CotSquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Wachten op pakketjes
En heel erg de P in R&P
Een G-schema maken
Oh heerlijk is datquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
Goedemorgen schatjes ❤️ ik heb een grote opruiming op de planning vandaag. Van mijn kast in de woonkamer en mijn keukenkastjes en badkamerkastjes.
Ja ik ga hier echt heel goed opquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh heerlijk is dat
Omg... plan voor morgen nu. Schoonmaken en opruimen is zo fijn
Veel plezier
Het zegt vaak meer iets over de ander dan over jouquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
krijg net te horen dat ik erg kinderachtig ben
![]()
Ik word een beetje moe van alle mensen die me er continu op wijzen dat ik "anders" ben
Krijg het vaak terug... meer in andere bewoording. Alleen de hulpverlening is het ermee eens en dat vind ik als een boze kleuter stomquote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Het zegt vaak meer iets over de ander dan over jou
Heerlijk toch? Schoon huis is een schone geest!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ik ga hier echt heel goed opalleen de keuken nog vandaag en dan vind ik dit goed
En wat willen ze bereiken met zo’n opmerking? Het is niet echt opbouwende kritiek ofzo. Daarbij ben ik van mening dat het belangrijker is of jij er zelf ook zo over denkt.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Krijg het vaak terug... meer in andere bewoording. Alleen de hulpverlening is het ermee eens en dat vind ik als een boze kleuter stom
Jij bent jij. Daar mogen anderen iets van vinden, maar dat zegt in de eerste plaats vooral iets over hen. En wie denken zij te zijn hun mening te delen met jou? Lekker laten gaan....quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
krijg net te horen dat ik erg kinderachtig ben
![]()
Ik word een beetje moe van alle mensen die me er continu op wijzen dat ik "anders" ben
Naja... als ik zulke dingen naast me neerleg ben ik blij met wat ik leuk vind... dus tja...quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
En wat willen ze bereiken met zo’n opmerking? Het is niet echt opbouwende kritiek ofzo. Daarbij ben ik van mening dat het belangrijker is of jij er zelf ook zo over denkt.
Ja klopt... even loslaten en verder met mijn dag... ik geniet gewoon intens en alles is bij mij intensquote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent jij. Daar mogen anderen iets van vinden, maar dat zegt in de eerste plaats vooral iets over hen. En wie denken zij te zijn hun mening te delen met jou? Lekker laten gaan....
Wijze man ❤️quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent jij. Daar mogen anderen iets van vinden, maar dat zegt in de eerste plaats vooral iets over hen. En wie denken zij te zijn hun mening te delen met jou? Lekker laten gaan....
Je hebt je innerlijk kind gewoon goed omarmtquote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... als ik zulke dingen naast me neerleg ben ik blij met wat ik leuk vind... dus tja...
Het is alleen vervelend om het vaak te horen... niet iets waar ik wat mee kan...
Naja soit... ik ben idd wie ik ben
[..]
Ja klopt... even loslaten en verder met mijn dag... ik geniet gewoon intens en alles is bij mij intens
Najaik ga lekker verder met mijn hobby's. Ik verveel me iig praktisch nooit
Idd loslaten... niet belangrijk
Haha je zegt het mooiquote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je hebt je innerlijk kind gewoon goed omarmt![]()
Dit is verder niet onderbouwt ofzo. het klinkt gewoon zo lekker zweverig.
Al met al, de rest gewoon lekker laten lullen
Deze mening vat ik dan wél weer persoonlijk op.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze mening vat ik dan wél weer persoonlijk op.
En dat magquote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze mening vat ik dan wél weer persoonlijk op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |