SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Rapelightquote:Op zondag 22 december 2024 22:04 schreef CherryLips het volgende:
Morgen deze halen
https://www.karwei.nl/ass(...)p44-l900cm/p/B267457
Fixedquote:Op zondag 22 december 2024 22:13 schreef Koen66 het volgende:
niet dat ik het laat ga meken, morgen weer naar het mooie Almere
Deze is zwanger.quote:Op zondag 22 december 2024 22:18 schreef Koen66 het volgende:
onee ik d8 ff dat dat de blauwe cheerlie was
Er is toch geen standaard blauwe?quote:Op zondag 22 december 2024 22:18 schreef Koen66 het volgende:
onee ik d8 ff dat dat de blauwe cheerlie was
nee dusquote:Op zondag 22 december 2024 22:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er is toch geen standaard blauwe?
heb hem nu maar uitgezetquote:Op zondag 22 december 2024 22:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had verwarming wat hoger gezet maar hielp ook niet echt.
Straks lekker in een vers bedjequote:
Neequote:Op zondag 22 december 2024 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh jee. Je wordt toch niet ziek?
ripquote:Op zondag 22 december 2024 23:02 schreef datismijnmening het volgende:
Ik krijg de fles wijn niet open
Als dat geen duidelijk teken is om de fles te laten staan dan weet ik het ook nietquote:Op zondag 22 december 2024 23:02 schreef datismijnmening het volgende:
kurk?quote:Op zondag 22 december 2024 23:02 schreef datismijnmening het volgende:
Het was gewoon een lastige dop jaquote:Op zondag 22 december 2024 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als dat geen duidelijk teken is om de fles te laten staan dan weet ik het ook niet
Alsof die dop daar wat aan kan doenquote:Op zondag 22 december 2024 23:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het was gewoon een lastige dop ja
geweld helpt niet?quote:Op zondag 22 december 2024 23:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee glazen fles met glazen dop
Is normaal de oplossing voor alles.quote:
quote:
quote:
Als ik toch bezig ben dan ook maar even de Omdenken scheurkalender erbij en 96 biologische tamponsquote:
Heb je al cacaopoeder besteld?quote:Op zondag 22 december 2024 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik toch bezig ben dan ook maar even de Omdenken scheurkalender erbij en 96 biologische tampons
Hopelijk heb ik dit voor 31 december binnen, anders ga ik huilen.
NEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Ja dat lijkt me belangrijker dan 98 biologische tamponkalendersquote:Op zondag 22 december 2024 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEE
Oh, shit moet ook nog
Lol que.quote:
Omdenkenquote:
Het zijn er 2 teveel.quote:
Ik ben hieraan begonnen, best vermakelijk The Brothers Sun (TV Series 2024) - Reference View - IMDbquote:Op zondag 22 december 2024 23:14 schreef datismijnmening het volgende:
IK WEET NIET WAT IK MOET KIJKEN
Beter mee verlegen dan om verlegen tochquote:
Welja, vreet vast geen brood.quote:Op zondag 22 december 2024 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beter mee verlegen dan om verlegen toch
quote:Op zondag 22 december 2024 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welja, vreet vast geen brood.
quote:
Is toch gewoon een normale uitdrukking?quote:
Ze roepen echt niet de hele aflevering 'sambal bij' hoorquote:Op zondag 22 december 2024 23:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet echt een diverse cast hoor
Die uitdrukking zegt me niks, die van dat brood danquote:Op zondag 22 december 2024 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is toch gewoon een normale uitdrukking?
Ik werd net ook al uitgelachen doordat ik zei dat ik naar de zon wilde.
Lees: vakantie.
Zo raar is dat niet.
Ik vind dit niet kunnen in 2025quote:Op zondag 22 december 2024 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze roepen echt niet de hele aflevering 'sambal bij' hoor
Gelukkig is het 2024 dus kan het nog primaquote:Op zondag 22 december 2024 23:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind dit niet kunnen in 2025
quote:Op zondag 22 december 2024 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig is het 2024 dus kan het nog prima
Ja het zou ook harder gaan waaien in het zuidwesten, tot windkracht 9 zelfs vannachtquote:Op zondag 22 december 2024 23:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb het idee dat het weer harder is gaan waaien.
Ja het giert hier ook fors rondquote:Op zondag 22 december 2024 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het zou ook harder gaan waaien in het zuidwesten, tot windkracht 9 zelfs vannacht
Aha. Dat verklaart het.quote:Op zondag 22 december 2024 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het zou ook harder gaan waaien in het zuidwesten, tot windkracht 9 zelfs vannacht
Hilarisch.quote:Op zondag 22 december 2024 23:35 schreef Koen66 het volgende:
Whehehe het was de strandtent van Bernhard junior die afgefikt is
Kalkoenboeren trekken alle kalkoenen af en zuigen dan met een rietje de sperma op en spuiten die bij een hen in.quote:
Je wordt oudquote:Op maandag 23 december 2024 05:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Nu ga ik later naar bed en ben ik eerder wakker.
Dat is nog maar de vraag...quote:
Is toch gek. Die warmte en dan kerst. Vond ik in Australië ook.quote:Op maandag 23 december 2024 06:05 schreef bitterbal het volgende:
Zit hier in een strandtent met kerstmuziek aan
Ja ze hebben ook kerstversiering. Het klopt niet helemaal nee :pquote:Op maandag 23 december 2024 06:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is toch gek. Die warmte en dan kerst. Vond ik in Australië ook.
Today you learned.quote:Op zondag 22 december 2024 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die uitdrukking zegt me niks, die van dat brood dan
Wat een genot om dan te mogen werken.quote:Op maandag 23 december 2024 08:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het was heerlijk rustig op de weg, kon zo doorrijden
ZOOM ZOOM !!
Nou ik was oprecht blij meequote:Op maandag 23 december 2024 08:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat een genot om dan te mogen werken.
Wanneer verloopt je toeristenvisum?quote:Op maandag 23 december 2024 08:21 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben mij nog niet gepakt @:ltvdk
[ afbeelding ]
juni geloof ikquote:Op maandag 23 december 2024 08:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer verloopt je toeristenvisum?
Ik heb steeds minder collega's die gezellig zijn. Mijn gezelligste collega zit met wat shit thuis dus die is er komende tijd nietquote:Op maandag 23 december 2024 08:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ik was oprecht blij mee
Er zijn ook meer collega's dan ik verwacht had, dus dat is dan ook wel weer gezellig
Nee dan moet je echt het land uitquote:Op maandag 23 december 2024 08:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je dan weer van die nepvluchten boeken?
Das jammerquote:Op maandag 23 december 2024 08:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb steeds minder collega's die gezellig zijn. Mijn gezelligste collega zit met wat shit thuis dus die is er komende tijd niet
Oja werkenquote:Op maandag 23 december 2024 08:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Das jammerKan je niet wat drank in hun koffie doen, zodat ze wat gezelliger worden?
Gaat niet helpen vrees ik.quote:Op maandag 23 december 2024 08:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Das jammerKan je niet wat drank in hun koffie doen, zodat ze wat gezelliger worden?
quote:Op maandag 23 december 2024 08:28 schreef TaMieke het volgende:
Goede daad van vandaag al gedaanVrachtlading weggebracht aan DUO. Eind van de week nog 1 maandelijkse betaling en dan ben ik er vanaf
Op zich..quote:
Dan is het wel heel erg.quote:Op maandag 23 december 2024 08:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat niet helpen vrees ik.
Meeste mensen heb ik toch niet zoveel last van. En ik moet ook gewoon wat vervelender tegen mensen doen, nu denken ze dat ze met allerlei vragen bij me kunnen komen omdat ik ze toch wel help.quote:
Grenzen zijn wel belangrijkquote:Op maandag 23 december 2024 08:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meeste mensen heb ik toch niet zoveel last van. En ik moet ook gewoon wat vervelender tegen mensen doen, nu denken ze dat ze met allerlei vragen bij me kunnen komen omdat ik ze toch wel help.
Was je eigenlijk vrij vandaag?quote:Op maandag 23 december 2024 08:42 schreef mschol het volgende:
nou, collega ziek,nu eff wachten tot logee wordt opgehaald, daarna naar werk
nee dat nietquote:Op maandag 23 december 2024 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was je eigenlijk vrij vandaag?
Ahh, dacht dat je moest invallen voor je zieke collegaquote:Op maandag 23 december 2024 08:46 schreef mschol het volgende:
[..]
nee dat niet
logee wilde graag kerstboom versieren en zij hebben er geen ivm kat die de boel om gooit
Komt oma volgend jaar weer terug?quote:Op maandag 23 december 2024 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
De houtkachel, oma? Luchtzuiverend zei je?![]()
Tijd voor euthanasie.
neequote:Op maandag 23 december 2024 08:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt oma volgend jaar weer terug?
Meestal komt iemand niet terug van euthanasie.quote:Op maandag 23 december 2024 08:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt oma volgend jaar weer terug?
Graag gedaanquote:Op maandag 23 december 2024 08:48 schreef Koen66 het volgende:
Wow was het maar altijd zo rustig op de weg als vanochtend
Oh, u is vrij?quote:
Los zit weer op Insta hoorquote:Op maandag 23 december 2024 08:57 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.instagram.com/reel/C9YpliePeZi/
Toe maarquote:
Speel ik wel voor werkperdjequote:
Ff rustig opstarten vandaag.quote:Op maandag 23 december 2024 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Los zit weer op Insta hoor
Iemand moet de economie draaiende houden, waarvoor dankquote:Op maandag 23 december 2024 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Speel ik wel voor werkperdje
Nee altijd bikkelenquote:Op maandag 23 december 2024 09:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dit doe je de andere 50weken van het jaar niet?
Als jij die wheelies popt op je 160cc krijgen die coppers je niet te pakken natuurlijkquote:Op maandag 23 december 2024 08:21 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben mij nog niet gepakt @:ltvdk
[ afbeelding ]
Als je met de hele fam op de bank wil liggen heb je ook wel een flinke bank nodig.quote:Op maandag 23 december 2024 09:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Gisteren een nieuwe U bank gekocht. Hap uit je lijf.
Krijg ineens Frans Bauer vibes.quote:Op maandag 23 december 2024 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je met de hele fam op de bank wil liggen heb je ook wel een flinke bank nodig.
Schoenen uitquote:Op maandag 23 december 2024 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg ineens Frans Bauer vibes.
Mijn collega gaat met 1 van die zoons.quote:Op maandag 23 december 2024 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg ineens Frans Bauer vibes.
Het NRC vind Frans toch onredelijk en onbeschaamd veel kinderen hebben?quote:Op maandag 23 december 2024 09:18 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn collega gaat met 1 van die zoons.
Ik weet verder echt niets over de Bauers ik geloof je op je woord.quote:Op maandag 23 december 2024 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het NRC vind Frans toch onredelijk en onbeschaamd veel kinderen hebben?
Heeft die 34 kinderen ofzo dan?quote:Op maandag 23 december 2024 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het NRC vind Frans toch onredelijk en onbeschaamd veel kinderen hebben?
Pakketje ligt in de papierbak. En ik nog in bed. Goed geregeld.quote:Op maandag 23 december 2024 09:13 schreef rival het volgende:
Pakketje komt tussen nu en 10.
Maar ik lig nog in bed. Laat me
quote:Op maandag 23 december 2024 09:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als jij die wheelies popt op je 160cc krijgen die coppers je niet te pakken natuurlijk
quote:Op maandag 23 december 2024 09:34 schreef kwiwi het volgende:
Kerstkaart van @:dr_flash in de brievenbusGoede timing zo een dag voor kerst
Nee, ik doe alsof.quote:Op maandag 23 december 2024 09:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ff rustig opstarten vandaag.
Maar hey jij zit op het werk toch vandaag?
Kan me herinneren van een jaar of 18 terug, had een project bij een Amerikaans bedrijf in Nl. waarbij ik ook interne mail had, want zat er een half jaar.
Daar werd wel eens iemand ontslagen omdat die in werktijd de krant las, of andere niet wergerelateerde pagina’s open had staan. Daar werd alles gescreend.
Heeft die dan toch best slim aangepakt, een goede bak centen voor dat Brabantse kattengejengelquote:Op maandag 23 december 2024 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje zingen en de rest van de tijd gezellig paren, zo is Fransje.
Okequote:
quote:
quote:
GAYYYYquote:Op maandag 23 december 2024 09:26 schreef rival het volgende:
[..]
Pakketje ligt in de papierbak. En ik nog in bed. Goed geregeld.
Inbe4 Jezelf quoten
Omdat ze geen keuze hebben.quote:Op maandag 23 december 2024 09:36 schreef Nattekat het volgende:
Amerika heeft wel een hogere productiviteit
Ik zou elke dag helemaal verrot thuis komen van die cultuur.
Wij hebben wel eens Aziaten gehad die bleven zitten totdat ze in slaap vielen. Want dan deed je pas echt je best.quote:Op maandag 23 december 2024 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ze geen keuze hebben.
Ik zou helemaal stuk gaan op die Aziatische werkcultuur.
Ik ook. Nou ja en de Noord- en Zuid Amerikaanse mentaliteit kan ik ook niks mee. Eigenlijk zou Zweden voor mij het beste zijnquote:Op maandag 23 december 2024 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In Zweden heb je zelfs cavia-verlofquote:Op maandag 23 december 2024 09:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook. Nou ja en de Noord- en Zuid Amerikaanse mentaliteit kan ik ook niks mee. Eigenlijk zou Zweden voor mij het beste zijnGoede work-life balance daar.
Ja, die cultuur schijnt ook helemaal niet productief te zijn en als je maar niet eerder dan de baas naar huis gaat.quote:Op maandag 23 december 2024 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij hebben wel eens Aziaten gehad die bleven zitten totdat ze in slaap vielen. Want dan deed je pas echt je best.
Is vaak wel goed voor de productiviteit en kwaliteit ja als je compleet uitgeput je werk gaat doenquote:Op maandag 23 december 2024 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij hebben wel eens Aziaten gehad die bleven zitten totdat ze in slaap vielen. Want dan deed je pas echt je best.
Wat hebben ze daar in Zweden geregeld?quote:Op maandag 23 december 2024 09:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook. Nou ja en de Noord- en Zuid Amerikaanse mentaliteit kan ik ook niks mee. Eigenlijk zou Zweden voor mij het beste zijnGoede work-life balance daar.
Wij hebben nog maar 1 Aziaat bij ons werken, de rest is weggejaagd.quote:Op maandag 23 december 2024 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Collega van me lieten ze ooit niet vertrekken omdat het project nog niet klaar wasquote:Op maandag 23 december 2024 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is vaak wel goed voor de productiviteit en kwaliteit ja als je compleet uitgeput je werk gaat doen
Met een brandend kruis?quote:Op maandag 23 december 2024 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij hebben nog maar 1 Aziaat bij ons werken, de rest is weggejaagd.
In België heb je dat ook nogquote:Op maandag 23 december 2024 09:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die cultuur schijnt ook helemaal niet productief te zijn en als je maar niet eerder dan de baas naar huis gaat.
Sommigen moeten ook drinken met de baas drinken na werktijd
Dat heet gijzelingquote:Op maandag 23 december 2024 09:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Collega van me lieten ze ooit niet vertrekken omdat het project nog niet klaar wasging gewoon de deur van de afdeling op slot en moest iedereen doorbeunen totdat het klaar was.
quote:
Dat lijkt me gijzeling, dan moet je de politie bellenquote:Op maandag 23 december 2024 09:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Collega van me lieten ze ooit niet vertrekken omdat het project nog niet klaar wasging gewoon de deur van de afdeling op slot en moest iedereen doorbeunen totdat het klaar was.
Oke Melvinquote:Op maandag 23 december 2024 09:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke![]()
Maar niet gaan huilen dan he ?
Nou ja, dat ging niet echt vriendelijk, die werden af en toe met bussen vol van kantoor weggereden en dan werden ze gefilmdquote:
Dat is beter dan de Amerikaanse hoorquote:Op maandag 23 december 2024 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet te lange werkdagen, lange zomervakantie. Mijn collega's daar werkten een uur of 6 hard door, maar gingen dan golfen, of kinderen van het dagverblijf ophalen bijvoorbeeld, of wat drinken. En ze hebben een kamer op kantoor waar je een dutje kunt doenquote:Op maandag 23 december 2024 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat hebben ze daar in Zweden geregeld?
Joejoequote:
Daar sluiten ze ook kinderen op in kelders, weet niet of dat een goede maatstaf is.quote:Op maandag 23 december 2024 09:41 schreef LTVDK het volgende:
ook helemaal niet productief te zijn en als je maar niet eerder dan de baas naar huis gaat.
Sommigen moeten ook drinken met de baas drinken na werktijd
Ik heb Belgische managers, die zijn een stuk conservatiever betreffende hiërarchie, zitten nog ergens in de jaren 50 uit de tijd waarin de baas altijd gelijk heeft. Daar hebben wij als Hollanders natuurlijk schijt aanquote:
Ik val niet van mijn stoel afquote:Op maandag 23 december 2024 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja, dat ging niet echt vriendelijk, die werden af en toe met bussen vol van kantoor weggereden en dan werden ze gefilmd
Is het dat? Mijn aziatische collega's zitten ook dag en nacht op kantoor, bij welk bedrijf ik ook werk.quote:Op maandag 23 december 2024 09:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is beter dan de Amerikaanse hoor
Dat hangt er vanaf wat je beter vindt. Je kunt toch niet voor mij bepalen wat ik beter vind ?quote:Op maandag 23 december 2024 09:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hier een mening over.quote:Op maandag 23 december 2024 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb Belgische managers, die zijn een stuk conservatiever betreffende hiërarchie, zitten nog ergens in de jaren 50 uit de tijd waarin de baas altijd gelijk heeft. Daar hebben wij als Hollanders natuurlijk schijt aan
Oh, echt waar?quote:
IK HOOR WAT JE ZEGTquote:
quote:
Hij heeft toen nachtje doorgewerkt.quote:Op maandag 23 december 2024 09:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat lijkt me gijzeling, dan moet je de politie bellen
Dat is precies wat er gaat gebeuren als wij zouden vechtenquote:Op maandag 23 december 2024 09:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wel mooi hoe die Dave naar de grond ging
De Amerikaanse is vaak ook meer gewoon een soort aanwezigheidsplicht, zeker in de publieke functies als horeca en dergelijke. Dat in een verlaten subway om 23.00 uur 's avonds nog 4 man rondloopt ook al komt er 1 klant per uurquote:Op maandag 23 december 2024 09:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hou het ook wel bij Europa. Iets minder geld, maar wel gewoon een leven.quote:Op maandag 23 december 2024 09:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het dat? Mijn aziatische collega's zitten ook dag en nacht op kantoor, bij welk bedrijf ik ook werk.
Ik ook, word me niet altijd in dank afgenomenquote:
quote:Op maandag 23 december 2024 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, echt waar?
Hoor ik je nooit over
quote:
Gewoon 16 uur per dag werken en de hele dag klagenquote:Op maandag 23 december 2024 09:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hou het ook wel bij Europa. Iets minder geld, maar wel gewoon een leven.
ikeaquote:Op maandag 23 december 2024 09:52 schreef UitStraling het volgende:
Heerlijk werken zo met negentig procent van Nederland thuis in bed, in de supermarkt, op de bank, bij de IKEA.
quote:
quote:Op maandag 23 december 2024 09:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke![]()
Maar niet gaan huilen dan he ?
Ik kom er echt nooit, maar als ik er kom, dan spendeer ik honderden euro'squote:
Werkt het ook?quote:Op maandag 23 december 2024 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 december 2024 09:56 schreef kwiwi het volgende:
Zie dat de Gotthardtunnel weer dicht was, door mensen die met zomerbanden onderweg zijn in de Alpen in December..
quote:
Vanochtend om 7u stond de hele parkeerplaats bij de supermarkt al vol. Was niet de enige met het briljante idee om om 7u gelijk boodschappen te gaan doenquote:Op maandag 23 december 2024 09:52 schreef UitStraling het volgende:
Heerlijk werken zo met negentig procent van Nederland thuis in bed, in de supermarkt, op de bank, bij de IKEA.
"Mag ik van u voor 450 euro aan Zweedse balletjes?"quote:Op maandag 23 december 2024 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kom er echt nooit, maar als ik er kom, dan spendeer ik honderden euro's
Ik vond het met boodschappen doen alle keren meevallenquote:Op maandag 23 december 2024 09:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vanochtend om 7u stond de hele parkeerplaats bij de supermarkt al vol. Was niet de enige met het briljante idee om om 7u gelijk boodschappen te gaan doen
quote:Op maandag 23 december 2024 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Mag ik van u voor 450 euro aan Zweedse balletjes?"
Vanmiddag niets te doen bij de supermarkt omdat iedereen denkt superslim te zijn.quote:Op maandag 23 december 2024 09:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vanochtend om 7u stond de hele parkeerplaats bij de supermarkt al vol. Was niet de enige met het briljante idee om om 7u gelijk boodschappen te gaan doen
Het valt mij op uit verschillende statistieken dat Belgen veel rijker worden dan Nederlanders (gemiddeld)quote:Op maandag 23 december 2024 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb Belgische managers, die zijn een stuk conservatiever betreffende hiërarchie, zitten nog ergens in de jaren 50 uit de tijd waarin de baas altijd gelijk heeft. Daar hebben wij als Hollanders natuurlijk schijt aan
quote:Op maandag 23 december 2024 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Mag ik van u voor 450 euro aan Zweedse balletjes?"
Niet alleen Appie, ben al meer duur vlees tegen gekomen. Niet normaal zegquote:Op maandag 23 december 2024 09:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
De Appie heeft veel luxe vlees liggen deze dagen.
Slechts 55 euro de kilo, niks aan het handje.
Maar daar zijn alle winkels zeker ook dicht met kerst zelf?quote:Op maandag 23 december 2024 09:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
België heeft ongeveer dezelfde salarissen maar is goedkoper om te wonen.quote:Op maandag 23 december 2024 09:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het valt mij op uit verschillende statistieken dat Belgen veel rijker worden dan Nederlanders (gemiddeld)
- hoger gem inkomen
- hoger gew gem inkomen
- nieuwere auto’s
- hoger gem vermogen
quote:Op maandag 23 december 2024 10:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar daar zijn alle winkels zeker ook dicht met kerst zelf?
Misschien moet ik overwegen om in België te gaan wonen, want ja.. ik woon er toch al bijna.quote:Op maandag 23 december 2024 10:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
België heeft ongeveer dezelfde salarissen maar is goedkoper om te wonen.
Precies, maar ook veel nieuwer wagenpark dan Nlquote:Op maandag 23 december 2024 10:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan is die drukte ook wat beter te verklaren, hier zijn de meeste supermarkten gewoon open met kerst, of op zijn minst 2e kerstdagquote:Op maandag 23 december 2024 10:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]alleen morgenochtend nog even open, en dan op de 27e weer.
Hogere belastingen dacht ik?quote:Op maandag 23 december 2024 10:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Boodschappen en dergelijke zijn dan weer wel duurderquote:Op maandag 23 december 2024 10:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De wegen zijn alleen slechter dan die in Zimbabwe.quote:Op maandag 23 december 2024 10:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Precies, maar ook veel nieuwer wagenpark dan Nl
En qua youngh professional loon:
[ afbeelding ]
Bedankt. Nu heb ik het afgelopen uur Insta filmpjes gekeken.quote:Op maandag 23 december 2024 08:57 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.instagram.com/reel/C9YpliePeZi/
En minder zwaarbelaste benzinequote:Op maandag 23 december 2024 10:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
kijk die kwiwi's gaanquote:Op maandag 23 december 2024 10:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Precies, maar ook veel nieuwer wagenpark dan Nl
En qua youngh professional loon:
[ afbeelding ]
Genoegquote:Op maandag 23 december 2024 10:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Hey Kwiwi wat zul jij wel niet verdienen?
Is de enige winkel hier, dus even geen vergelijkingsmateriaal.quote:Op maandag 23 december 2024 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet alleen Appie, ben al meer duur vlees tegen gekomen. Niet normaal zeg
De koopkracht is hoger in België , en eigenlijk (gemiddeld) erg slecht in NL (door belastingdruk en inflatie)quote:Op maandag 23 december 2024 10:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Boodschappen en dergelijke zijn dan weer wel duurder
Mininumloon bij Ikea hier is 4600 euro per maand.quote:Op maandag 23 december 2024 10:09 schreef bitterbal het volgende:
wat zouden ze bij ikea in zwitserland verdienen?
Nadeel is wel dat je in België woont.quote:Op maandag 23 december 2024 10:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O dan heb je niets te kiezen in waar je gaat winkelen.quote:Op maandag 23 december 2024 10:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is de enige winkel hier, dus even geen vergelijkingsmateriaal.
Misschien dat ik morgen een stukje hert, ree, zwijn of haas koop.
Zeg je dit nou tegen een Belg?quote:Op maandag 23 december 2024 10:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat je in België woont.
Je hebt geen andere winkels in de buurt? Dan heb je wel dure boodschappen.quote:Op maandag 23 december 2024 10:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is de enige winkel hier, dus even geen vergelijkingsmateriaal.
Misschien dat ik morgen een stukje hert, ree, zwijn of haas koop.
quote:Op maandag 23 december 2024 10:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mininumloon bij Ikea hier is 4600 euro per maand.
Zijn hierin wel alle toeslagen en subsidies opgenomen die je hier in NL krijgt?quote:Op maandag 23 december 2024 10:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De koopkracht is hoger in België , en eigenlijk (gemiddeld) erg slecht in NL (door belastingdruk en inflatie)
[ afbeelding ]
Er is ook een Aldi, maar dat is 10x zo ver als de Ah.quote:Op maandag 23 december 2024 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb je niets te kiezen in waar je gaat winkelen.
Ik eet zelf nooit wild, ben er niet zo gek op.
Maar voor de liefhebbers is het natuurlijk altijd smullen met deze dagen. Dan is het volop te koop.
Je woont naast de AH en de Aldi is een paar straten verderop?quote:Op maandag 23 december 2024 10:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is ook een Aldi, maar dat is 10x zo ver als de Ah.
Zelfs nationalistische Belgen snappen dat België geen topland is.quote:
Ja is koopkracht betekent door een internationaal bureauquote:Op maandag 23 december 2024 10:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn hierin wel alle toeslagen en subsidies opgenomen die je hier in NL krijgt?
Ja zou er ook niet willen wonenquote:Op maandag 23 december 2024 10:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfs nationalistische Belgen snappen dat België geen topland is.
Ik ben ook een internationaal bureau.quote:Op maandag 23 december 2024 10:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja is koopkracht betekent door een internationaal bureau
Jawel, in andere dorpen en gemeentes. Maar dat is lastig als ik met de kleine moet wandelen of fietsen.quote:Op maandag 23 december 2024 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt geen andere winkels in de buurt? Dan heb je wel dure boodschappen.
Schrik elke keer weer van het totaalbedrag bij de AH
Inb4: doe je zelf
Onze multinationalquote:Op maandag 23 december 2024 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook een internationaal bureau.
Ja, same.quote:Op maandag 23 december 2024 10:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik vergeet steeds dat ik koopzegels heb aangezet bij de AH dus dan sta ik bij de kassa van MAAR DE SCANNER ZEI NET IETS HEEL ANDERS
Aldi is ruim uur lopen, lol.quote:Op maandag 23 december 2024 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je woont naast de AH en de Aldi is een paar straten verderop?
Boodschappen en huur voor een studioappartement van 12M² is dan weer wel 5000 euro per maand.quote:
Zeker als je iets met een 35% sticker hebt gekocht, daar berekent die de koopzegels over de originele prijs, zeker met de verdubbelaar gaat het dan hardquote:Op maandag 23 december 2024 10:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik vergeet steeds dat ik koopzegels heb aangezet bij de AH dus dan sta ik bij de kassa van MAAR DE SCANNER ZEI NET IETS HEEL ANDERS
Goed voor de stapjes dusquote:Op maandag 23 december 2024 10:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aldi is ruim uur lopen, lol.
Zorgen dat je elke dag bij ikea eetquote:Op maandag 23 december 2024 10:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Boodschappen en huur voor een studioappartement van 12M² is dan weer wel 5000 euro per maand.
Zorgverzekering 450-500 euro, huur ergens tussen de 1500 en 2000 voor een klein appartementje. Inkomstenbelasting bijna niks met minimumloon. Hou je toch nog zo'n 2000 euro over per maandquote:Op maandag 23 december 2024 10:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Boodschappen en huur voor een studioappartement van 12M² is dan weer wel 5000 euro per maand.
Kun je toch nog wel net 2 broden en een pakje cup-a-soup voor kopen daarquote:Op maandag 23 december 2024 10:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zorgverzekering 450-500 euro, huur ergens tussen de 1500 en 2000 voor een klein appartementje. Inkomstenbelasting bijna niks met minimumloon. Hou je toch nog zo'n 2000 euro over per maand
En voor de rest leven op Ikea krezanten en balletjesquote:Op maandag 23 december 2024 10:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je toch nog wel net 2 broden en een pakje cup-a-soup voor kopen daar
Pittig sfeertjequote:Op maandag 23 december 2024 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is precies wat er gaat gebeuren als wij zouden vechten
Meer dan in nlquote:Op maandag 23 december 2024 10:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zorgverzekering 450-500 euro, huur ergens tussen de 1500 en 2000 voor een klein appartementje. Inkomstenbelasting bijna niks met minimumloon. Hou je toch nog zo'n 2000 euro over per maand
Hmm. Interessant.quote:Op maandag 23 december 2024 10:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
3000 euroquote:Op maandag 23 december 2024 10:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Interessant.
En hoeveel is een bioscoopabbonnement daar?
Thuisbioscoop in je kelder laten installerenquote:Op maandag 23 december 2024 10:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Interessant.
En hoeveel is een bioscoopabbonnement daar?
Dan wordt er nog eens iets nuttigs gedaan met de schuilkelderquote:Op maandag 23 december 2024 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Thuisbioscoop in je kelder laten installeren
Ik heb er ook nog eentje en dan is het ook weer mooi geweest voor dit jaarquote:Op maandag 23 december 2024 11:01 schreef kwiwi het volgende:
M'n laatste meeting voor kerst zit erop![]()
Als het hier gaat sneeuwen, hebben wij ook een witte kerst.quote:Op maandag 23 december 2024 11:02 schreef kwiwi het volgende:
Als de sneeuw blijft liggen hebben we een witte kerst
Mja, daarover...quote:Op maandag 23 december 2024 11:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Als het hier gaat sneeuwen, hebben wij ook een witte kerst.
quote:Op maandag 23 december 2024 11:02 schreef kwiwi het volgende:
Als de sneeuw blijft liggen hebben we een witte kerst
quote:Op maandag 23 december 2024 11:01 schreef kwiwi het volgende:
M'n laatste meeting voor kerst zit erop![]()
Ik heb er nog 11 staan.quote:Op maandag 23 december 2024 11:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog eentje en dan is het ook weer mooi geweest voor dit jaar
Dan doe je toch iets verkeerd.quote:Op maandag 23 december 2024 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb er nog 11 staan.
quote:Op maandag 23 december 2024 11:15 schreef UitStraling het volgende:
Nou ja geen witte sneeuw maar wel meetings.
quote:Op maandag 23 december 2024 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets verkeerd.
quote:Op maandag 23 december 2024 11:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb net de gordijnen weer dichtgemaakt omdat de zon schijnt.
Nu even wachten op de mail waarom je opdracht nog niet klaar is.quote:Op maandag 23 december 2024 11:18 schreef CherryLips het volgende:
Zoveel OoO-berichten.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |