Na Defour heeft Eriksen het stokje overgenomen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:53 schreef Houniet het volgende:
Die Eriksen, Blind en Tadic geruchten word je ook wel moe van.
tja ze moeten iets roepen voor de viewsquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:53 schreef Houniet het volgende:
Blind en Tadic zijn qua leeftijd te oud, Eriksen is voetballend te oud. Tering, die heeft uiteindelijk toch ook maar relatief weinig uit zijn carrière weten te halen zeg.. hobbelt bij United ook maar een beetje mee naast Casemiro en voor Maguirequote:Op donderdag 2 januari 2025 09:53 schreef Houniet het volgende:
Ik had na dat EK verwacht dat we hem nooit meer zouden zien voetballen dus hij doet hij wmb boven verwachting.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:34 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Blind en Tadic zijn qua leeftijd te oud, Eriksen is voetballend te oud. Tering, die heeft uiteindelijk toch ook maar relatief weinig uit zijn carrière weten te halen zeg.. hobbelt bij United ook maar een beetje mee naast Casemiro en voor Maguire
Het is ook een beetje onzin dat hij er weinig uit heeft gehaald. Uitstekend gepresteerd bij Tottenham en ook bij Inter gewoon goed gedaan. Toen kreeg hij die hartstilstand. Niet zo gek dat het daarna niet meer top was.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:19 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik had na dat EK verwacht dat we hem nooit meer zouden zien voetballen dus hij doet hij wmb boven verwachting.
Solispolar ontpopt zich dan ook een beetje als de Valentijn Driessen van dit forum.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is ook een beetje onzin dat hij er weinig uit heeft gehaald. Uitstekend gepresteerd bij Tottenham en ook bij Inter gewoon goed gedaan. Toen kreeg hij die hartstilstand. Niet zo gek dat het daarna niet meer top was.
Met het verschil dat Valentijn heel af en toe nog wel eens wat zinnigs zegt.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Solispolar ontpopt zich dan ook een beetje als de Valentijn Driessen van dit forum.
Je hebt gelijk Tarado; Ajax moet Tadic, Blind en Eriksen absoluut halenquote:Op donderdag 2 januari 2025 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met het verschil dat Valentijn heel af en toe nog wel eens wat zinnigs zegt.
Waar heb ik dat geschreven? Jij praat onzin over Eriksen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Tarado; Ajax moet Tadic, Blind en Eriksen absoluut halen
Heb 'm daar persoonlijk nog niet op betrapt. Los daarvan is al die oude knarren terughalen zonde van de ruimte in het salarishuis.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moet ook een beetje kijken van wat je al hebt, Godts zou ik koesteren en dan is het niet zo handig om Tadic te halen, ook qua type speler te verschillend, even los van leiderschap etc.quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Heb 'm daar persoonlijk nog niet op betrapt. Los daarvan is al die oude knarren terughalen zonde van de ruimte in het salarishuis.
Bovendien heb je al Berghuis, Weghorst, Klaassen, Henderson en Rugani voor dezelfde beoogde rollen als ervaren gasten.
Je kan beter die oude sok leegschudden en hopen dat je wat gasten met potentie kan halen. Aangezien de beoogde transferwaarde van deze gasten nou niet op het niveau is van voorheen.
Welke onzin over Eriksen? Dat hij vroeg oud is of dat hij niet het maximale uit zijn carrière heeft gehaald? Eriksen was destijds een behoorlijk talent en heeft het (los van wat leuke fases bij Europese subtoppers) nergens echt heel goed gedaan. Of is dat vloeken in de kerk hier in het Ajax topic?quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waar heb ik dat geschreven? Jij praat onzin over Eriksen.
Alle 3 zijn aan de bal waarschijnlijk nog goed genoeg voor de eredivisie, het punt is dat je ze dan moet indekken/beschermen voor het gedeelte zonder en dat gaat voor 3 spelers sowieso niet, het is al moeilijk om er eentje in te passen.
Verbaast me niets.quote:
He ja, die zal te betalen zijn als je op je salarishuishouding wil lettenquote:
solispolar is de zoveelste act die denkt dat ie grappig is kennelijk.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
farioli maakt er wel weer wat vanquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen zal hier nu toch wel juichend over straat gaan de komende dagen,
Aliva staat weer op het trainingsveld
Denk nog altijd dat deze wel wat kan.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen zal hier nu toch wel juichend over straat gaan de komende dagen,
Aliva staat weer op het trainingsveld
afgrijselijk te commercieel en tierelantijntjesquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:01 schreef Houniet het volgende:
Check wat Adidas heeft gedaan voor Bayern met het jubileum shirt. Dat zou ik ook wel gaaf vinden bij ons nieuwe shirt. Wat vinden jullie?
[ afbeelding ]
Het zal me niets verbazen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:06 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
farioli maakt er wel weer wat van
Lijkt het shirt van United wel.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:01 schreef Houniet het volgende:
Check wat Adidas heeft gedaan voor Bayern met het jubileum shirt. Dat zou ik ook wel gaaf vinden bij ons nieuwe shirt. Wat vinden jullie?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |