SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat een vreemde opmerking FFquote:
Uur geleden zwaai je nog vrolijk naar me en nu ben ik ineens een actrice?♡♡♡♡![]()
Is toch positiefquote:Op maandag 23 december 2024 02:15 schreef HappyCharly het volgende:
Vind t maar raar dat jullie t normaal vinden om zo over iemand te pratenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
OP ook even aangepast.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nix mis met actrice zijn toch?quote:Op maandag 23 december 2024 02:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat een vreemde opmerking FF
Uur geleden zwaai je nog vrolijk naar me en nu ben ik ineens een actrice?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben geen actricequote:Op maandag 23 december 2024 02:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nix mis met actrice zijn toch?
Dus wat bedoel je met je opmerking?♡♡♡♡![]()
Was ik maar een goede acteur.quote:Op maandag 23 december 2024 02:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nix mis met actrice zijn toch?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Waarom zou je dat willen?quote:Op maandag 23 december 2024 02:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Was ik maar een goede acteur.♡♡♡♡![]()
Dat niveau behalen wij niet.quote:Op maandag 23 december 2024 02:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Was ik maar een goede acteur.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tjaquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tjongequote:Op maandag 23 december 2024 02:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, alleen z’n wijven neuken.♡♡♡♡![]()
Preciesquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niks mis meeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tot hun vaginal afscheiding over m’n zak naar m’n reet druipt.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Waarom gebeurt toch niks verkyquote:Op maandag 23 december 2024 02:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind dus van wel
Maar niks aan te doenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die dingen hoef je niet tegen mij te zeggenquote:Op maandag 23 december 2024 02:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Tot hun vaginal afscheiding over m’n zak naar m’n reet druipt.♡♡♡♡![]()
Nu wordt het interessant wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ohja daar krijg je jeuk vanquote:Op maandag 23 december 2024 02:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Tot hun vaginal afscheiding over m’n zak naar m’n reet druipt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb t net uitgelegdquote:
Ik vind het niet netjes
Zou niet weten waarom je zo over iemand zou praten
Maar t mag blijkbaar
Dus ieder zijn mening♡♡♡♡![]()
@iedereenbehalvehappycharly
Tot hun vaginal afscheiding over m’n zak naar m’n reet druipt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Je post in ONZ.quote:Op maandag 23 december 2024 02:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heb t net uitgelegd
Ik vind het niet netjes
Zou niet weten waarom je zo over iemand zou praten
Maar t mag blijkbaar
Dus ieder zijn mening“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is wel herkenbaar hoor
R.I.P DTS.![]()
Is goed dat zo iets ergens nog wel kanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je komt nogal prikkelbaar over.Vast door de egeltjes.quote:Op maandag 23 december 2024 02:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat is alleen een argument als t mensen uitkomt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als de vertrutting van FOK! doorzet binnenkort ook niet meer.quote:Op maandag 23 december 2024 02:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is goed dat zo iets ergens nog wel kanProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Neehoorquote:Op maandag 23 december 2024 02:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je komt nogal prikkelbaar over.Vast door de egeltjes.
En de egeltjes zijn lief, zit er nu eentje in de struikjes te scharrelen
♡♡♡♡![]()
Het gaat ook regelmatig over sliertjes en bonkjes.quote:Op maandag 23 december 2024 02:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als de vertrutting van FOK! doorzet binnenkort ook niet meer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat?quote:Op maandag 23 december 2024 02:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het gaat ook regelmatig over sliertjes en bonkjes.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Menstruatie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zou zonde zijn maar dan is FOK! FOK! Niet meerquote:Op maandag 23 december 2024 02:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als de vertrutting van FOK! doorzet binnenkort ook niet meer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ach jaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Komt @devzero straks wel weer iets van zeggen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waarvan?quote:Op maandag 23 december 2024 02:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Komt @:devzero straks wel weer iets van zeggen.♡♡♡♡![]()
Ohjee klinkt niet goedquote:Op maandag 23 december 2024 02:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over labiele jonge vrouwen.♡♡♡♡![]()
Geen idee of dat goed of slecht is. Ieder z’n ding. Als het überhaupt waar is.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Geen melk geven.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij hoort hetquote:Op maandag 23 december 2024 03:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geen idee of dat goed of slecht is. Ieder z’n ding. Als het überhaupt waar is.
Ik weet niet wat er bij jou speelt♡♡♡♡![]()
Stond gewoon in DTS.quote:Op maandag 23 december 2024 03:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij hoort het
Ik weet niet wat er bij jou speeltProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Gaan ze deud.quote:Op maandag 23 december 2024 03:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Krijg je dan een soort Gremlins scenario?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ohh nog een neger las ik.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Cold coffee & cocainequote:Op maandag 23 december 2024 03:11 schreef hemarookworst het volgende:
Eens kijken hoe ik mijn werkdag ga vullenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Geen idee,had deze week wel wat contact met Queen Yvonne dus kan er wel weer eens een mailtje aan wagen ook in de vergeving van Kerst.quote:Op maandag 23 december 2024 03:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Friesche Freon wanneer mag je weer DM’en?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vrede op aarde.quote:Op maandag 23 december 2024 03:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen idee,had deze week wel wat contact met Queen Yvonne dus kan er wel weer eens een mailtje aan wagen ook in de vergeving van Kerst.
Wel even toilet bolkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Had wat foto`s van onze Oostenrijkse vriend gepost op zijn verzoek.Dan zijn ze snel hoor.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat had ik gezien.quote:Op maandag 23 december 2024 03:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had wat foto`s van onze Oostenrijkse vriend gepost op zijn verzoek.Dan zijn ze snel hoor.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoe weten zij dan dat je die foto's post?quote:Op maandag 23 december 2024 03:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had wat foto`s van onze Oostenrijkse vriend gepost op zijn verzoek.Dan zijn ze snel hoor.♡♡♡♡![]()
Smakelijkquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De drijvende kracht achter VW?quote:Op maandag 23 december 2024 03:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had wat foto`s van onze Oostenrijkse vriend gepost op zijn verzoek.Dan zijn ze snel hoor.
Andersom mijn mails over DM ban krijg ik geen reactie.quote:Op maandag 23 december 2024 03:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
De drijvende kracht achter VW?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Saus.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Honger lijden?quote:Op maandag 23 december 2024 03:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat zou ik ook zonder moeten met jouProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Niet schoppenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh speel je sonic ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Van die sonic hentai is ook al jaren een dingetje.
Ik had ooit een hele dikke collega die dat op werk op had staan schrok ik wel van.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Fat shaming.quote:Op maandag 23 december 2024 03:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van die sonic hentai is ook al jaren een dingetje.
Ik had ooit een hele dikke collega die dat op werk op had staan schrok ik wel van.
Was rond 2009 wij verkochten ook hentai dvd’s op de retro afdeling maar zat in een vitrinekast met een sleuteltje. moesten die figuren als ze daar tussen wilde neuzen mij vragen en moest ik dan die vitrine voor ze opendoen was altijd een beetje ongemakkelijk.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja waren wel van die furry figuren ook.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Wil ik een zeker iemand helpen zijn bluetooth muis aan te sluiten krijg ik antwoord: "Ich gehe erst die Griswold film sehen."“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben je een troetelbeertje.quote:Op maandag 23 december 2024 03:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Brengt geluk als je over m’n buik wrijft.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
I knowquote:Op maandag 23 december 2024 03:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Brengt geluk als je over m’n buik wrijft.![]()
Ik hou van fatties.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2024 03:40:27 ]![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 03:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
I know![]()
Ik hou van fatties.
![]()
R.I.P DTS.![]()
Dit is duidelijk een lama!quote:Op maandag 23 december 2024 03:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Varken is niet mijn ding liefje.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Durf met je slurf...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je gaat de hele dierentuin af?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ner wat youtube suggereertquote:Op maandag 23 december 2024 03:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je gaat de hele dierentuin af?♡♡♡♡![]()
Ze mogen er allemaal overheen.quote:Op maandag 23 december 2024 03:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je gaat de hele dierentuin af?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Slingerenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Wat doe je als je jouw vriendin zo op bed ziet liggen?quote:
Zou hard lachen
R.I.P DTS.![]()
Als ik leip ben wel.quote:Op maandag 23 december 2024 04:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat doe je als je jouw vriendin zo op bed ziet liggen?
[ afbeelding ]
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
Liever zo ietsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is ze goed bewegelijk meeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En check haar vingers,quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Wat zou die gebruikt hebbenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gewoon dronken,heb je niks aan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dacht pilletjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gewoon een irritant meisje met drank op.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vleesch!quote:Op maandag 23 december 2024 04:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Eten. Wat mij betreft nul drank. Wel Eten.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zolang je nog zelfstandig kunt lopen is er niks aan de hand.quote:Op maandag 23 december 2024 04:44 schreef mascara-klodder het volgende:
Soms vind ik het stom dat ik altijd moet etenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Eten is mijn ding.quote:Op maandag 23 december 2024 04:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zolang je nog zelfstandig kunt lopen is er niks aan de hand.![]()
Wat is raar?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik sta op negeer?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Bij Mikey?quote:Op maandag 23 december 2024 05:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar niet heus. Nu in Deventer!
Jo binne noch underweis.quote:Op maandag 23 december 2024 05:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar niet heus. Nu in Deventer!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moi.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer UN.quote:
Hoe was de check?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In Nijmegen? Op zich goed, de kleine is gewoon klein, is geen directe achterliggende oorzaak te vinden, de groei wordt in de gaten gehoudenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dit durfde ik niet eens te vragen,maar mooi nieuws,quote:Op maandag 23 december 2024 06:11 schreef _UserName_ het volgende:
In Nijmegen? Op zich goed, de kleine is gewoon klein, is geen directe achterliggende oorzaak te vinden, de groei wordt in de gaten gehouden
Ik bedoelde je check bij je bedrijf,“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ooh, lol, dat was ook goed hoor, leuk om weer even op de werkvloer te zijn
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Zal volgende keer iets meer duidelijk zijn.quote:Op maandag 23 december 2024 06:19 schreef _UserName_ het volgende:
Ooh, lol, dat was ook goed hoor, leuk om weer even op de werkvloer te zijn“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat weet ik.quote:Op maandag 23 december 2024 06:22 schreef _UserName_ het volgende:
Geeft niet hoor, ben een open persoon
Deze man,quote:Op maandag 23 december 2024 06:26 schreef _UserName_ het volgende:
zo om 8 uur gelijk kerstinkopen doen, is het mooi rustig
gister was het om 16u ook rustig, het is dat ik lopend was anders had ik gelijk de rest gehaald
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
En nog steeds, nu in Utrecht, maar al wel in de intercity richting het zuiden.quote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Soul gaat het eten halen,ik ga het bereiden.Dus hoef alleen de drank te halen.quote:Op maandag 23 december 2024 06:38 schreef _UserName_ het volgende:
gister was het om 16u ook rustig, het is dat ik lopend was anders had ik gelijk de rest gehaald“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemrgen leave Amy.quote:Op maandag 23 december 2024 06:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En nog steeds, nu in Utrecht, maar al wel in de intercity richting het zuiden.
Slechte nacht. Veel wind en onrust in mijn koppie.
Maar... Ik kan wel Brugklas kijken via VPN.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
U is flink wakker.quote:Op maandag 23 december 2024 06:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zie nu pas de TT, mijn interesse is gewekt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De TT of ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Schotel.quote:
Ho maar weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-12-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3756 / +168 / +5 / 14019 / 14713
2. FreshFruit / 1447 / +3 / +93 / 3466 / 4137
3. Dr.Mikey / 1001 / +76 / +33 / 1469 / 1865
4. mario390 / 804 / +1 / +0 / 623 / 930
5. KillemWieft / 520 / +49 / +20 / 436 / 683
6. hemarookworst / 482 / +12 / +6 / 1698 / 2017
7. HappyCharly / 470 / +2 / +35 / 2129 / 2386
8. _UserName_ / 417 / +34 / +24 / 427 / 549
9. AardappelSchotel / 326 / +0 / +0 / 2200 / 2443
10. gebrokenglas / 324 / +15 / +0 / 2477 / 2793
11. greysbones / 300 / +2 / +0 / 3092 / 3266
12. MizzezAmy / 272 / +8 / +10 / 1480 / 1701
13. Lovely / 244 / +24 / +0 / 2633 / 2902
14. ToT / 237 / +21 / +0 / 3228 / 3443
15. Rob / 222 / +74 / +0 / 261 / 338
16. Pinnenmutske / 184 / +1 / +0 / 870 / 1025
17. Fogel / 183 / +0 / +0 / 670 / 820
18. loveyoulongtime / 183 / +20 / +0 / 923 / 1018
19. kree / 165 / +0 / +0 / 800 / 905
20. devzero / 147 / +56 / +0 / 416 / 492SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Wel snel afdrogen anders koekt het aanquote:Op maandag 23 december 2024 02:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Tot hun vaginal afscheiding over m’n zak naar m’n reet druipt.![]()
Ok, nu ga ik me afvragen of ik toch moet gaan teruglezenquote:Op maandag 23 december 2024 07:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wel snel afdrogen anders koekt het aan
Het lot heeft bepaald dat ik toch niet dood ga. Het wordt al weer wat beterTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Kan gewoonquote:Op maandag 23 december 2024 08:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok, nu ga ik me afvragen of ik toch moet gaan teruglezen![]()
![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wat is het druk hier?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Morguh GGquote:![]()
Niet echt heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vertel?quote:Op maandag 23 december 2024 06:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zie nu pas de TT, mijn interesse is gewektAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:
Niet? Het leek mij zo toe...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zo ik ben weer veilig thuis, tijd om te douchen en op de bank te ploffen
toe... ????quote:Op maandag 23 december 2024 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[..]
Niet? Het leek mij zo toe...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wanneer wordt jouw bank geleverd, Dotteke?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
In week 17 pas pppfffffquote:Op maandag 23 december 2024 08:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Wanneer wordt jouw bank geleverd, Dotteke?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik werd vanochtend wakker van de wekker die ik vergeten was uit te zettenTrotste mama van Ambar
Och was er nou maar een meubelwinkel waar je de meubels direct mee kon nemen
Trotste mama van Ambar
Dat duurt erg lang.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik dacht even hetzelfdequote:Op maandag 23 december 2024 08:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Och was er nou maar een meubelwinkel waar je de meubels direct mee kon nemen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nu heb je nog wat aan je dag...quote:Op maandag 23 december 2024 08:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik werd vanochtend wakker van de wekker die ik vergeten was uit te zettenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
En nu nog een stoel er bij, ik heb deze gezien vond ik wel mooi
[ Bericht 83% gewijzigd door Dotteke op 23-12-2024 08:55:08 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja moet je naar ikea, maar dat vind ik bagger spulquote:Op maandag 23 december 2024 08:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Och was er nou maar een meubelwinkel waar je de meubels direct mee kon nemenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat voetenbankje is wel tof. Kun je echt in de stand relaxt zitten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zo boodschappen doen. Vanmiddag wachten op de postbode met nog wat ikea meuk.quote:Op maandag 23 december 2024 08:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nu heb je nog wat aan je dag...
En mss gooi ik nog een boormachine tegen de muur vanmiddagTrotste mama van Ambar
In de juiste prijsklasse prima spul waar over elke stap in het productieproces heel goed over nagedacht is.quote:Op maandag 23 december 2024 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja moet je naar ikea, maar dat vind ik bagger spulTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: