DrMarten nu:quote:Op zaterdag 28 december 2024 06:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]![]()
Ik ga zo naar jouw hometown dus zou maar binnen blijven
Hier gaat iets mis.quote:Op zaterdag 28 december 2024 06:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik was een keer serieus voor de afwisseling
Rare manier om je ballen te scheren. 🤔 Of doel je op iets anders?quote:
Ik zie @DrMarten daar als bronstige Tukker zijnde niet echt voor aan, eerlijk gezegd...quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rare manier om je ballen te scheren. 🤔 Of doel je op iets anders?
Ik heb je niet gezien (denk ik). Ben wel buiten geweestquote:Op zaterdag 28 december 2024 06:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]![]()
Ik ga zo naar jouw hometown dus zou maar binnen blijven
Hoi jijquote:
Beterschap! Heerst nogal heb ik gehoord...Hopelijk gezond het nieuwe jaar in jijquote:Op zondag 29 december 2024 09:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoi jij
Beetje verkouden maar verder alles goed. En met jou?
CreaCotSquote:Op zondag 29 december 2024 09:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beterschap! Heerst nogal heb ik gehoord...Hopelijk gezond het nieuwe jaar in jij
Hier prima, beetje overprikkeld, maar dat hoort erbij. Straks lekker rustig schilderen en/of puzzelen
Oh dat is fijn. Gelukkig geen mannengriep!quote:Op zondag 29 december 2024 09:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
CreaCotS
Och, het is erger geweest. Even kiwi eten zo en dan kop thee pakken. Gaat wel over
Stigfluquote:Op zondag 29 december 2024 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat is fijn. Gelukkig geen mannengriep!
Dadelijk eens zien wat ik wil...creacots in theorie vooral op het moment. Het liefst drink ik kopjes thee en klik rond op YouTube
Hahahaha ik speel momenteel Disney Dreamlight Valley. Daar heb ik net cadeautjes gevonden onder een kerstboom en een vriendin heeft me verteld dat er een rode kist met leuke opdracht ergens verstopt ligt (zij speelt DDV ook) alleen ik kan hem niet vindenquote:Op zondag 29 december 2024 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stigflu
Oh dat doe ik ook. Ook als ik in een game niet verder kom
Speurtocht!quote:Op zondag 29 december 2024 09:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha ik speel momenteel Disney Dreamlight Valley. Daar heb ik net cadeautjes gevonden onder een kerstboom en een vriendin heeft me verteld dat er een rode kist met leuke opdracht ergens verstopt ligt (zij speelt DDV ook) alleen ik kan hem niet vindenbeetje frustrerend
Mogen we meezoeken?quote:Op zondag 29 december 2024 09:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n goede nerd
Eerst koffie en thee, daarna nog een poging
Oehquote:
Oh dat zou je zo tegenvallenquote:
Grote maat wel?quote:Op zondag 29 december 2024 09:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat zou je zo tegenvallen
maar je mag wel een snuggle van me lenen, dan zitten we er allebei raar bij(en warm)
Ik ben ook enormquote:Op zondag 29 december 2024 09:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die dingen zijn one size fit al. Ze zijn enorm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |