de drukte..
Ik kan hier niet op reageren hoe graag ik zou zou willen.Dus zeg maar even niks.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O, in de maag, jemig. Nog nooit gehoordquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heer Justin.quote:
Dan zeg je maar niksquote:Op maandag 23 december 2024 10:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan hier niet op reageren hoe graag ik zou zou willen.Dus zeg maar even niks.
Yes hier wel en qua regen valt t ook nog best meequote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Als de post maar duidelijk is.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De komende week droogquote:Op maandag 23 december 2024 10:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes hier wel en qua regen valt t ook nog best mee![]()
![]()
Amyyyyyyyyyquote:Op maandag 23 december 2024 10:22 schreef MizzezAmy het volgende:
Prachtig weer weer, net als in Praag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier mag een VAR wel even naar kijken.quote:
PostNL kan ook niet klokkijken. Eerst zeggen van oh we komen na half 1. En als je de app opent is het al een uur eerderTrotste mama van Ambar
En de VAR gaat er in meequote:Op maandag 23 december 2024 10:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier mag een VAR wel even naar kijken.![]()
![]()
Heb je nog wel geslapen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat wordt dus niet even snel boodschappen doen voordat hij komtTrotste mama van Ambar
Of hem snel laten komen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
1,5 uur ofzo, en jij?quote:
Ga zo nog even liggen denk ikCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Kom wel even bij je liggenquote:Op maandag 23 december 2024 10:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
1,5 uur ofzo, en jij?
Ga zo nog even liggen denk ik
Das niet veelquote:Op maandag 23 december 2024 10:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
1,5 uur ofzo, en jij?
Ga zo nog even liggen denk ik![]()
![]()
![]()
Dat was niet volgens mijn plan en het is ook maar wachten of hij daadwerklijk komt voor 2 uurquote:Trotste mama van Ambar
Nee, maar gelukkig functioneer ik wel vaker op weinig slaapquote:
Ff de app in de gaten blijven houdenquote:Op maandag 23 december 2024 10:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat was niet volgens mijn plan en het is ook maar wachten of hij daadwerklijk komt voor 2 uur
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op maandag 23 december 2024 10:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, maar gelukkig functioneer ik wel vaker op weinig slaap![]()
![]()
Ik kook op gas, en ik heb een speciale camping waterkoker die werkt via de sigarettenaansteker van de auto. Bedoeld voor onderweg een kopje koffie te kunnen zetten.quote:Op maandag 23 december 2024 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niets in huis. Heb wel een noodradio besteld, maar meer om mijn tel op te kunnen laten en licht te hebben![]()
Het duurt wel 20 minuten voordat het water eindelijk kookt maar dan heb je wel een bakkie
Maar goed dat werkt ook maar tot de benzine op is.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Geen mens, geen hert...quote:Op maandag 23 december 2024 10:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat dit is..![]()
![]()
Ow, volgens mij zijn we al 3 onderwerpen verder
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een rendier denk ikquote:Op maandag 23 december 2024 10:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat dit is..
Handig welquote:Op maandag 23 december 2024 10:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kook op gas, en ik heb een speciale camping waterkoker die werkt via de sigarettenaansteker van de auto. Bedoeld voor onderweg een kopje koffie te kunnen zetten.
Het duurt wel 20 minuten voordat het water eindelijk kookt maar dan heb je wel een bakkie
Maar goed dat werkt ook maar tot de benzine op is.♡♡♡♡![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 10:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeldis dit een sneer?
Gelukkig ben ik te moe om dat door te hebben
In geval van oorlog ga ik gewoon dood. Veiligste optie.Trotste mama van Ambar
Soms val ik alleen laat in slaap of word ik een paar keer wakker, en andere keer slaap ik veel doorquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nee hoorquote:Op maandag 23 december 2024 10:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]is dit een sneer?
Gelukkig ben ik te moe om dat door te hebbenEn je functioneert idd prima
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 10:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee hoorEn je functioneert idd prima
En hoe heb je vannacht geslapen?quote:Op maandag 23 december 2024 10:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soms val ik alleen laat in slaap of word ik een paar keer wakker, en andere keer slaap ik veel door![]()
Ze is idd nogal druk in bed.quote:Op maandag 23 december 2024 10:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee hoorEn je functioneert idd prima
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mooie UI.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neem ruim je tijd.quote:
Coolblue komt een dag later ivb met drukte![]()
Gisteren net zo mooi het tijdelijk camping pitje weer ingepaktThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kan er ook nog wel bij..quote:Op maandag 23 december 2024 10:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gisteren net zo mooi het tijdelijk camping pitje weer ingepakt![]()
Was een spannende nacht hcquote:
R.I.P DTS.![]()
Hey Justin
WTF.quote:Op maandag 23 december 2024 10:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gisteren net zo mooi het tijdelijk camping pitje weer ingepakt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kerstdrukte hequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker uitgeslapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op die 4 maanden dat dit al speelt kan die ene dag er ook nog wel bij
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan vanavond maar wat bestellen of pizza kopen voor in de oven?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Die egels en de dubbele likes voor Elize Schaap oa.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is toch niet echt spannendquote:Op maandag 23 december 2024 10:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die egels en de dubbele likes voor Elize Schaap oa.
♡♡♡♡![]()
Wat speelt al 4 maanden?quote:Op maandag 23 december 2024 10:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Op die 4 maanden dat dit al speelt kan die ene dag er ook nog wel bijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker hoor, ik was voor mij doen ook laat vanmorgen. Was pas om 7.10 uur uit bedquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb me prima vermaakt.quote:Op maandag 23 december 2024 10:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat met die kookplaat.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hier zat net een eekhoorntje in de tuin, zo leuk om te zien.quote:Op maandag 23 december 2024 10:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Durfde mobiel niet te pakken om foto te maken, bang dat hij of zij zou schrikkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook weleens lekkerquote:Op maandag 23 december 2024 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor, ik was voor mij doen ook laat vanmorgen. Was pas om 7.10 uur uit bed![]()
![]()
O ja bij Mikey. Maar volgens mij is er nu een nieuwe besteldquote:![]()
Ik schrok een beetje ik denk ga weer eens ouderwets newyork pizza app checken is daar een aanbieding van 2pizza, elk voor 13,95 per stuk maar dat noem ik eigenlijk geen aanbieding meer.quote:Op maandag 23 december 2024 10:40 schreef Lovely het volgende:
Dan vanavond maar wat bestellen of pizza kopen voor in de oven?
R.I.P DTS.![]()
quote:![]()
![]()
/vergeet uw sjaal niet,
Ja zeker, is echt zeldzaam hierquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: