SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
iedereen zat op je te wachten iddquote:
een bijna vol topic ga ik niet zo laten, straks reageert 4e en moet die in blinde paniek een TT verzinnen, dat wil ik haar besparen zo op de zondag voor kerstquote:
Ik word bijna nostalgisch van deze layoutquote:Op zondag 22 december 2024 14:17 schreef essnhills het volgende:
Lol, 14 jaar geleden had google maps blijkbaar een glitch. En daar heb ik toen een screenshot van gemaakt
[ afbeelding ]
Niet Tilburg je bent er maar Tilburg komt naar je toe deze winter
toen waaide het zo hard dat Tilburg was verwaaidquote:Op zondag 22 december 2024 14:17 schreef essnhills het volgende:
Lol, 14 jaar geleden had google maps blijkbaar een glitch. En daar heb ik toen een screenshot van gemaakt
[ afbeelding ]
De horrorquote:Op zondag 22 december 2024 14:17 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 december 2024 14:18 schreef mschol het volgende:
[..]
een bijna vol topic ga ik niet zo laten, straks reageert 4e en moet die in blinde paniek een TT verzinnen, dat wil ik haar besparen zo op de zondag voor kerst
Wat ligt IJmond toch mooi aan zee.quote:Op zondag 22 december 2024 14:17 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind je zo aardig voor je medemensen.quote:Op zondag 22 december 2024 14:18 schreef mschol het volgende:
[..]
een bijna vol topic ga ik niet zo laten, straks reageert 4e en moet die in blinde paniek een TT verzinnen, dat wil ik haar besparen zo op de zondag voor kerst
Witte chocolade-yuzu cheesecake met een clementino dressing, mandarijn en yuzu-miso schuim, yuzu parels en witte chocolademoussequote:Op zondag 22 december 2024 14:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Suiker smelt ook prima hoor
Wat ga je maken?
eens per jaar moet ik toch aardig zijn voor mijn medemensenquote:Op zondag 22 december 2024 14:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik vind je zo aardig voor je medemensen.
Dat mag ook wel eens gezegd worden
Weet ik niet?quote:
Dan is hij vast stukquote:
ik hoop met je meequote:Op zondag 22 december 2024 14:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou dat mag ik niet hopen na een half jaar al.
en stap 2 is ophangen op 5 januariquote:
quote:Op zondag 22 december 2024 14:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Witte chocolade-yuzu cheesecake met een clementino dressing, mandarijn en yuzu-miso schuim, yuzu parels en witte chocolademousse
Ik had niet op de planning staan om in de komende jaren weer een nieuwe wasmachine te kopen.quote:
Ik ben niet helemaal blont hoor.quote:Op zondag 22 december 2024 14:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je 'm wel al aangezet.
Mag je best trots op zijn. Ik faal keihard op dat vlak.quote:Op zondag 22 december 2024 14:34 schreef Ama het volgende:
Best sneu eigenlijk dat ik een beetje trots ben dat ik al een paar weken de was bij weet te houden.
Dit gaat ook vast niet lang goed.quote:Op zondag 22 december 2024 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag je best trots op zijn. Ik faal keihard op dat vlak.
Oh zoiets zou hier wel handig zijn als het waterdicht is iig.quote:Op zondag 22 december 2024 14:36 schreef CherryLips het volgende:
Kut, deze lampjes gaan op batterijen. Lekker opgelet weer.
quote:Op zondag 22 december 2024 14:36 schreef CherryLips het volgende:
Kut, deze lampjes gaan op batterijen. Lekker opgelet weer.
Verpakking is al open.quote:
Ik las @Elvi lives herequote:Op zondag 22 december 2024 14:37 schreef Ama het volgende:
Even aflevering van evil lives here kijken.
Daar heb ik wel op gelet, dat ze voor buiten zijn. En ik zou het klosje met batterijen via de deur naar binnen kunnen leiden.quote:Op zondag 22 december 2024 14:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh zoiets zou hier wel handig zijn als het waterdicht is iig.
ik heb de schurft aan lampjes op batterijen. die vergeet ik eerst aan te doen... en als ik ze dan aan heb gezet vergeet ik ze uit te doen... aangezien ik vaak al op bed ga voor google al mn lampjes uit zet valt t me dan niet op.quote:Op zondag 22 december 2024 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verpakking is al open.
Het probleem is vooral dat ik niet genoeg batterijen in huis heb blijkbaar.
Ylvi !quote:
Er zit een timer op.quote:Op zondag 22 december 2024 14:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb de schurft aan lampjes op batterijen. die vergeet ik eerst aan te doen... en als ik ze dan aan heb gezet vergeet ik ze uit te doen... aangezien ik vaak al op bed ga voor google al mn lampjes uit zet valt t me dan niet op.
Zo kan ik ook alleen maar waxinelichtjes aan hebben... die branden niet de hele nacht door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |