SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
iedereen zat op je te wachten iddquote:
een bijna vol topic ga ik niet zo laten, straks reageert 4e en moet die in blinde paniek een TT verzinnen, dat wil ik haar besparen zo op de zondag voor kerstquote:
Ik word bijna nostalgisch van deze layoutquote:Op zondag 22 december 2024 14:17 schreef essnhills het volgende:
Lol, 14 jaar geleden had google maps blijkbaar een glitch. En daar heb ik toen een screenshot van gemaakt
[ afbeelding ]
Niet Tilburg je bent er maar Tilburg komt naar je toe deze winter
toen waaide het zo hard dat Tilburg was verwaaidquote:Op zondag 22 december 2024 14:17 schreef essnhills het volgende:
Lol, 14 jaar geleden had google maps blijkbaar een glitch. En daar heb ik toen een screenshot van gemaakt
[ afbeelding ]
De horrorquote:Op zondag 22 december 2024 14:17 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 december 2024 14:18 schreef mschol het volgende:
[..]
een bijna vol topic ga ik niet zo laten, straks reageert 4e en moet die in blinde paniek een TT verzinnen, dat wil ik haar besparen zo op de zondag voor kerst
Wat ligt IJmond toch mooi aan zee.quote:Op zondag 22 december 2024 14:17 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind je zo aardig voor je medemensen.quote:Op zondag 22 december 2024 14:18 schreef mschol het volgende:
[..]
een bijna vol topic ga ik niet zo laten, straks reageert 4e en moet die in blinde paniek een TT verzinnen, dat wil ik haar besparen zo op de zondag voor kerst
Witte chocolade-yuzu cheesecake met een clementino dressing, mandarijn en yuzu-miso schuim, yuzu parels en witte chocolademoussequote:Op zondag 22 december 2024 14:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Suiker smelt ook prima hoor
Wat ga je maken?
eens per jaar moet ik toch aardig zijn voor mijn medemensenquote:Op zondag 22 december 2024 14:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik vind je zo aardig voor je medemensen.
Dat mag ook wel eens gezegd worden
Weet ik niet?quote:
Dan is hij vast stukquote:
ik hoop met je meequote:Op zondag 22 december 2024 14:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou dat mag ik niet hopen na een half jaar al.
en stap 2 is ophangen op 5 januariquote:
quote:Op zondag 22 december 2024 14:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Witte chocolade-yuzu cheesecake met een clementino dressing, mandarijn en yuzu-miso schuim, yuzu parels en witte chocolademousse
Ik had niet op de planning staan om in de komende jaren weer een nieuwe wasmachine te kopen.quote:
Ik ben niet helemaal blont hoor.quote:Op zondag 22 december 2024 14:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je 'm wel al aangezet.
Mag je best trots op zijn. Ik faal keihard op dat vlak.quote:Op zondag 22 december 2024 14:34 schreef Ama het volgende:
Best sneu eigenlijk dat ik een beetje trots ben dat ik al een paar weken de was bij weet te houden.
Dit gaat ook vast niet lang goed.quote:Op zondag 22 december 2024 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag je best trots op zijn. Ik faal keihard op dat vlak.
Oh zoiets zou hier wel handig zijn als het waterdicht is iig.quote:Op zondag 22 december 2024 14:36 schreef CherryLips het volgende:
Kut, deze lampjes gaan op batterijen. Lekker opgelet weer.
quote:Op zondag 22 december 2024 14:36 schreef CherryLips het volgende:
Kut, deze lampjes gaan op batterijen. Lekker opgelet weer.
Verpakking is al open.quote:
Ik las @Elvi lives herequote:Op zondag 22 december 2024 14:37 schreef Ama het volgende:
Even aflevering van evil lives here kijken.
Daar heb ik wel op gelet, dat ze voor buiten zijn. En ik zou het klosje met batterijen via de deur naar binnen kunnen leiden.quote:Op zondag 22 december 2024 14:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh zoiets zou hier wel handig zijn als het waterdicht is iig.
ik heb de schurft aan lampjes op batterijen. die vergeet ik eerst aan te doen... en als ik ze dan aan heb gezet vergeet ik ze uit te doen... aangezien ik vaak al op bed ga voor google al mn lampjes uit zet valt t me dan niet op.quote:Op zondag 22 december 2024 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verpakking is al open.
Het probleem is vooral dat ik niet genoeg batterijen in huis heb blijkbaar.
Ylvi !quote:
Er zit een timer op.quote:Op zondag 22 december 2024 14:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb de schurft aan lampjes op batterijen. die vergeet ik eerst aan te doen... en als ik ze dan aan heb gezet vergeet ik ze uit te doen... aangezien ik vaak al op bed ga voor google al mn lampjes uit zet valt t me dan niet op.
Zo kan ik ook alleen maar waxinelichtjes aan hebben... die branden niet de hele nacht door
ah dat scheeltquote:
Ik vind het wel handig. Heb er meerdere op batterijen, met zo'n timer.quote:Op zondag 22 december 2024 14:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb de schurft aan lampjes op batterijen. die vergeet ik eerst aan te doen... en als ik ze dan aan heb gezet vergeet ik ze uit te doen... aangezien ik vaak al op bed ga voor google al mn lampjes uit zet valt t me dan niet op.
Zo kan ik ook alleen maar waxinelichtjes aan hebben... die branden niet de hele nacht door
das een goed alternatief dan iddquote:Op zondag 22 december 2024 14:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind het wel handig. Heb er meerdere op batterijen, met zo'n timer.
Een keertje op het gewenste tijdstip aanzetten en pas als de batterijen op zijn moet ik pas weer iets doen. Gaan vanzelf aan, vanzelf uit. Ideaal
De plaatsing van de L is blijkbaar erg belangrijk voor de uitkomstquote:
Ik zie een soort Tiny en Lau tafreel voor me.quote:Op zondag 22 december 2024 14:45 schreef CherryLips het volgende:
Oké ze doen het. Maar ze zitten helemaal strak in elkaar gedraaid
Hier hoort een foto ter illustratie bij.quote:Op zondag 22 december 2024 14:45 schreef CherryLips het volgende:
Oké ze doen het. Maar ze zitten helemaal strak in elkaar gedraaid
Ownoes.quote:
je had niet aan dat strakke snoer moeten trekkenquote:
Mission accomplished.quote:Op zondag 22 december 2024 15:00 schreef CherryLips het volgende:
Maar hey, ik heb ze gekocht en opgehangen.
Je hebt ons vermaakt?quote:
Voor vijf euro weer vermakelijke verhalen voor ons.quote:Op zondag 22 december 2024 15:00 schreef CherryLips het volgende:
Vijf euro is weer fantastisch besteed
Als bedankje voor het gekregen abonnement.quote:Op zondag 22 december 2024 15:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor vijf euro weer vermakelijke verhalen voor ons.
quote:Op zondag 22 december 2024 15:03 schreef Nattekat het volgende:
Ok, ik moet mezelf even zo ver krijgen om de vaatwasser uit te ruimen voor een tweede ronde voor ik het weer te lang heb uitgesteld.
*met heel veel dramatische geluiden opstaat*
#GerrieUnfilteredquote:Op zondag 22 december 2024 15:02 schreef CherryLips het volgende:
Soms denk ik dat ik een TikTok account moet beginnen maar ik schaam me te erg.
Zou misschien wel goed lopen, denk alleen wel dat ze je op straat herkennen.quote:Op zondag 22 december 2024 15:02 schreef CherryLips het volgende:
Soms denk ik dat ik een TikTok account moet beginnen maar ik schaam me te erg.
Hij moet wat te klagen hebbenquote:
6.254 stapjes en zo nog meer.quote:Op zondag 22 december 2024 15:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik doe mee met luie zondag zoals iedereen hier
Ja, anders is het geen NK, zoals we hem kennenquote:
Pics!quote:Op zondag 22 december 2024 15:06 schreef Elvi het volgende:
Het duurde 3 films (MIB2, MIB3, Renfield) maar ik heb een hoofdband gehaaktMijn oren zijn warm deze winter!
Ik vind dat bewonderingswaardig.quote:Op zondag 22 december 2024 15:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga uit frustratie een hele vienetta opeten.
+1quote:Op zondag 22 december 2024 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat bewonderingswaardig.
Misschien moet ik die morgen ook halen. 1+1 gratisquote:Op zondag 22 december 2024 15:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga uit frustratie een hele vienetta opeten.
en hoeveel kost 1?quote:Op zondag 22 december 2024 15:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien moet ik die morgen ook halen. 1+1 gratis
Jezus, dat is er ook niet goedkoper op gewordenquote:
nou ja....quote:
Schokkend nieuwsquote:Op zondag 22 december 2024 14:30 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben hier vandaag een lichaam gevonden van een zwitser. Die is waarschijnlijk geëlektrocuteerd afgelopen weekend met die overstromingen
Weet niet hoe duur ze altijd waren want koop dat nooit zelf.quote:Op zondag 22 december 2024 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jezus, dat is er ook niet goedkoper op geworden
Ik heb dat nog nooit zelf gekochtquote:Op zondag 22 december 2024 15:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet niet hoe duur ze altijd waren want koop dat nooit zelf.
Nee ik dus ook niet.quote:Op zondag 22 december 2024 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit zelf gekocht
ik ook niet, enige reden dat ik wist dat ze bij aldi in de aanbieding waren was omdat we vrijdag er langs moesten om te halenquote:Op zondag 22 december 2024 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit zelf gekocht
Ja, je kijkt toch automatisch wat er in de aanbieding isquote:Op zondag 22 december 2024 15:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook niet, enige reden dat ik wist dat ze bij aldi in de aanbieding waren was omdat we vrijdag er langs moesten om te halen
neh..... moeders welquote:Op zondag 22 december 2024 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, je kijkt toch automatisch wat er in de aanbieding is
Jij kijkt nooit naar aanbiedingen? Of gewoon in dit specifieke geval?quote:Op zondag 22 december 2024 15:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
neh..... moeders wel![]()
dus ik moest mee want had haar meegesleept naar de markt
Ik check altijd wel even iedere zondag de aanbiedingen. #echtenederlanderquote:Op zondag 22 december 2024 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij kijkt nooit naar aanbiedingen? Of gewoon in dit specifieke geval?
amper... ik ga op donderdag naar de winkel en dan kijk ik daar wat er in de aanbieding is...quote:Op zondag 22 december 2024 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij kijkt nooit naar aanbiedingen? Of gewoon in dit specifieke geval?
omdat je een hele achterover ging slaan toch?quote:
Ik ook en krijg dan gelijk ook inspiratie wat te eten enzquote:Op zondag 22 december 2024 15:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik check altijd wel even iedere zondag de aanbiedingen. #echtenederlander
De tijd wacht op niemandquote:Op zondag 22 december 2024 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kak, het is alweer half 4![]()
Dat was niet de bedoeling
Dat is 1948 en dan leef ik nog steeds in 2024.quote:Op zondag 22 december 2024 15:15 schreef Haags het volgende:
Als jullie je geboortejaar - leeftijd doen in welk jaar leven jullie dan nu?
Ik in 1948.
TikTok-account delen?quote:Op zondag 22 december 2024 15:23 schreef LTVDK het volgende:
Ging er al die jaren al van uit dat mijn wasmachine en droger niet tegelijk konden draaien omdat ze op dezelfde groep zitten. Vandaag toch maar eens geprobeerd, en ze kunnen inderdaad niet beiden tegelijk zonder dat de stop er uit springt
Ik heb er een liggen, net gehaald.quote:Op zondag 22 december 2024 15:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat je een hele achterover ging slaan toch?
en nee niet perse aldi... kan ook bij jou voor een euro
Tour de tijdquote:
ah oke... en je hoeft geen op voorraad nu je uit frustratie deze in je mik gaat schuivenquote:Op zondag 22 december 2024 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er een liggen, net gehaald.
Moet ik dan ook allemaal domme dingen doen?quote:
Neuh kan morgen en dinsdag ook nog.quote:Op zondag 22 december 2024 15:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah oke... en je hoeft geen op voorraad nu je uit frustratie deze in je mik gaat schuiven
Ik las vandaag de tegenhanger 'treurie, kan gebeurie' en ik ging toen een beetje dood van binnen.quote:Op zondag 22 december 2024 15:42 schreef kwiwi het volgende:
2u met broer gebeld, was gezellie mozarellie.
2 uur? Das me het bellie wellie zeg.quote:Op zondag 22 december 2024 15:42 schreef kwiwi het volgende:
2u met broer gebeld, was gezellie mozarellie.
1950.quote:Op zondag 22 december 2024 15:15 schreef Haags het volgende:
Als jullie je geboortejaar - leeftijd doen in welk jaar leven jullie dan nu?
Ik in 1948.
quote:Op zondag 22 december 2024 15:49 schreef datismijnmening het volgende:
Boh lekkere dingetjes gehaald bij de Hanos![]()
Wijn, oesters, lekker stukje vlees
speciaal voor jouquote:
Yumquote:Op zondag 22 december 2024 16:15 schreef kwiwi het volgende:
Per ongeluk kwark gekocht in plaats van yogjurt.
1 op 1 melk erbij, roeren, klaar.quote:Op zondag 22 december 2024 16:15 schreef kwiwi het volgende:
Bedankt oma!quote:Op zondag 22 december 2024 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1 op 1 melk erbij, roeren, klaar.
Grgr Oma
Je weet wat ze zeggen over minder stapjes.quote:Op zondag 22 december 2024 16:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Teller staat pas op 4 km
In Boedje was dat 12 km
meer tijd voor hapjesquote:Op zondag 22 december 2024 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over minder stapjes.
I'm a propagatorquote:Op zondag 22 december 2024 17:42 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Envelop met gemberbiercultuur viel op de mat vandaag.
Eerst maar eens opstarten met wat suikerwater dan I guess.
Ik zou niet zeggen dat weglopen tijdens een vraag doodnormaal is, maar hij vroeg het zo te zien netjes. Geeft wel een beeld van hoe oké hij nu daadwerkelijk is, maar niet het drama waard.quote:Op zondag 22 december 2024 17:38 schreef Nattekat het volgende:
Waarom is het grote nieuws dat uit een Omtzigt interview komt dat ie even is weggelopen (iets wat doodnormaal is in interviews) en niet dat er schijnbaar een plan op tafel lag om koranbezit strafbaar te maken?
Media, echt, flikker jezelf weg.
Is veel lekkerder en beterquote:Op zondag 22 december 2024 16:15 schreef kwiwi het volgende:
wilders tijdens de kabinetsbesprekingen, maar geen verantwoordelijkheid willen nemen door MP te weigeren te worden.quote:Op zondag 22 december 2024 17:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar holy shit wtf? Een koranverbod?![]()
Iemand herstellende van een burn-out heeft een break nodig! Bel de krant!quote:Op zondag 22 december 2024 17:38 schreef Nattekat het volgende:
Waarom is het grote nieuws dat uit een Omtzigt interview komt dat ie even is weggelopen (iets wat doodnormaal is in interviews) en niet dat er schijnbaar een plan op tafel lag om koranbezit strafbaar te maken?
Media, echt, flikker jezelf weg.
Van mij wel hoorquote:
Toch een voordeel dat die tegenwoordig al zo vroeg komtquote:Op zondag 22 december 2024 17:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De slaapkat is reeds gepost, dus ja.
quote:Op zondag 22 december 2024 17:57 schreef essnhills het volgende:
Ik was net nog even naar de dekamarkt. Was niet heel druk maar duidelijk andere groepen dan op mijn normale dagen/tijdstippen.
Allemaal ouders met jengelende kinderen
gezalligquote:Op zondag 22 december 2024 17:57 schreef essnhills het volgende:
Ik was net nog even naar de dekamarkt. Was niet heel druk maar duidelijk andere groepen dan op mijn normale dagen/tijdstippen.
Kunnen die niet lekker thuisblijven nu.quote:Op zondag 22 december 2024 17:57 schreef essnhills het volgende:
Kerstvakantie is begonnen dus dit heb je de komende twee wekenquote:Op zondag 22 december 2024 17:57 schreef essnhills het volgende:
Oh.quote:Op zondag 22 december 2024 18:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kerstvakantie is begonnen dus dit heb je de komende twee weken
Echt hequote:Op zondag 22 december 2024 17:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Kunnen die niet lekker thuisblijven nu.
Vooral lawaaierigquote:
quote:Op zondag 22 december 2024 18:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 22 december 2024 18:02 schreef CherryLips het volgende:
Action was heel erg druk vanmiddag.
quote:
Intermittent fastingquote:Op zondag 22 december 2024 17:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dagje zonder eten schijnt wel goed te zijn.
Geen nachtmerries voor jou dusquote:Op zondag 22 december 2024 18:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde even Nightmare Before Christmas kijken maar ik val weer steeds in slaap
gewoon na half 10 's avonds gaanquote:Op zondag 22 december 2024 18:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dan eerst maffen, daarna kijkenquote:Op zondag 22 december 2024 18:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde even Nightmare Before Christmas kijken maar ik val weer steeds in slaap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 18:08 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2024 18:16 schreef mschol het volgende:
en sommige winkels weet ik weer waarom ik er niet kom..
liep daarstraks de solow in en het niveau daar is ook solow..Toch kom ik daar graag hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
liep daarstraks de solow in en het niveau daar is ook solow..HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Your beauty never ever scared me.
liep daarstraks de solow in en het niveau daar is ook solow..Nog nooit van gehoord, maar zo te zien mis ik er ook niet heel veel aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
kan ik mij voorstellen, met sommige dingen zullen ze spotgoedkoop zijn..quote:Op zondag 22 december 2024 18:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vroeger haalde ik daar ook altijd de poepzakjes voor Dn Sjef
Ja wel lastig natuurlijk nu je toch gezwicht bent voor de tirannen der inhoud van de voorgesneden aardappelenquote:Op zondag 22 december 2024 18:24 schreef Nattekat het volgende:
Goed, even mezelf motiveren om eten te maken.
Everyday strugglequote:Op zondag 22 december 2024 18:24 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2024 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wel lastig natuurlijk nu je toch gezwicht bent voor de tirannen der inhoud van de voorgesneden aardappelen
liep daarstraks de solow in en het niveau daar is ook solow..OrdinaaaaaaairSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
voer,,,quote:Op zondag 22 december 2024 18:24 schreef Nattekat het volgende:
... maar jij zou ze in je boom hangenquote:
Hoe blijft die zooi maar een week goed in de vriezerquote:Ongekookte aardappelen invriezen doe je beter niet. Gekookte aardappelen invriezen, dat kan wel. Ze blijven ongeveer een week goed.
denk dat ze uitdrogen?quote:Op zondag 22 december 2024 18:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe blijft die zooi maar een week goed in de vriezer
Hvoeeel stop je er tegelijk in?quote:Op zondag 22 december 2024 18:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind die vaginaballen wel geinig.
Dat zakje dat je open maakt blijft ook nog wel een paar dagen goed in de koelkastquote:Op zondag 22 december 2024 18:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe blijft die zooi maar een week goed in de vriezer
Niet heel Kerstig dit.quote:
https://goop.com/goop-wellness-jade-egg/p/quote:Op zondag 22 december 2024 18:32 schreef CherryLips het volgende:
Nee grapje, snap je vraag gewoon niet.
Ik wel ben ik bang.quote:Op zondag 22 december 2024 18:32 schreef CherryLips het volgende:
Nee grapje, snap je vraag gewoon niet.
Daar heb je toch geen ei voor nodig.quote:Op zondag 22 december 2024 18:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://goop.com/goop-wellness-jade-egg/p/
Wel durf als je die dingen in je boom laat hangen of cadeau geeftquote:Op zondag 22 december 2024 18:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind die vaginaballen wel geinig.
Niet? Heeft Gwyneth Paltrow tegen me gelogen?quote:Op zondag 22 december 2024 18:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen ei voor nodig.
Niet vergeten een touwtje eraan vast te maken.
hoe was't bij je ouders?quote:Op zondag 22 december 2024 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Man man mna. Even een uurtje op de bank gelegen. Kan eigenlijk meteen wel m'n bed in. Ben kapot joh.
Ja, dat is de reden dat ik mezelf informeerde.quote:Op zondag 22 december 2024 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zakje dat je open maakt blijft ook nog wel een paar dagen goed in de koelkast
Viel natuurlijk mee. Gezellig, lekker gegeten.quote:
quote:
quote:Op zondag 22 december 2024 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Viel natuurlijk mee. Gezellig, lekker gegeten.
je laatste stuk fruit?quote:Op zondag 22 december 2024 19:07 schreef Nattekat het volgende:
Zo, m'n laatste vitamines tot na kerst ook weer tot me genomen.
Opbeurend weer.quote:
Verstandig.quote:Op zondag 22 december 2024 19:09 schreef Nattekat het volgende:
En ik kan nog twee dagen eten van wat ik gemaakt heb
zo is het buikje weer rondquote:Op zondag 22 december 2024 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verstandig.
Ik eet dat altijd gewoon op en heb dan spijt
Maar dit is gezonde zooi, dus dat verdwijnt gewoon de vriezer in.quote:Op zondag 22 december 2024 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verstandig.
Ik eet dat altijd gewoon op en heb dan spijt
Immer een zonnestraaltjequote:
Hoezo, je moet toch gewoon elke dag gezond eten?quote:Op zondag 22 december 2024 19:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dit is gezonde zooi, dus dat verdwijnt gewoon de vriezer in.
Inmiddels weet ik niet waar ik op wacht of hoe lang ik nog moet wachten.quote:
Met kerst wordt dat een behoorlijke uitdagingquote:Op zondag 22 december 2024 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo, je moet toch gewoon elke dag gezond eten?
quote:Op zondag 22 december 2024 19:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Inmiddels weet ik niet waar ik op wacht of hoe lang ik nog moet wachten.
Ja, daar sta je natuurlijk om bekendquote:
Merk wel dat het me een hoop energie gekost heeft nu ja. Maar ja.quote:
Dat kunnen er 2 zijn.quote:Op zondag 22 december 2024 19:15 schreef Ama het volgende:
Als ik ooit ineens slakken bezorgd krijg dan weet ik wie de schuldige is.
nee, heeft meer met een bepaald roze videogame vreetzak te makenquote:Op zondag 22 december 2024 19:15 schreef Ama het volgende:
Al helemaal als ze met vleugels komen.quote:Op zondag 22 december 2024 19:15 schreef Ama het volgende:
Wij zijn er om je energie weer op te laden en voor de positieve vibes enz.quote:Op zondag 22 december 2024 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Merk wel dat het me een hoop energie gekost heeft nu ja. Maar ja.
Als een soort paragoombaquote:Op zondag 22 december 2024 19:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Al helemaal als ze met vleugels komen.
Verkeerd gedachtquote:
Kan nog steeds. Maar doe maar niet.quote:Op zondag 22 december 2024 19:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, heeft meer met een bepaald roze videogame vreetzak te maken
(Dit was een hint, want ik ben echt slecht met verrassingen).
Je kunt gewoon bij al je maaltijden wat gezonds nemen, ook bij je ontbijt en lunchquote:Op zondag 22 december 2024 19:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met kerst wordt dat een behoorlijke uitdaging
👀quote:Op zondag 22 december 2024 19:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Al helemaal als ze met vleugels komen.
Een altijd vrolijke verschijning die mensen blij maaktquote:Op zondag 22 december 2024 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daar sta je natuurlijk om bekend
Wat klinkt dit verstandig.quote:Op zondag 22 december 2024 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt gewoon bij al je maaltijden wat gezonds nemen, ook bij je ontbijt en lunch
Je ouders zijn er om lekker veel positieve energie van te krijgen, toch?quote:Op zondag 22 december 2024 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Merk wel dat het me een hoop energie gekost heeft nu ja. Maar ja.
Jeetje.quote:Op zondag 22 december 2024 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt gewoon bij al je maaltijden wat gezonds nemen, ook bij je ontbijt en lunch
Geeft niet, kan gebeurenquote:
Denk dat z'n account gehackt isquote:
Uhm....quote:Op zondag 22 december 2024 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een altijd vrolijke verschijning die mensen blij maakt
Ja zoals altijdquote:
quote:
quote:
Denk dat het contact daarna direct verbroken wordt, als zij zien hoe het er hier aan toe gaat.quote:Op zondag 22 december 2024 19:23 schreef UitStraling het volgende:
"Corona-voorspeller" Thomas voorziet opnieuw tumultueus jaar, "We krijgen in 2025 contact met buitenaards leven"
Ineens een nieuwe user "HenkieFromSpace2025" , leest een dagje mee en vertrekt dan maar weer terug naar Alpha Centauri.quote:Op zondag 22 december 2024 19:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk dat het contact daarna direct verbroken wordt, als zij zien hoe het er hier aan toe gaat.
Denk eerder zo:quote:Op zondag 22 december 2024 19:21 schreef Ama het volgende:
Ik zie @:LTVDK nu voor mij als het zonnetje van de Teletubbies.
quote:
Kan het hem niet kwalijk nemen ...quote:Op zondag 22 december 2024 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ineens een nieuwe user "HenkieFromSpace2025" , leest een dagje mee en vertrekt dan maar weer terug naar Alpha Centauri.
Blaast 'ie bij vertrek wel eerst even de planeet opquote:Op zondag 22 december 2024 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ineens een nieuwe user "HenkieFromSpace2025" , leest een dagje mee en vertrekt dan maar weer terug naar Alpha Centauri.
Oh well, collateral damagequote:Op zondag 22 december 2024 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blaast 'ie bij vertrek wel eerst even de planeet op
"Mompelt nog iets over mannen in jurken, te zachte augurken en de bio-industrie"quote:Op zondag 22 december 2024 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blaast 'ie bij vertrek wel eerst even de planeet op
quote:Op zondag 22 december 2024 18:29 schreef mschol het volgende:
[..]
voer,,,
[..]
... maar jij zou ze in je boom hangen
Coquilles zijn ook maar gewoon een soort slakkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |