De Jong staat op twee meter van hem ofzo, dan kan je jezelf alleen maar breed maken en hopen dat je iets raakt als keeper, dat is inderdaad echt zoeken om het zoeken.quote:Op zondag 22 december 2024 18:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee. Die kopbal. Komt ongeveer recht op hem af.
Nah. Een Bijlow in vorm heeft die bal. Een fout is misschien wat veel, maar echt sterk gekeept was het ook niet.quote:Op zondag 22 december 2024 18:31 schreef Caland het volgende:
[..]
De Jong staat op twee meter van hem ofzo, dan kan je jezelf alleen maar breed maken en hopen dat je iets raakt als keeper, dat is inderdaad echt zoeken om het zoeken.
De fout lag eerder in het dom weggeven van de bal daarvoor
Blijven hopen en herhalen. Ondertussen sta je gewoon op een achterstand en je hebt ze bijna allemaal al thuis gehad.quote:Op zondag 22 december 2024 18:17 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Feyenoord wordt gewoon tweede. Concurrentie zijn nog slechter dan ons.
Als keeper kan je op die afstand echt heel weinig hoor. Je moet het probleem zoeken bij dat iemand als de Jong op zo’n kleine afstand van Bijlow mag koppen en dat was niet zijn schuld.quote:Op zondag 22 december 2024 18:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Nah. Een Bijlow in vorm heeft die bal. Een fout is misschien wat veel, maar echt sterk gekeept was het ook niet.
Beide backs werden sowieso compleet overlopen door Noamed en Perisic. Die Nieuwkoop schrikt vannacht nog 3 keer wakker, zo kansloos was iequote:Op zondag 22 december 2024 18:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als keeper kan je op die afstand echt heel weinig hoor. Je moet het probleem zoeken bij dat iemand als de Jong op zo’n kleine afstand van Bijlow mag koppen en dat was niet zijn schuld.
Laten we er maar mee stoppen dan.quote:Op zondag 22 december 2024 18:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Blijven hopen en herhalen. Ondertussen sta je gewoon op een achterstand en je hebt ze bijna allemaal al thuis gehad.
Nog alles om voor te spelen (CL, P2, Beker). Minimale achterstand. Zou toch een beetje zonde zijn hequote:Op zondag 22 december 2024 18:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Met deze teksten? Zou ik wel doen, ja.
Dat constante zuigen in andere clubtopics. Nooit begrepen. Zometeen weer het warme bad inquote:Op zondag 22 december 2024 18:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En maar door blijven gaan (lol)
Een Bijlow in vorm? Is hij dat ooit dan?quote:Op zondag 22 december 2024 18:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Nah. Een Bijlow in vorm heeft die bal. Een fout is misschien wat veel, maar echt sterk gekeept was het ook niet.
Een beetje plagen prima, maar na een afgetekende 3-0 nog steeds zo’n zoektocht naar erkenning is mij wel echt een partijtje sneu.quote:Op zondag 22 december 2024 18:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat constante zuigen in andere clubtopics. Nooit begrepen. Zometeen weer het warme bad in
Zelden meer, nee. Onmogelijk ook als je nooit meer dan 5 potjes achter elkaar kunt keepen.quote:Op zondag 22 december 2024 18:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een Bijlow in vorm? Is hij dat ooit dan?
Gewoon het seizoen afsluiten met Bijlow en als hij weer geblesseerd raakt smijten ze die Bulgaar er maar in. Bijlow heeft niet zijn niveau meer van vroeger maar zo slecht als Timon deze seizoenshelft kan gewoon niet.quote:Op zondag 22 december 2024 18:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Zelden meer, nee. Onmogelijk ook als je nooit meer dan 5 potjes achter elkaar kunt keepen.
Hopelijk volgend jaar een nieuwe eerste keeper. Zou wat mij betreft de beste oplossing zijn.
Ben ik het wel mee eens, maar voor de lange termijn niet houdbaar. Met volgend jaar bedoelde ik eigenlijk ook volgend seizoen.quote:Op zondag 22 december 2024 18:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon het seizoen afsluiten met Bijlow en als hij weer geblesseerd raakt smijten ze die Bulgaar er maar in. Bijlow heeft niet zijn niveau meer van vroeger maar zo slecht als Timon deze seizoenshelft kan gewoon niet.
Ik probeer gewoon wat nuance aan te brengen in de houding dat je wel “gewoon” tweede wordt als je moet aantreden met de Zerrouki’s en Niewkoopjes van deze wereld met nog voldoende kutwedstrijden en een achterstand te gaan. Da’s niet zuigen hoorquote:Op zondag 22 december 2024 18:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een beetje plagen prima, maar na een afgetekende 3-0 nog steeds zo’n zoektocht naar erkenning is mij wel echt een partijtje sneu.
https://www.facebook.com/reel/2854708094690797quote:Op zondag 22 december 2024 18:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Met deze teksten? Zou ik wel doen, ja.
Je legt vooral woorden in de mond bij anderen en gaat vervolgens met je eigen onzin in discussie. Stukje Tim Hofman.quote:Op zondag 22 december 2024 18:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon wat nuance aan te brengen in de houding dat je wel “gewoon” tweede wordt als je moet aantreden met de Zerrouki’s en Niewkoopjes van deze wereld met nog voldoende kutwedstrijden en een achterstand te gaan. Da’s niet zuigen hoor
Buitendam is uiteindelijk gewoon een hele vervelende troll.quote:Op zondag 22 december 2024 19:02 schreef fetX het volgende:
Een punt willen maken en dan met 2 reservespelers komen. Genot.
Inb4 ‘in het Feyenoord topic vinden ze iedereen die nuance aanbrengt een vervelende troll’quote:Op zondag 22 december 2024 19:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Buitendam is uiteindelijk gewoon een hele vervelende troll.
Nee ik quote letterlijk mensen die zeggen “makkelijk tweede”. En dan kijk ik naar de rotzooi die vandaag op het veld stond en dan vraag ik me af hoe je daar in Godsnaam bij komt. Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op zondag 22 december 2024 19:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je legt vooral woorden in de mond bij anderen en gaat vervolgens met je eigen onzin in discussie. Stukje Tim Hofman.
Het ironische is dat er geen enkele nuance zit. Zwart of wit.quote:Op zondag 22 december 2024 19:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inb4 ‘in het Feyenoord topic vinden ze iedereen die nuance aanbrengt een vervelende troll’
Gimenez op een schot na onzichtbaar. Timber? Hancko? Je werd compleet overlopen.quote:Op zondag 22 december 2024 19:02 schreef fetX het volgende:
Een punt willen maken en dan met 2 reservespelers komen. Genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |