SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen.
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
Zat Barney nog deels goed met zijn voorspelling.quote:Op zondag 22 december 2024 16:09 schreef Doevelaer het volgende:
Inclusief het analistenteam en de commentatoren toch nog 10 nederlanders in actie op het WK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Raybar is een zienerquote:Op zondag 22 december 2024 16:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zat Barney nog deels goed met zijn voorspelling.
Onbegrip leidt vaak tot depressie, dus dit verklaart een hoopquote:Op zondag 22 december 2024 16:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
4-d mentaal schaken, voor ons stervelingen niet weggelegd.
Amorim zou t wel eens helemaal anders gaan doen. Je kunt een dorp wel verbouwen, zoveel verandert er niet.quote:
Schuld van het kabinet vanwege het bezuinigen op sport en het verhogen van accijns op bierquote:Op zondag 22 december 2024 16:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft Caroline van der Plas al kamervragen gesteld over vroege Nederlandse uitschakelingen?
Wellicht dat Nijman er ook nog 3-3 van maakt.quote:Op zondag 22 december 2024 16:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
AD met een nietszeggende take:
"Hoop voor Feyenoord
Hoewel het spel er geen aanleiding toe geeft, mag Feyenoord toch nog hopen op een spectaculaire comeback. Na de wedstrijd tegen Manchester City weet Feyenoord hoe het is om een 3-0 achterstand recht te buigen. Toen werd het in een kwartier tijd nog 3-3."
Slagterquote:Op zondag 22 december 2024 14:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je dochter komt thuis met Jan Slagter of met Bart Nolles, je moet kiezen.
Dit mag niet verbazen toch?quote:Op zondag 22 december 2024 16:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Edhouse gooit het hele jaar overal goed en kan er nu helemaal niks van.
Die gaat nu twee jaar teren op die EK-titel en daarna weer ver inzakken.quote:Op zondag 22 december 2024 17:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ian White smijt gewoon 90 gemiddeld zoals hij altijd doet. Edhouse bakt er geen ene reet van. Zijn dubbels ookHele tijd domme afwijkingen
8 pasquote:Op zondag 22 december 2024 17:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoeveel zaadjes zijn er al uit? Stuk of 10?
Heeft er iemand iemand anders dan Edhouse, Nijman of Dirk voor de picken?quote:Op zondag 22 december 2024 17:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
De pickems, voorspellingen en andere zooi donderen de ravijn in van heel DRT
Hoe lang heeft ie nog?quote:Op zondag 22 december 2024 17:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Schoorsteen Koert weer met smerig gehoest
Zijn longen zijn prima getectyleerd.quote:Op zondag 22 december 2024 17:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Rochellach.mp3quote:Op zondag 22 december 2024 17:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
@Wereldgozer @heywoodu is spekkoper met Searlequote:Op zondag 22 december 2024 17:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heeft er iemand iemand anders dan Edhouse, Nijman of Dirk voor de picken?
Iemand linkje naar het volledige interview?quote:
quote:Op zondag 22 december 2024 17:29 schreef Falco het volgende:
[..]
Iemand linkje naar het volledige interview?
Pick Em ligt in puin intussen.quote:Op zondag 22 december 2024 17:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heeft er iemand iemand anders dan Edhouse, Nijman of Dirk voor de picken?
Gewoon uit dat licht, niet meer in die rotzooi trappen.quote:Op zondag 22 december 2024 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een weekend. 6 Nederlanders aan de oche, 6 Nederlanders kansloos eraf gemept.
Typisch Nederlandsquote:Op zondag 22 december 2024 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een weekend. 6 Nederlanders aan de oche, 6 Nederlanders kansloos eraf gemept.
Vechten met de microfoonquote:
Nog labieler dan Omtzigt, dat is wel een prestatiequote:
quote:Op zondag 22 december 2024 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer thuis. Precies alles gemist. Nu even ouwelullendutje op de bank allen
Wattimena gaat het regelen.quote:Op zondag 22 december 2024 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2024 18:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Just layin' around
Heb je de versie van Van Bommel ook?quote:Op zondag 22 december 2024 18:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Just layin' around
Nee. Ik ken alleen het Mark van Bommel wiebelbenen gifje.quote:Op zondag 22 december 2024 18:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je de versie van Van Bommel ook?
Met wie vroeg ik me af, Razma?quote:Op zondag 22 december 2024 19:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Dirkie wou vechten![]()
Deze?quote:Op zondag 22 december 2024 18:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee. Ik ken alleen het Mark van Bommel wiebelbenen gifje.
Met zn dealerquote:Op zondag 22 december 2024 19:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Met wie vroeg ik me af, Razma?
quote:Een in de Kempen, tien andere leukste kersthuizen staan over de rest van Vlaanderen: “Hoeveel lichtjes? Ik ben de tel kwijtgeraakt toen ik aan 136.507 zat”
Kerstmis staat voor de deur! Voor sommige Vlamingen is dat ieder jaar dé aanleiding om hun huis eens in een feestelijk jasje te steken. Maar waar kan je tijdens deze kerstvakantie een leuk kersthuisje vinden?
quote:Berlare
We trappen de lijst af met een jubileum. In Overmere (Berlare) pakken Freddy Garré en Ria Jacobs voor de dertigste keer uit met hun kersthuisje. “We zijn met deze feesteditie al een heel jaar bezig. En dat vergt veel energie. Het schlagerfestival dat we organiseren is al twee weken uitverkocht. Er is hier ook al een jonge Duitse zanger een videoclip komen opnemen en op kerstdag gaan we pannenkoeken bakken voor iedereen die langskomt.”
Er staat dus heel wat op de planning en met 150.000 lichtjes is het een imposante verschijning, maar het is ook de laatste keer dat Freddy en Ria hun kersthuisje openen. “Iedereen die hier ooit geweest is, hoop ik nog een keer terug te zien”, zegt Freddy. “Mijn vurige wens is dat mijn oudste zoon die in Wetteren woont het zal overnemen. Hij zei al dat hij daar interesse in heeft. Bij ons zijn de ideeën wat op. We hebben dertig jaar alles gegeven, het zal tijd zijn voor een ander hoofdstuk.”
Het kersthuisje van Freddy en Ria kan je vinden in de Pastoor Pennestraat in Overmere (Berlare). Het kersthuisje is nog tot 6 januari geopend van 17 tot 22 uur, maar niet op oudejaarsavond.
quote:Blankenberge
Geen kersthuisje in Blankenberge, maar wel een ijsgrot. Marnick Croes (60) werkte anderhalve maand om de voorgevel van zijn huis om te vormen tot een indrukwekkend tafereel met 10.000 lampjes en lichtgevende dieren. Inmiddels is het al de 14de keer dat hij zijn ijsgrot bouwt. “Natuurlijk kost dit een flinke duit. Maar dat is bij elke hobby het geval”, zegt hij.
Na 14 jaar begint de omgeving Marnick en zijn ijsgrot goed te kennen. “Wanneer er kaartjes in de bus zitten om mij te feliciteren, doet dat natuurlijk deugd. Ik doe het nog steeds met plezier en ga door zo lang mijn gezondheid het toelaat.” En dat terwijl hij naar eigen zeggen weinig met Kerstmis heeft. “Vooral die winterse sfeer en de gezelligheid die met deze periode gepaard gaat, spreekt mij écht aan.”
De ijsgrot van Marnick ligt in de Vredelaan in Blankenberge. Het tafereel blijft nog tot 10 januari staan, daarna zal hij het geleidelijk afbouwen.
quote:Hoogstraten
In Meer (Hoogstraten) vinden we een verhaal dat vergelijkbaar is met dat van Senne en Cindy uit Roeselare. André Hoefkens (78) en Nancy Koninckx (59) hebben al voor de zestiende keer hun huis vol kerstversiering gehangen, maar het duurde dit jaar lang voordat de knoop doorgehakt werd. En vorig jaar kwam het er zelfs helemaal niet van door gezondheidsproblemen: André lag op achttien maanden tijd drie keer in het ziekenhuis.
“In achttien maanden tijd heb ik drie keer in het ziekenhuis gelegen”, zegt André. Maar nu staan hij en Nancy er dus weer. In de tuin staan opnieuw grote figuren uit de kerststal, in de keuken vind je zelfs soldaten uit De notenkraker van Tsjaikovski.
Het kersthuis van André en Nancy ligt in de Lokbosstraat 14 in Meer (Hoogstraten). Je kan het nog tot 5 januari gratis bezoeken tussen 14 en 20 uur, behalve op kerstavond, Kerstmis, oudjaar en Nieuwjaar. Een afspraak maken kan via het telefoonnummer 03 314 67 90 of 0497 27 23 14.
quote:Zulte
In Olsene, deelgemeente van Zulte, is Jempi’s kersthuisje al liefst 28 jaar lang vaste prik tijdens de eindejaarsperiode. Ieder jaar komen er zo’n 10.000 bezoekers langs. Het bijzondere eraan is dat Jean-Pierre Tytgat (70) bijna alle constructies zelf heeft gemaakt. “Alles behalve de kerstmannen en de lichtjes heb ik zelf in elkaar gestoken in mijn werkplaats”, vertelt hij. Die lichtjes zijn er bovendien in overvloed: er hangen meer dan 240.000 ledlampjes in en rond zijn kersthuisje.
Jempi’s kersthuisje vind je in de Heirweg 22 te Olsene (Zulte). Je kan het nog tot 12 januari bezoeken en intussen genieten van een frietje: reserveren doe je best door te bellen naar 0497-39.14.70.
quote:Roeselare
Senne Debaene (38) en Cindy Declercq (44) hebben al voor de negende keer hun huis versierd. Doorgaans is Senne al maanden op voorhand bezig met de voorbereidingen, maar het zag er in 2024 even naar uit dat de versieringen er niet zouden komen. “Tijdgebrek en de gezondheid van Cindy zorgden ervoor dat we overwogen om het dit jaar niet te doen”, zegt Senne. Maar een bezoek aan een Halloweenfeest deed hen uiteindelijk toch zwichten.
Het resultaat is opnieuw indrukwekkend, hoewel ze ook veel herstellingswerk moesten uitvoeren. “Na vele jaren is de lichtinstallatie niet meer zo goed als vroeger en vandalen maken ook regelmatig iets stuk”, zegt Senne.
Het kersthuisje van Senne en Cindy ligt in de Mandelstraat in Roeselare. De lichtjes in hun kersthuis branden van 16.30 tot 22 uur, en er weerklinkt ook kerstmuziek.
quote:Alken
Ook in het Limburgse Alken wordt een jubileum gevierd: Jurgen Bollen (33) en Jan Timmers (44) openen er voor de tiende keer Jurgens Christmas House. Met 20.000 kerstballen, 550.000 lampjes en 45 kerstbomen hebben ze opnieuw een indrukwekkende hoeveelheid decoratie opgehangen.
“Elk jaar maken we een ander parcours doorheen ons huis”, aldus Jurgen en Jan. “Om alles in de juiste sfeer te krijgen, schilderen we eigenlijk elk jaar opnieuw de hele benedenverdieping. Dat schilderen doen we meteen nadat alles is afgebroken. Het huis leeghalen duurt tot maart, dan starten de schilderwerken. Zodra het mooi weer wordt openen we dan onze ijsbar. En elke avond, wanneer de ijstoog dicht gaat, starten we vanaf juni al opnieuw met de opbouw van de volgende editie van Jurgens Christmas House.”
Jurgens Christmas House, in de Koutermanstraat 19 in Alken, is nog open tot en met zondag 5 januari. Je kan er elke dag terecht van 15 tot 23 uur, op vrijdag en zaterdag tot 24 uur. Op 24 en 31 december blijft het huis dicht. De winkel is dagelijks open tot 22 uur. Wie rustig wil kijken, komt best buiten de weekends, want dan staan er vaak al 200 mensen voor de poort om 15 uur.
quote:Torhout
“Een hobby die wat uit de hand liep.” Zo omschrijven Sidney Demeulemeester (38) en Jordy Vermeersch (34) hun Christmas House in Torhout. De woning is al van ver zichtbaar, en de toegangspoort – een lichttunnel – springt meteen in het oog. De ruim 14.000 lampjes in de tunnel reageren op muziek en vormen de meest uiteenlopende vormen. Er verschijnen ook teksten die de bezoeker welkom heten.
Eens binnen is er gelukkig nog meer moois te zien: in de tuin staan een pak lichtgevende rendieren, sneeuwmannen en andere fonkelende elementen. Inclusief de tunnel branden er 35.000 lampjes. Maar ook in hun huis en winterchalet spaarden Sidney en Jordy kosten noch moeite om kerstsfeer te creëren: in hun woonkamer staan negen kerstbomen. “De bezoekers kunnen een klein parcours afleggen rond het huis”, zegt Sidney.
Het Christmas House in Torhout bevindt zich in de Groenhovestraat. Het is dagelijks geopend vanaf 16.30 uur, behalve op kerstavond, oudejaarsavond en nieuwjaarsdag, en dat nog tot 5 januari.
quote:Oostakker
Kerstmis 2023 was de eerste keer in 15 jaar dat Mira Meirsschaut (44) en Peter Lootens (42) hun huis niet uitdosten met kleurrijke lichtjes en versieringen. Peter was twee keer geopereerd, Mira was net gestart met een nieuwe job. Maar dit jaar zijn ze weer helemaal terug. “Ik heb dit jaar eens een poging gedaan om de lichtjes te tellen. Maar ik ben de tel kwijtgeraakt toen ik aan 136.507 zat.”, zegt Mira.
Mira is zelf erg tevreden over de kerstbomen die geplaatst zijn. Met hulp van hun dochters Laure (14) en Elise (11) hebben Mira en Peter er liefst twintig getooid, in roze, blauw, groen, rood en champagnekleur. Een opblaasrendier groter dan Mira is een van de vele nieuwigheden. “Het is echt nog zotter dan in 2022”, zegt het koppel.
Nog tot en met 5 januari kan je elke vrijdag, zaterdag en zondag van 18 tot 22 uur op bezoek komen bij Mira en Peter in de Groenstraat 282 in Oostakker. Er is een bar waar je onder meer jenever en warme chocolademelk kan krijgen - de opbrengst gaat dit jaar naar Think Pink.
quote:Lommel
Geen traditioneel kersthuisje in Lommel, maar wel een kerststraat. De inwoners van de Wilgenstraat hebben al voor het vierde jaar op rij extra veel licht aan hun huizen en in hun voortuinen opgehangen. “In het weekend tussen Kerstmis en Nieuwjaar kan je komen genieten van de vele kerstlichtjes, een hapje en een drankje, een bezoekje van de kerstman en muziek. We hebben door de Lommelse brouwerij Vandijck ons eigen Wilgenbiertje laten maken”, klinkt het.
Ook de kinderen in de straat doen overigens volop mee. Buurmeisjes Romy (9), Julie (10), Lisa- Marie (11) en Roxanne (12) hebben zelfs een eigen kraampje waar ze zelfgemaakte armbandjes, koekjes en kerstmutsen verkopen.
Het feestweekend in de Wilgenstraat gaat door op vrijdag 27 december vanaf 18 uur, en op 28 en 29 december vanaf 17 uur.
quote:Menen
Groots uitpakken met Kerstmis: voor Johan Henry (70) en zijn dochter Belinda (45) is dat een familiekwestie. Johan opende opnieuw het Lauwes Kersthuisje, waar ruim 95.000 lichtjes in verwerkt zijn – nog eens 11.000 meer dan vorig jaar. “Ik heb weer veel nieuwigheden, van sommige dingen weet ik zelf niet meer waar ik ze haalde”, zegt hij. Met ook nog 133 figuren, 42 bollen en 463 acrylbeelden erbij, gebruikte Johan in totaal zo’n 700 stopcontacten.
Ook dochter Belinda is door de microbe gebeten. “Maar het is niet van vader op dochter, wel omgekeerd”, zegt ze. “Toen ik 18 was, werkte ik op de Grote Markt in Kortrijk. Ik was er in de ban van een slinger met flikkerlichtjes. Die moest ik ook hebben, dus trommelde ik mijn pa op.” Ook Belinda heeft haar huis versierd: binnen heeft ze een verzameling van zo’n 40 kersthuisjes.
Het Lauwes Kersthuisje, in de Waterstraat 100, is dagelijks open van 17 tot 20.30 uur, behalve op kerstavond en kerstdag. Er zijn ook twee bijhorende wandeltochten. Meer info op www.lauwes-kersthuisje.be/.
POLLquote:Ninove
Dirk Van Iseghem en Sandra Renneboog zamelen dit jaar met hun kersthuis in Aspelare (Ninove) opnieuw geld in voor Benefiet Haïti. Dat is de hulporganisatie van Dirks broer Geert: hij biedt hulp aan de kansarmen in Haïti en ondersteunt hen, vooral op het vlak van onderwijs en materiaal.
Het kersthuisje kan je vinden aan Melkbos 45 in Aspelare (Ninove). Het is nog tot en met 5 januari dagelijks geopend van 17 tot 21 uur, behalve op kerstavond, oudejaarsavond en nieuwjaarsdag.
Ja maat het zijn vreselijke tijden dus ik zou zeggen NEXITquote:Op zondag 22 december 2024 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2024 19:09 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Deze?
En welk probleem moet daar precies mee opgelost zijn?quote:Op zondag 22 december 2024 19:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja maat het zijn vreselijke tijden dus ik zou zeggen NEXIT
Ninove, (klein)dochter raken (mits 18+)quote:Op zondag 22 december 2024 19:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[poll=8185]
Is een meme maatquote:Op zondag 22 december 2024 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En welk probleem moet daar precies mee opgelost zijn?
Hij stond een beetje te huilen? Wou vechten, maar ook ziek? Het was niet veelquote:Op zondag 22 december 2024 19:52 schreef Anneloos het volgende:
Bizar, wat is er net met Dirk gebeurd?
Uitgepompt.quote:Op zondag 22 december 2024 19:52 schreef Anneloos het volgende:
Bizar, wat is er net met Dirk gebeurd?
geloesoe. Het ligt weer aan van alles behalve aan hunzelf.quote:
Een Cullen in vorm is wel genotquote:Op zondag 22 december 2024 17:14 schreef wimderon het volgende:
Niels is een Joe Cullen-fan.
Waarom verrast dit totaal niet?
Alles voor bassiequote:Op zondag 22 december 2024 20:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Met wie moet Jermaine nu gourmetten in het hotel?
Alles is voor bassiequote:Op zondag 22 december 2024 20:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hij eet toch alles zelf op.quote:Op zondag 22 december 2024 20:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Klompiequote:Van het recordaantal van zestien Nederlanders zijn er nog maar vijf over.
JIJ KWAM IN ME LEVEN AAAAAAHquote:Op zondag 22 december 2024 20:02 schreef Poepz0r het volgende:
Hier staat Spotify nog op. Handjes in de lucht met John West god
Nijman viel wel mee toch?quote:Op zondag 22 december 2024 20:04 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom zijn alle Nederlanders toch zulke mongolen als ze verliezen? Nu ook Dirk weer, wat een halve tamme….
Jermaine zit niet in die Toto vreetschuur toch.quote:Op zondag 22 december 2024 20:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Halve Nederlander De Graaf?quote:Op zondag 22 december 2024 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klompie
Doets
Djurmeen
Mss Gian
En wie nog meer dan?
De Zweed.quote:Op zondag 22 december 2024 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klompie
Doets
Djurmeen
Mss Gian
En wie nog meer dan?
Dat is van die blikken zalm toch?quote:Op zondag 22 december 2024 20:02 schreef Poepz0r het volgende:
Hier staat Spotify nog op. Handjes in de lucht met John West god
Het is nogal vreemd. Desalniettemin gaat mvg de beker omhoog houdenquote:Op zondag 22 december 2024 20:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Graag de mening van experts @:Alaphilippe_ en @:Poepz0r over de vroege exit van de Nederlanders.
Ja dat is toch godverdomme geen Nederlander dan? Wordt ook met geen woord genoemd verder. #falenbijdenosquote:
Lekker maatquote:Op zondag 22 december 2024 20:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
JIJ KWAM IN ME LEVEN AAAAAAH
preciesquote:Op zondag 22 december 2024 20:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En een gesprek valt niet te voeren met hem. Zou echt niet met hem willen gourmetten
Ik heb De Graaf in het Zweeds proberen uit te sprekenquote:
@pietjedekerstman1992 of zoquote:Op zondag 22 december 2024 20:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb De Graaf in het Zweeds proberen uit te spreken![]()
Wellicht kan onze Suomi daar een liedje over schrijven? Kan iemand hem taggen?
De halve wereld is ziek door griep maar alleen de Nederlanders hebben er last van, en vooral nadat ze hun partij verloren hebbenquote:Op zondag 22 december 2024 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)landers-uit-wk-darts
Iedereen ziek zwak en misselijk.
Behalve hun tegenstanders, die hebben nergens last van![]()
En zo gaat het ieder godverdomme jaar. Waardeloos waardeloos waardeloos. Kutkeeper! EN anders niks!
quote:Op zondag 22 december 2024 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is van die blikken zalm toch?
Noppert leeft nietquote:Op zondag 22 december 2024 20:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Noppert en Veenstra ook wel.
Hoop het nietquote:Op zondag 22 december 2024 20:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou Hamster nog een keer komen?
Jinx het nou nietquote:Op zondag 22 december 2024 20:11 schreef Szura het volgende:
Dit moet trouwens de avond van de bingo voor Belgenruzies worden
Je bent Veenstra nog vergeten.quote:Op zondag 22 december 2024 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Nederlanders in de 2e ronde:
Wattimena 3-0
Doets 3-2
MvG 3-0
Raybar 1-3
Plaisier 1-3
Dirk 1-3
Nop de flop 1-3
Merkx 1-3
Nijman 0-3
Zes keer KANSLOOS. Alleen Merkx is excusable, die heeft het gewoon zo goed mogelijk gedaan. De rest is gewoon collectief brandhout.
Dit vat het aardig samen ja.quote:Op zondag 22 december 2024 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Wattimena 3-0
Doets 3-2
MvG 3-0
Raybar 1-3
Plaisier 1-3
Dirk 1-3
Nop de flop 1-3
Merkx 1-3
Nijman 0-3
Zes keer KANSLOOS. Alleen Merkx is excusable, die heeft het gewoon zo goed mogelijk gedaan. De rest is gewoon collectief brandhout.
Dank je.quote:Op zondag 22 december 2024 20:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je bent Veenstra nog vergeten.
Typisch Nederlandquote:Op zondag 22 december 2024 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Wattimena 3-0
Doets 3-2
MvG 3-0
Raybar 1-3
Plaisier 1-3
Dirk 1-3
Nop de flop 1-3
Merkx 1-3
Nijman 0-3
Veenstra 0-3
Jeez… gelukkig gemist dan. Zie net het interview. Man man manquote:Op zondag 22 december 2024 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij stond een beetje te huilen? Wou vechten, maar ook ziek? Het was niet veel
Opdonderen met die dwerg.quote:Op zondag 22 december 2024 20:15 schreef Szura het volgende:
Nolles probeert het weer op de tegenstander af te schuiven!!!
Nolles zegt ook 'Fredsj'quote:
Is vast verre familie uit Belo Horizontje.quote:Op zondag 22 december 2024 20:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Nolles zegt ook 'Fredsj'
Die dooie rat van hem is de kleinzoon van die op Trump z'n hoofd.quote:Op zondag 22 december 2024 20:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Rydz z'n toupet ziet er wel wat beter uit dit jaar
Dat dachten we om 14:30 ook.quote:Op zondag 22 december 2024 20:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Enige topaffiche van avond (op papier dan)
Dan denken we het nu nog steeds.quote:
Had ie vast WEL gekozen,quote:Op zondag 22 december 2024 20:19 schreef Nober het volgende:
The Wall als bijnaam en dan geen nummer van Pink Floyd's The Wall album kiezen als opkomstnummer.
quote:Like Alert
22-12-2024 @ 20:21:51
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #43 Heerlijke middag"
OKE RAYMONDquote:Op zondag 22 december 2024 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had ie vast WEL gekozen,
maar ja het maakt deze keer geen ruk uit wat je kiest want je krijgt een random totaal ander nummer
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 22 december 2024 20:19 schreef Nober het volgende:
The Wall als bijnaam en dan geen nummer van Pink Floyd's The Wall album kiezen als opkomstnummer.
Helaas.quote:Op zondag 22 december 2024 20:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Laatst weer een keer Amstel gedronken.
Helaas nog steeds niet te zuipen.
Weet het joh. Was aangekondigd. Broodjes paling en forel gegeten bij papsie en mamsie. Was leukquote:Op zondag 22 december 2024 20:25 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ha vriend, hebben je gemist vanmiddag
Ik vind een Heineken nog wel lekkerquote:Op zondag 22 december 2024 20:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Laatst weer een keer Amstel gedronken.
Helaas nog steeds niet te zuipen.
Uiteindelijk is alle pils wel te drinken als het koud staat.quote:Op zondag 22 december 2024 20:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind een Heineken nog wel lekker
Het vast een hele inclusive en diverse dj die ze hebben aangesteld net als de spotter.quote:Op zondag 22 december 2024 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had ie vast WEL gekozen,
maar ja het maakt deze keer geen ruk uit wat je kiest want je krijgt een random totaal ander nummer
Überhaupt de bijnaam The Wall als Duitserquote:Op zondag 22 december 2024 20:19 schreef Nober het volgende:
excuus blinde excuus dovequote:Op zondag 22 december 2024 20:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Het vast een hele inclusive en diverse dj die ze hebben aangesteld net als de spotter.
Mag ook wel na al die aids vanmiddagquote:
Dirk begon leukquote:Op zondag 22 december 2024 20:29 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Mag ook wel na al die aids vanmiddag
Altijd tegen hemquote:Op zondag 22 december 2024 20:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ach toch. Schindler struikelt bij de laatste horde elke keer.
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 22 december 2024 20:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is nogal vreemd. Desalniettemin gaat mvg de beker omhoog houden
Toch best vermakelijk?quote:Op zondag 22 december 2024 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
ACHTTIEN missers in 1 set.
Er zijn al 9 partijen geweest waar in de hele partij 18 of minder dubbels gemist werden. White-Sosing niet meegerekend voor de goede orde.
En Kees Kuttelikker noemt dit "vuurwerk". OKee.
Vermakelijk potje hoor.quote:Op zondag 22 december 2024 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
ACHTTIEN missers in 1 set.
Er zijn al 9 partijen geweest waar in de hele partij 18 of minder dubbels gemist werden. White-Sosing niet meegerekend voor de goede orde.
En Kees Kuttelikker noemt dit "vuurwerk". OKee.
Belo Horizontje @johannes_vermeerquote:Op zondag 22 december 2024 20:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Nolles zegt ook 'Fredsj'
Lekker maatquote:Op zondag 22 december 2024 20:35 schreef fetX het volgende:
22-12-2024 @ 20:29:29
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #43 Heerlijke middag"
Dat is net zoals denken dat Feyenoord nog 2e gaat worden.quote:Op zondag 22 december 2024 20:33 schreef fetX het volgende:
Denken dat Klompvoet dit toernooi gaat winnen
Hoi Buitendamquote:Op zondag 22 december 2024 20:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is net zoals denken dat Feyenoord nog 2e gaat worden.
Nou Utrecht is ook wel een beetje de weg kwijt inmiddels.quote:Op zondag 22 december 2024 20:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Punt is mvg is altijd goed op een wk.quote:Op zondag 22 december 2024 20:37 schreef Coco het volgende:
[..]
@Paul graag duiding.quote:Op zondag 22 december 2024 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou Utrecht is ook wel een beetje de weg kwijt inmiddels.
Nee Ajax speelt geweldig inderdaad.quote:Op zondag 22 december 2024 20:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Helemaal nietquote:Op zondag 22 december 2024 20:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Punt is mvg is altijd goed op een wk.
Slobeend hapt altijdquote:
kan me nogeens een 5-0 tegen Dave UHHHHHHHH chisnall herinnerenquote:Op zondag 22 december 2024 20:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zeer zeker wel. Ligt er nooit vroeg uit ofzo, behalve corona jaar dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |