SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Een mooie 47e plek!quote:Op zondag 22 december 2024 17:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wel mooi dat ik blijkbaar in de top 50 sta![]()
![]()
Terechte klacht!quote:Op zondag 22 december 2024 17:10 schreef devzero het volgende:
Jammer dat die kleuterspelling van hont en kad uit KLB hier weer even terug komt![]()
Vandaag?quote:Op zondag 22 december 2024 17:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen idee wanneer ik die bereikt heb![]()
Ja vond ik ook, maar het duistere vind ik er ook wel weer goed bij passen.quote:Op zondag 22 december 2024 17:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Die rode tekst is niet goed te lezen. Misschien een andere kleur schaduw ipv zwart?
En hoe meer tijd men kwijt is aan het proberen te ontcijferen van de tekst, hoe meer punckten voor mij dus!![]()
![]()
Niet te zwaar aan tillen joh, we zitten gewoon te ouwehoeren hier.quote:Op zondag 22 december 2024 17:10 schreef devzero het volgende:
Jammer dat die kleuterspelling van hont en kad uit KLB hier weer even terug komt![]()
![]()
dev ouwehoert ook maar wat johquote:Op zondag 22 december 2024 17:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet te zwaar aan tillen joh, we zitten gewoon te ouwehoeren hier.![]()
![]()
Op momenten dat Justin even niet opletten of wat anders aan het doen was, anders was het je niet geluktquote:Op zondag 22 december 2024 17:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen idee wanneer ik die bereikt heb
Eet smakelijkquote:
Hij heeft 2 keer 2 punten gepaktquote:Op zondag 22 december 2024 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op momenten dat Justin even niet opletten of wat anders aan het doen was, anders was het je niet gelukt![]()
![]()
EN dan met 4 punten al in de top 50quote:
quote:Op zondag 22 december 2024 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EN dan met 4 punten al in de top 50![]()
![]()
Iemand moest het zeggen tochquote:Op zondag 22 december 2024 17:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet te zwaar aan tillen joh, we zitten gewoon te ouwehoeren hier.Aan mijn lijf geen punaise
![]()
Dan loop je leegquote:Op zondag 22 december 2024 17:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Iemand moest het zeggen tochAan mijn lijf geen punaise
![]()
![]()
Kunnen ze je niet vergeten!quote:Op zondag 22 december 2024 17:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Hangt wel makkelijker aan een prikbord![]()
![]()
Dat zegt al hoe het met DTS gesteld isquote:![]()
met 4 punten in de topt 50
Maar er is wel veel gepost deze maandquote:Op zondag 22 december 2024 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zegt al hoe het met DTS gesteld is![]()
met 4 punten in de topt 50![]()
![]()
Dat heb ik nog niet bekeken, ga ik eens even doenquote:Op zondag 22 december 2024 17:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar er is wel veel gepost deze maandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BolkskisI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
IN 2023 van 1 dec tot nu 34600
Dit jaar 63284Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo danquote:Op zondag 22 december 2024 17:22 schreef Dotteke het volgende:
IN 2023 van 1 dec tot nu 34600
Dit jaar 63284![]()
De top 10 van een jaar geleden. Echt veel minder postsquote:Op zondag 22 december 2024 17:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar er is wel veel gepost deze maand
quote:nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. devzero / 2168 / +191 / +123 / 1378 / 2156
2. Lovely / 1620 / +19 / +10 / 1902 / 2767
3. gianni61 / 1258 / +18 / +17 / 1138 / 1707
4. Mazikeen / 1007 / +248 / +146 / 1612 / 1925
5. HiDiHo / 969 / +16 / +0 / 456 / 883
6. mario390 / 837 / +14 / +6 / 433 / 804
7. kree / 802 / +28 / +139 / 741 / 1149
8. chufi / 771 / +3 / +10 / 527 / 850
9. hemarookworst / 744 / +34 / +8 / 814 / 1229
10. KillemWieft / 680 / +31 / +9 / 233 / 439![]()
En in totaal dit jaar 807765
Vorig jaar 660831Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah logisch, ik was er vorig jaar nietquote:Op zondag 22 december 2024 17:23 schreef Dotteke het volgende:
En in totaal dit jaar 807765
Vorig jaar 660831![]()
![]()
Kan mij ook niet voorstellen dat Lovely op 1 stond vorige jaar Kerst?quote:Op zondag 22 december 2024 17:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ah logisch, ik was er vorig jaar niet
Mazikeen zette de toon wel in januari en daarna jij en je speklap kloonquote:Op zondag 22 december 2024 17:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ah logisch, ik was er vorig jaar niet![]()
![]()
Kijk dan naar het verschil in aantal posts vergeleken met vorig jaar![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 17:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Mazikeen zette de toon wel in januari en daarna jij en je speklap kloon![]()
![]()
Qua posts, niet qua puntenquote:Op zondag 22 december 2024 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan mij ook niet voorstellen dat Lovely op 1 stond vorige jaar Kerst?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Half zes alweer zeg.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Je hebt echt veel posten gezet hoorquote:Op zondag 22 december 2024 17:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ah logisch, ik was er vorig jaar nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weetquote:Op zondag 22 december 2024 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt echt veel posten gezet hoor![]()
![]()
Hij koopt elke maand een nieuwe muis, omdat de muisknoppen het niet meer doenquote:Op zondag 22 december 2024 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt echt veel posten gezet hoor
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een 2 nieuwe telefoons per maandquote:Op zondag 22 december 2024 17:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij komt elke maand een nieuwe muis, omdat de muisknoppen het niet meer doen![]()
![]()
Post jij mobiel?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ze hebben jou laten laufenquote:Op zondag 22 december 2024 17:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze stond voor anderhalf week op #1 in DTS, maar gaf het toen op![]()
![]()
Het aantal post van mij vergeleken met die van jouquote:deze maand
En ik ben er niet eens zoheel veel en toch twee kwa aantal posten
hahahahaquote:Op zondag 22 december 2024 17:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij koopt elke maand een nieuwe muis, omdat de muisknoppen het niet meer doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Door het BB forum denk ik?quote:Op zondag 22 december 2024 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het aantal post van mij vergeleken met die van joudeze maand
[ afbeelding ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dit jaar bedoel je?quote:Op zondag 22 december 2024 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het aantal post van mij vergeleken met die van joudit jaar
[ afbeelding ]
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 22-12-2024 17:35:32 ]![]()
Nee dit is alleen van Onzinquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit jaar sorryquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hebt u gedronken of rumkogels gegetenquote:
vriend rumkugelquote:Op zondag 22 december 2024 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebt u gedronken of rumkogels gegeten![]()
![]()
Eten al weer op?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik probeer de puzzel in de NRC maar hij is veel te moeilijk:')![]()
Kan lekker zijn inderdaad.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 22 december 2024 17:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik probeer de puzzel in de NRC maar hij is veel te moeilijkquote:Op zondag 22 december 2024 17:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik ben wel een baas op zich![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Jawelquote:Op zondag 22 december 2024 17:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig idd![]()
Deed ik vroeger ook best veel maar tegenwoordig helemaal niet meerquote:Op zondag 22 december 2024 17:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik probeer de puzzel in de NRC maar hij is veel te moeilijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Homijn, zit je nog niet in je schuilkelder?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Ik doe nu een poging met mij vader maar we raden er maar een paarquote:Op zondag 22 december 2024 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deed ik vroeger ook best veel maar tegenwoordig helemaal niet meer:')![]()
Misschien kan je die film vanavond kijkenquote:Op zondag 22 december 2024 17:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh mooi. Ik ben nu bij de laatste afl van The Madness"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja misschien en anders nog wel in de vakantiequote:Op zondag 22 december 2024 17:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien kan je die film vanavond kijken![]()
![]()
Kan ookquote:Op zondag 22 december 2024 17:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja misschien en anders nog wel in de vakantie"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nee, waarschijnlijk morgen.quote:Op zondag 22 december 2024 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Homijn, zit je nog niet in je schuilkelder?MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Dat iedereen geblokkeerd gaat worden van puntjes te halen!quote:Op zondag 22 december 2024 17:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat betekent dat nou?![]()
![]()
Haha jaquote:Op zondag 22 december 2024 18:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
En dan komt er een vlaggetje uit de pistool![]()
![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 18:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En is het een keer niet kut dan is het klooooote![]()
![]()
Volgens mij heb je meer problemen met je toetsenbord dan met je muis.quote:Op zondag 22 december 2024 18:04 schreef mario390 het volgende:
hoe kaa ik en muis akiviern de zonder k abeel is?![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 18:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij heb je meer problemen met je toetsenbord dan met je muis.![]()
![]()
Je hebt een met een batterij?quote:Op zondag 22 december 2024 18:04 schreef mario390 het volgende:
hoe kaa ik en muis akiviern de zonder k abeel is?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Als je een draadloze muis hebt zit er een usb ding bij die mot je even in de pc stoppen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ff in een andere poort, liefst aan de voorkant van de pc.quote:Op zondag 22 december 2024 18:07 schreef Lovely het volgende:
Als je een draadloze muis hebt zit er een usb ding bij die mot je even in de pc stoppen![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
ff in een andere poort, liefst aan de voorkant van de pc.
Kijk maar uit, voor je het weet vangen ze je en hang je straks aan je achterpootje uit te lekkenquote:
Scheelt enorm, of je 'm er nou aan de voorkant of aan de achterkant er in propt hoor!quote:
Voorkant is veel beter!![]()
![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Scheelt enorm, of je 'm er nou aan de voorkant of aan de achterkant er in propt hoor!
Voorkant is veel beter!
PC ff wat naar voren schuiven zodat de bluetooth-USB stick en het toetsenbord & muis wat dichter bij elkaar zitten?![]()
Als je m in de achterkant stopt dan kan ie gaan piepenquote:Op zondag 22 december 2024 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Scheelt enorm, of je 'm er nou aan de voorkant of aan de achterkant er in propt hoor!
Voorkant is veel beter!![]()
![]()
Trouwens nog nooit eerder gezien, een pc zonder usb aan de voorkant.
Misschien heeft de monitor een usb-aansluiting?sinterklaaskapoentje
![]()
Zit ie niet in de muis zelf verstopt.quote:Op zondag 22 december 2024 18:12 schreef mario390 het volgende:
man ma n zit niks bij is en oude muis vn logittechIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Wat weet jij nou van muizen?quote:Op zondag 22 december 2024 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit ie niet in de muis zelf verstopt.
Oh, wacht!![]()
![]()
Bij deze muis zat de usb waar de batterij ook zit even deksel eraf halen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja dat dus.quote:Op zondag 22 december 2024 18:15 schreef Lovely het volgende:
Bij deze muis zat de usb waar de batterij ook zit even deksel eraf halenIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Wel uitkijken dat je de deksel niet op je neus krijgt!quote:Op zondag 22 december 2024 18:15 schreef Lovely het volgende:
Bij deze muis zat de usb waar de batterij ook zit even deksel eraf halen![]()
![]()
Maar als er niks bij zit, dan heb je er weinig aan, dus maar een nieuwe bestellen mario"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hihiquote:Op zondag 22 december 2024 18:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wel uitkijken dat je de deksel niet op je neus krijgt!
Oehquote:Op zondag 22 december 2024 18:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee t glazen plateautje. Knapperiger![]()
![]()
GlazenhuisThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Bolken?quote:Op zondag 22 december 2024 18:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Weet bij god niet wat ik moet doen vanavond![]()
Iemand afhouden van punten hierquote:Op zondag 22 december 2024 18:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Weet nog steeds niet wat dat is![]()
![]()
Gewoon berichtjes posten.quote:Op zondag 22 december 2024 18:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Weet nog steeds niet wat dat is
Voor elke minuut na jouw post krijg je een punt, tot iemand je blockt / "bolkt" van nog een punt te krijgen dat lam a; ,et een enkele smiley of whatever, of met een lang, diepzinnig verhaal over geile zustertjes en katheters.![]()
Bolkquote:Op zondag 22 december 2024 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon berichtjes posten.
Voor elke minuut na jouw post krijg je een punt, tot iemand je blockt / "bolkt" van nog een punt te krijgen.![]()
![]()
Bolk betekent eigenlijk blok, iemand blokkeren zodat degene geen punten kan pakken.. als ik een post bericht plaatst en 1 minuut post er niemand heb ik 1 puntquote:Op zondag 22 december 2024 18:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Weet nog steeds niet wat dat is"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Om hier te winnen moet je toch gewoon diep in de nacht wat posten?quote:Op zondag 22 december 2024 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon berichtjes posten.
Voor elke minuut na jouw post krijg je een punt, tot iemand je blockt / "bolkt" van nog een punt te krijgen dat lam a; ,et een enkele smiley of whatever, of met een lang, diepzinnig verhaal over geile zustertjes en katheters.:')![]()
Klopt, dan zijn er zo min mogelijk mensen die jouw bericht kunnen bolken.quote:Op zondag 22 december 2024 18:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Om hier te winnen moet je toch gewoon diep in de nacht wat posten?![]()
![]()
Geen enkele nacht hier geweestquote:Op zondag 22 december 2024 18:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Om hier te winnen moet je toch gewoon diep in de nacht wat posten?![]()
![]()
The Madnessquote:Op zondag 22 december 2024 18:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Iemand nog Netflix aanraders?sinterklaaskapoentje
![]()
Ik ga the Madness even proberen
Als het niks is ga ik wel weer bolken:')![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 22 december 2024 18:32 schreef ToT het volgende:
Ik probeer Dune Prophecy te kijken, maar hmmm....kweenie.![]()
Misschien niet als je 47e staat met nog één week te gaanquote:Op zondag 22 december 2024 18:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel maar bolken is toch wat verleidelijker![]()
![]()
Zou hij de winnaar worden van januariquote:Op zondag 22 december 2024 18:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien niet als je 47e staat met nog één week te gaan
Ja ik denk wat we geen kans makenquote:Op zondag 22 december 2024 18:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zou hij de winnaar worden van januari![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Allemaal gewoon even niks posten voor een weekquote:Op zondag 22 december 2024 18:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zou hij de winnaar worden van januari:')![]()
Is goed hoorquote:Op zondag 22 december 2024 18:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Allemaal gewoon even niks posten voor een week
En?quote:Op zondag 22 december 2024 18:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb alweer 1.5 minuut gezien![]()
Geen probleemquote:Op zondag 22 december 2024 18:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Allemaal gewoon even niks posten voor een week![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Eerst even koffie zettenquote:
Ik kom wel met een review na aflevering 1 als ik het einde haal:')![]()
Klinkt niet veelbelovend!quote:Op zondag 22 december 2024 18:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Eerst even koffie zetten
Ik kom wel met een review na aflevering 1 als ik het einde haal
Ik heb Dune hier overigens al heel snel afgezet en kijk nu een review er over.![]()
![]()
Lex van dunThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik hoef ook niet altijd te winnenquote:Op zondag 22 december 2024 18:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Uiteraard niet
Anders win jij niet![]()
Inderdaadquote:Op zondag 22 december 2024 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van oa het clownenacrobaat forum vroeger![]()
![]()
Ik weet dat nog wel zat daar ook wel.quote:
Oa @Frey en @Heer_van_Bartolhoven weet ik ook nog wel uit die tijd heb ooit een radioprogramma van je wel geluisterd jaren geleden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Moet even op gang komenquote:Op zondag 22 december 2024 18:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Na 10 minuten nog niet zo boeiend![]()
Nee niet die daarvoor!quote:Op zondag 22 december 2024 18:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee niet altijd
Maar wel deze maand
En vorige
En die daarvoor
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Heb weer trek maar geen zin om naar d supermarkt te gaan:')![]()
De supermarkt is hier al ruim een uur dicht.quote:Op zondag 22 december 2024 19:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heb weer trek maar geen zin om naar d supermarkt te gaanAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Niks in de kast?quote:Op zondag 22 december 2024 19:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heb weer trek maar geen zin om naar d supermarkt te gaan![]()
Altijd extra blikken in de voorraadkast. Snert is altijd goed.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Of kippensoepquote:Op zondag 22 december 2024 19:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Altijd extra blikken in de voorraadkast. Snert is altijd goed.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Hier tot 22 uur openquote:Op zondag 22 december 2024 19:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De supermarkt is hier al ruim een uur dicht.:')![]()
Noedels is ook altijd top, voor zo'n 'ik krijg trek' moment rond een uur of 4 .
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Niet nog een pak vergeten koeken ergens achterin?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Lekker met een gebakken ei dr opquote:Op zondag 22 december 2024 19:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Noedels is ook altijd top, voor zo'n 'ik krijg trek' moment rond een uur of 4 .:')sinterklaaskapoentje
![]()
Nooit gebruik van gemaakt eigenlijk. Het zit hier wel. Moet je dan niet een minimum bedrag bestellen?quote::')![]()
Denk het haast wel, maar ook nooit gebruik van gemaaktquote:Op zondag 22 december 2024 19:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nooit gebruik van gemaakt eigenlijk. Het zit hier wel. Moet je dan niet een minimum bedrag bestellen?![]()
Hun website werkt slecht.
Ik zie alleen hun logo en verder niets.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Moeten ze ff Flink mee aan de slag danquote:Op zondag 22 december 2024 19:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Hun website werkt slecht.
Ik zie alleen hun logo en verder niets.![]()
Maar anders, tsja dan even bestellen bij een pizzaria?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan heb je niet genoeg trek.quote:Op zondag 22 december 2024 19:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heb weer trek maar geen zin om naar d supermarkt te gaan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: