Hij eet toch alles zelf op.quote:Op zondag 22 december 2024 20:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Met wie moet Jermaine nu gourmetten in het hotel?
Klompiequote:Van het recordaantal van zestien Nederlanders zijn er nog maar vijf over.
JIJ KWAM IN ME LEVEN AAAAAAHquote:Op zondag 22 december 2024 20:02 schreef Poepz0r het volgende:
Hier staat Spotify nog op. Handjes in de lucht met John West god
Nijman viel wel mee toch?quote:Op zondag 22 december 2024 20:04 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom zijn alle Nederlanders toch zulke mongolen als ze verliezen? Nu ook Dirk weer, wat een halve tamme….
Jermaine zit niet in die Toto vreetschuur toch.quote:Op zondag 22 december 2024 20:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Met wie moet Jermaine nu gourmetten in het hotel?
Halve Nederlander De Graaf?quote:Op zondag 22 december 2024 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klompie
Doets
Djurmeen
Mss Gian
En wie nog meer dan?
De Zweed.quote:Op zondag 22 december 2024 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klompie
Doets
Djurmeen
Mss Gian
En wie nog meer dan?
Dat is van die blikken zalm toch?quote:Op zondag 22 december 2024 20:02 schreef Poepz0r het volgende:
Hier staat Spotify nog op. Handjes in de lucht met John West god
Het is nogal vreemd. Desalniettemin gaat mvg de beker omhoog houdenquote:Op zondag 22 december 2024 20:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Graag de mening van experts @:Alaphilippe_ en @:Poepz0r over de vroege exit van de Nederlanders.
Ja dat is toch godverdomme geen Nederlander dan? Wordt ook met geen woord genoemd verder. #falenbijdenosquote:
Lekker maatquote:Op zondag 22 december 2024 20:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
JIJ KWAM IN ME LEVEN AAAAAAH
preciesquote:Op zondag 22 december 2024 20:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En een gesprek valt niet te voeren met hem. Zou echt niet met hem willen gourmetten
Ik heb De Graaf in het Zweeds proberen uit te sprekenquote:
@pietjedekerstman1992 of zoquote:Op zondag 22 december 2024 20:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb De Graaf in het Zweeds proberen uit te spreken![]()
Wellicht kan onze Suomi daar een liedje over schrijven? Kan iemand hem taggen?
De halve wereld is ziek door griep maar alleen de Nederlanders hebben er last van, en vooral nadat ze hun partij verloren hebbenquote:Op zondag 22 december 2024 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)landers-uit-wk-darts
Iedereen ziek zwak en misselijk.
Behalve hun tegenstanders, die hebben nergens last van![]()
En zo gaat het ieder godverdomme jaar. Waardeloos waardeloos waardeloos. Kutkeeper! EN anders niks!
quote:Op zondag 22 december 2024 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is van die blikken zalm toch?
Noppert leeft nietquote:Op zondag 22 december 2024 20:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Noppert en Veenstra ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |