SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
In het tuinhuisje doen we niet aan genders. Ons motto is 'geweun gaas geven!'quote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Is dat nieuw?quote:Op zondag 22 december 2024 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In het tuinhuisje doen we niet aan genders. Ons motto is 'geweun gaas geven!'
Want ik doe gewoon aan man vrouwThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
In het tuinhuis is het toch gezellig, bier, drank, chips en muziek en gezellig kletsen?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik vond je drstraks ook wel een punt makenquote:Op zondag 22 december 2024 20:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hey ik heb een extra punt![]()
![]()
Uhu gezien wat dat kan doenquote:Op zondag 22 december 2024 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In het tuinhuisje doen we niet aan genders. Ons motto is 'geweun gaas geven!'Smile, it's free therapy.![]()
in wie zijn / haar tuinhuis ben jij geweest?quote:Op zondag 22 december 2024 20:59 schreef gebrokenglas het volgende:
In het tuinhuis is het toch gezellig, bier, drank, chips en muziek en gezellig kletsen?![]()
Smile, it's free therapy.![]()
What happens in het tuinhuisje, stays in het tuinhuisjequote:Op zondag 22 december 2024 20:59 schreef gebrokenglas het volgende:
In het tuinhuis is het toch gezellig, bier, drank, chips en muziek en gezellig kletsen?![]()
#metoo of is dat alweer de verkeerde hastagquote:Op zondag 22 december 2024 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is dat nieuw?
Want ik doe gewoon aan man vrouw
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik krijg er een punthoofd vanquote:Op zondag 22 december 2024 20:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik vond je drstraks ook wel een punt maken
The Madness krijgt van mij trouwens nog geen 7 of 8:')![]()
Zolang iedereen maar plezier heeft is iedereen gelijkquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Jaquote:Op zondag 22 december 2024 21:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
#metoo of is dat alweer de verkeerde hastag
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Point takenquote:Op zondag 22 december 2024 21:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik krijg er een punthoofd van
The Madness krijgt van mij trouwens nog geen 7 of 8![]()
Nou nog niet in die van een FOK!ker of FOK!ster (oja we doen niet aan gendersquote:Op zondag 22 december 2024 21:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
in wie zijn / haar tuinhuis ben jij geweest?![]()
)
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
even koffie halen...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: