SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dennie Christian trad daar op?quote:Op zondag 22 december 2024 09:26 schreef mario390 het volgende:
gisteren op tankstelle in kroatien bij de autobahn grote schlägerei![]()
Ja, jij schenkt je koffie in voor de aanwezigen hierquote:?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik schenk thee in voor wie wilquote:Op zondag 22 december 2024 09:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, jij schenkt je koffie in voor de aanwezigen hier?
![]()
![]()
goed planquote:Op zondag 22 december 2024 09:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, jij schenkt je koffie in voor de aanwezigen hier?
![]()
![]()
En de koffie dan?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
gehoorschadequote:Op zondag 22 december 2024 09:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat heeft de met en schlägerei te maken ? met gewonden![]()
![]()
Kapotte orenquote:Op zondag 22 december 2024 09:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
![]()
Ik haal vlees bij de schlägerquote:Op zondag 22 december 2024 09:32 schreef mario390 het volgende:
weten julie niet wat en schlägerei is??![]()
Eine Schlägerei ist ein mit handgreiflicher Gewalt ausgetragener Streit zwischen zwei oder mehreren Personen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 22 december 2024 09:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Eine Schlägerei ist ein mit handgreiflicher Gewalt ausgetragener Streit zwischen zwei oder mehreren Personen.![]()
![]()
Dat heet hier een straatgevecht. De beste vertaling denk ik.quote:Op zondag 22 december 2024 09:32 schreef mario390 het volgende:
weten julie niet wat en schlägerei is??Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jkoffie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ajax - Feijenoordquote:Op zondag 22 december 2024 09:32 schreef mario390 het volgende:
weten julie niet wat en schlägerei is??![]()
Zo kun je het ook noemenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die doet toch schlagers?quote:Op zondag 22 december 2024 09:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
![]()
Ja maar jij schenkt alleen maar thee in.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nog nooit van Jkoffie gehoordquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat lijkt op starbucks koffiequote:Op zondag 22 december 2024 09:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar jij schenkt alleen maar thee in. Ja hallo!![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 09:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Vraaf dan maar aan JK offie er wel eens van heeft gehoord.![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoInsecticide over etenswaren in een supermarkt spuiten voor een paar honderd views, en daarvoor gearresteerd worden.
De supermarkt heeft al die etenswaren weggegooid en de oppervlakken grondig moeten reinigen.
Hij heeft een aardige reeks aanklachten aan z'n kont hangen hiervoor.![]()
Ophangen aan de hoogste boom!quote:Op zondag 22 december 2024 09:38 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoInsecticide over etenswaren in een supermarkt spuiten voor een paar honderd views, en daarvoor gearresteerd worden.
De supermarkt heeft al die etenswaren weggegooid en de oppervlakken grondig moeten reinigen.
Hij heeft een aardige reeks aanklachten aan z'n kont hangen hiervoor.![]()
Hard aanpakken die mongolenquote:Op zondag 22 december 2024 09:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Er is echt een explosie gaande van dit soort idioten.![]()
Het blijkt trouwens dat die Johnny Somali actief is geweest op Dumpert.
En hoe is hij volgens zijn ouders zo geworden? Door hersenschade door een auto-ongeluk. Verklaart een hoop.
Hij heeft overigens ook een hoop moslims over de zeik gekregen; hij heeft zitten te trollen door te zeggen dat hij joods is, terwijl hij moslim is.![]()
Alles voor de viewsAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Malloten zijn het.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
en schlägerei is so als fisting, maar nur op de kop en op de oog en neusquote:Op zondag 22 december 2024 09:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Er is echt een explosie gaande van dit soort idioten.![]()
Precies.quote:
Alleen zit hij nu in Zuid Korea en hebben ze zijn paspoort afgepakt. Ergens in maart moet hij voor de rechter verschijnen en tot die tijd slentert hij op straat rond.
Streamen kan hij niet meer omdat ze al zijn apparatuur hebben afgenomen en binnenkort moet hij een nieuw visum aanvragen en dat wordt eentje waarin expliciet vermeld staat dat hij niet mag werken / geen inkomen mag hebben in het land.
Op dit moment is het daar -2 graden.![]()
![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 09:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
en schlägerei is so als fisting, maar nur op de kop en op de oog en neusWas me duidelijk hoor!
![]()
![]()
Dus hij is zelfs het land uitgevlucht. wowquote:Op zondag 22 december 2024 09:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies.
Alleen zit hij nu in Zuid Korea en hebben ze zijn paspoort afgepakt. Ergens in maart moet hij voor de rechter verschijnen en tot die tijd slentert hij op straat rond.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Thee of koffie?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas schenkt heerlijke koffie in
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh wacht, even mijn AI koffieAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, hij gaat van het ene land naar het andere om er te trollen, maar in Zuid Korea ging hij echt te ver.quote:Op zondag 22 december 2024 09:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus hij is zelfs het land uitgevlucht. wow
In Japan schijnt hij ook al een paar maand in de bajes te hebben gezeten, maar Zuid Korea gaat hem nu misschien 10 jaar gevangenisstraf met dwangarbeid opleggen.![]()
in slowenie zijn 2 groepen teg.losgegangen
bij de ene groep van slowenie was jemand jarig en
de 2te groep zijn kroaten gewezen
de kroaten moesten in zieken huis met gebrok.neus
verloren tanden om dat ze met voet in gezicht
hebben gekregen, politie is gekomen![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 09:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, hij gaat van het ene land naar het andere om er te trollen, maar in Zuid Korea ging hij echt te ver.
In Japan schijnt hij ook al een paar maand in de bajes te hebben gezeten, maar Zuid Korea gaat hem nu misschien 10 jaar gevangenisstraf met dwangarbeid opleggen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heftig!quote:Op zondag 22 december 2024 09:54 schreef mario390 het volgende:
hebben gekregen, politie is gekomenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Manmanmanquote:Op zondag 22 december 2024 09:54 schreef mario390 het volgende:
Die lui zijn dus nog lang niet jarig.quote:Op zondag 22 december 2024 09:54 schreef mario390 het volgende:
![]()
Met Mini-ToT naar m'n moeder toe.quote:
Ik heb allerlei foto's van hem afgedrukt en heb er 2 ingelijst!![]()
![]()
Daar kan ik niet tegenop.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Aah wat leukquote:Op zondag 22 december 2024 09:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Met Mini-ToT naar m'n moeder toe.
Ik heb allerlei foto's van hem afgedrukt en heb er 2 ingelijst!hoop dat je een fijne tijd hebt
![]()
Oh wat gaaf!quote:Op zondag 22 december 2024 09:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Met Mini-ToT naar m'n moeder toe.
Ik heb allerlei foto's van hem afgedrukt en heb er 2 ingelijst!![]()
![]()
Ja hij mag kolen gaan oogsten!quote:
Koreanen hebben al een meme over hem gemaakt: "Toekomstige kolenoogster".
Hij heeft veel kwaad bloed gezet door standbeelden van Japanse troostmeisjes daar aan te randen, maar wordt vooral aangeklaagd voor het verstoren van handel van een bedrijf (zat stoer te doen terwijl hij ergens een hapje zat te eten), en een AI-generated filmpje dat hij ranzige dingen zat te doen met een andere streamer daar.![]()
Ja gaan sowieso wel een boel aparte dagen worden.quote:Op zondag 22 december 2024 09:57 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Aah wat leukhoop dat je een fijne tijd hebt
![]()
Aww, altijd zo lief he die Lievquote:Op zondag 22 december 2024 09:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely geeft Justie twee kerstkoekjes![]()
![]()
quote:Zeker!
Ze heeft 1 foto van hem daar en die is al behoorlijk oud.
Uiteraard heeft ze genoeg op d'r iPad, maar een fysieke foto in de kamer is veel leuker.![]()
![]()
Ja dat kan ik me voorstellen. Maar das voor de meesten denk ikquote:Op zondag 22 december 2024 09:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja gaan sowieso wel een boel aparte dagen worden.![]()
Ja dat is toch anders en hij zal wel flink gegroeid zijn sinds die andere fotoquote:Op zondag 22 december 2024 10:00 schreef ToT het volgende:
[..]Zeker!
Ze heeft 1 foto van hem daar en die is al behoorlijk oud.
Uiteraard heeft ze genoeg op d'r iPad, maar een fysieke foto in de kamer is veel leuker.![]()
![]()
Ja nee, vanwege de verdeling van Mini-ToT's dagen en een officieel gesprek.quote:Op zondag 22 december 2024 10:01 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen. Maar das voor de meesten denk ik![]()
Sowieso!quote:Op zondag 22 december 2024 10:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat is toch anders en hij zal wel flink gegroeid zijn sinds die andere foto![]()
![]()
Aah zo. dat ook nog isquote:Op zondag 22 december 2024 10:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee, vanwege de verdeling van Mini-ToT's dagen en een officieel gesprek.Succes alvast met het gesprek
![]()
Lieverdquote:Op zondag 22 december 2024 10:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely geeft Moonie ook twee kerstkoekjes![]()
![]()
Dank je!quote:Op zondag 22 december 2024 10:02 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Aah zo. dat ook nog isSucces alvast met het gesprek
Ja, dat gaat niet prettig worden.![]()
![]()
Balen allemaal zeg en dat rond deze tijd ook.quote:Op zondag 22 december 2024 10:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Dank je!
Ja, dat gaat niet prettig worden.![]()
Agressie in die leeftijdscategorie? Wow....wel heftig!quote:Op zondag 22 december 2024 10:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
de schläger de met voeten gewerkt hebben zijn zo 18-20 jahr oud![]()
Thanks man!quote:
Komt uiteindelijk vast wel goed, maar het gaat een hoop gemengde gevoelens opleveren.![]()
Ja snap ik...quote:Op zondag 22 december 2024 10:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks man!
Komt uiteindelijk vast wel goed, maar het gaat een hoop gemengde gevoelens opleveren.![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 09:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Vraag dan maar aan JK offie er wel eens van heeft gehoord.A zoquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is het verstandig dat ik mijn koffie even wegzet?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 22 december 2024 10:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is het verstandig dat ik mijn koffie even wegzet?![]()
![]()
Zo dan!quote:Op zondag 22 december 2024 10:17 schreef M_0_0_N het volgende:
Ik ben er over uit , ik ga een Harry Potter marathon doen![]()
![]()
![]()
Daar ben je wel ff zoet meequote:Op zondag 22 december 2024 10:17 schreef M_0_0_N het volgende:
Ik ben er over uit , ik ga een Harry Potter marathon doen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 10:17 schreef M_0_0_N het volgende:
Ik ben er over uit , ik ga een Harry Potter marathon doenEnjoy!
Heb je het al eens eerder gekeken?SPOILER: Dikke spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 10:19 schreef ToT het volgende:
[..]Enjoy!
Heb je het al eens eerder gekeken?Alleen de eerste 3 heb ik gekekenSPOILER: Dikke spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah ja dat kan idd ookquote:Op zondag 22 december 2024 10:19 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja ga ook niet in een keer alles kijken hoor, lekker verspreiden over de dagen![]()
De eerste film vond ik te kinderlijk.
2 en 3 vond ik wel goed.
Maar volgens mij kwam er op een gegeven moment een andere regisseur? Toen werd de sfeer weer behoorlijk duister.![]()
Op dubbele snelheid, met ondertiteling aan. Is het ook prima te volgen en het scheelt je de helft van de tijd.quote:Op zondag 22 december 2024 10:19 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja ga ook niet in een keer alles kijken hoor, lekker verspreiden over de dagen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Geen idee hoe dat gekomen is had maar een keer geklikt op quotequote:
Maar had het al weer opgelost, maar mister quote moest het weer zonodig quoten he
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jajajajaaaaaaaaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze man denkt in oplossingen!quote:Op zondag 22 december 2024 10:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op dubbele snelheid, met ondertiteling aan. Is het ook prima te volgen en het scheelt je de helft van de tijd.![]()
![]()
Dat kan ik ook nog doenquote:Op zondag 22 december 2024 10:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op dubbele snelheid, met ondertiteling aan. Is het ook prima te volgen en het scheelt je de helft van de tijd.![]()
![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat gekomen is had maar een keer geklikt op quote
Maar had het al weer opgelost, maar mister quote moest het weer zonodig quoten he![]()
![]()
* gebrokenglas gaat bolken vandaag.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ook lekker. Het is ook wel weer schijtweer, dus beter binnen blijven.quote:Op zondag 22 december 2024 10:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vandaag niet lekker rustig aan doen![]()
Hier nog droog, komt wel een buitje aanquote:Op zondag 22 december 2024 10:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ook lekker. Het is ook wel weer schijtweer, dus beter binnen blijven.
Jij nog plannen voor vandaag?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ook een leuke bezigheidquote:Op zondag 22 december 2024 10:27 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas gaat bolken vandaag.
Ga zo nog even op bankenjacht. Gisteren al gedaan maar die prijzen pppfff
Zijn er nog sponors hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moet er nog even uit voor wat boodschappen en verder geen plannen.quote:Op zondag 22 december 2024 10:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier nog droog, komt wel een buitje aan
Jij nog plannen voor vandaag?![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 10:30 schreef Dotteke het volgende:
Zijn er nog sponors hier
Bij deze sponsor ik je met een dikke bolk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh wanneer? Hoe laat?quote:Op zondag 22 december 2024 10:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik moet er nog even uit voor wat boodschappen en verder geen plannen.
* gebrokenglas wrijft zich in de handen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nadeel van een bank tegenwoordig is dat je bij iedere bank kunt kiezen wat voor poten, wat voor armleunig met of zonder uitschufbare zitting met of zonder hoek met of zonder relaxgedeeld. Andere kleur
En dan raak ik de weg kwijt, dan heb ik geen idee hoe het er uit komt te zien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kwart overquote:Op zondag 22 december 2024 10:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh wanneer? Hoe laat?
* gebrokenglas wrijtf zich in de handen.![]()
![]()
Ja nee, ook iets met een uur erbij?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 22 december 2024 10:30 schreef Dotteke het volgende:
Zijn er nog sponors hier
Ja worden idd steeds duurderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Haha teveel opties hequote:Op zondag 22 december 2024 10:32 schreef Dotteke het volgende:
Nadeel van een bank tegenwoordig is dat je bij iedere bank kunt kiezen wat voor poten, wat voor armleunig met of zonder uitschufbare zitting met of zonder hoek met of zonder relaxgedeeld. Andere kleur
En dan raak ik de weg kwijt, dan heb ik geen idee hoe het er uit komt te zien.![]()
![]()
Ah okquote:Op zondag 22 december 2024 10:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik moet er nog even uit voor wat boodschappen en verder geen plannen."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nopequote:Op zondag 22 december 2024 10:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nee, ook iets met een uur erbij?![]()
![]()
4 maanden geleden was dezeflde bank 200 goedkoper en de behandeling tegen vlekeke 20euro per deel goedkoperquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja nu moet ik de hele tijd opletten. 🙄quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jezus was die niet met korting toen?quote:Op zondag 22 december 2024 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
4 maanden geleden was dezeflde bank 200 goedkoper en de behandeling tegen vlekeke 20euro per deel goedkoper"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja zo werkt het hierquote:Op zondag 22 december 2024 10:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nu moet ik de hele tijd opletten. 🙄![]()
![]()
Ja echt niet normaal.quote:
Armleuning van 21 of 29 of 31 cm
Metalen poten zo hoog of zo hoog
Houten poten precies zo
Wil je wat luxere poten komt er 100 bij per poot dus das al 200 ( zijn poten alleen voor de zijkant)
honderden kleuren en stoorten stof
Ik wi dan met een zitting die van 46 tot 63 cm uitschuifbaar is, voor als ik slechte momenten heb en op de bank wil liggen
WIl je er kopsteunen bij hoppa 100 euro per element er bijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nope, ik zit juist te wachten tot hij met korting is, maar die bank loopt zo goed dat ik lang kan wachten volgens de verkoopstersquote:Op zondag 22 december 2024 10:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jezus was die niet met korting toen?![]()
Vandaag en gisteren is er een aktie en krijg je op alles korting, dat zou voor die bank 200 euro zijn danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zo gaat het hard als er steeds 100 bijkomtquote:Op zondag 22 december 2024 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt niet normaal.
Metelen poten zo hoog of zo hoog
Houten poten precies zo
Wil je wat luxere poten komt er 100 bij per poot dus das al 200 ( zijn poten alleen voor de zijkant)
Ik wi dan met een zitting die van 46 tot 63 cm uitschuifbaar is, voor als ik slechte momenten heb en op de bank wil liggen
WIl je er kopsteunen bij hoppa 100 euro per element er bij![]()
![]()
Probeer de boel wat te visualiseren.quote:Op zondag 22 december 2024 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt niet normaal.
Metelen poten zo hoog of zo hoog
Houten poten precies zo
WIl je er kopsteunen bij hoppa 100 euro per element er bij
Hoge poten onder een bank kunnen vrij lelijk zijn, maar een hogere zitting is wel comfortabel met opstaan enzo, en het is makkelijker onder de bank te stofzuigen.![]()
Ja echt wel een deel kwam op 1699 en moet er twee hebben, dan komt er nog eens 280 bij om die behandeling te laten doen en dan nog eens 99 euro bezorgingquote:Op zondag 22 december 2024 10:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja zo gaat het hard als er steeds 100 bijkomt
Hoppa tel uit je winstWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pfffffquote:Op zondag 22 december 2024 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt wel een deel kwam op 1699 en moet er twee hebben, dan komt er nog eens 280 bij om die behandeling te laten doen en dan nog eens 99 euro bezorging
Hoppa tel uit je winst![]()
![]()
Dan kijken voor een andere soort gelijke bank dan maarquote:Op zondag 22 december 2024 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope, ik zit juist te wachten tot hij met korting is, maar die bank loopt zo goed dat ik lang kan wachten volgens de verkoopsters![]()
Vandaag en gisteren is er een aktie en krijg je op alles korting, dat zou voor die bank 200 euro zijn dan
Scheelde niet zoveel in hoogte, maar het was voor mij wel makkelijk opstaanquote:Op zondag 22 december 2024 10:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Probeer de boel wat te visualiseren.
Hoge poten onder een bank kunnen vrij lelijk zijn, maar een hogere zitting is wel comfortabel met opstaan enzo, en het is makkelijker onder de bank te stofzuigen.
En dat is een groot probleem van mij. Ik kan niet goed visualiserenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn bank hier met relaxmechanisme was nog niet eens 500 euro!quote:Op zondag 22 december 2024 10:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja zo gaat het hard als er steeds 100 bijkomt
Ik kon een demo model van een veel mooiere krijgen voor 700 euro, maar zonder garantie en zonder mogelijkheid om het thuis te laten leveren; dan had ik een aanhanger moeten lenen van iemand.
En garantie vind ik ook wel een dingetje.![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt wel een deel kwam op 1699 en moet er twee hebben, dan komt er nog eens 280 bij om die behandeling te laten doen en dan nog eens 99 euro bezorging
Hoppa tel uit je winst!!!
![]()
Ja zeker bij deze prijzenquote:Op zondag 22 december 2024 10:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn bank hier met relaxmechanisme was nog niet eens 500 euro!
Ik kon een demo model van een veel mooiere krijgen voor 700 euro, maar zonder garantie en zonder mogelijkheid om het thuis te laten leveren; dan had ik een aanhanger moeten lenen van iemand.
En garantie vind ik ook wel een dingetje.![]()
Wat denk je wat ik het afgelopen jaar gedaan heb. Ben bij tig meubelzaken geweestquote:Op zondag 22 december 2024 10:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan kijken voor een andere soort gelijke bank dan maar
Maar mijn lijf is niet zo makkelijk als het om goed zitten gaat.
Ik heb zat mooie banken gezien, maar kan er niet lekker op zitten,
En ik moet er ook op kunnen liggen. 9 van de 10 banken zijn smalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb een bank daar is de zitvlakte breed..quote:Op zondag 22 december 2024 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat denk je wat ik het afgelopen jaar gedaan heb. Ben bij tig meubelzaken geweest
Maar mijn lijf is niet zo makkelijk als het om goed zitten gaat.
Ik heb zat mooie banken gezien, maar kan er niet lekker op zitten,
En ik moet er ook op kunnen liggen. 9 van de 10 banken zijn smal
Alleen is het een miskoop geweest
Geen goede bank?quote:Op zondag 22 december 2024 10:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb een bank daar is de zitvlakte breed..
Alleen is het een miskoop geweest![]()
Als je zo verrrot lijf als ik heb dan is zo bank niets voor mijquote:Op zondag 22 december 2024 10:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn bank hier met relaxmechanisme was nog niet eens 500 euro!
En garantie vind ik ook wel een dingetje.
Ik had een goede bank, een echte leren. Die heb ik weg moeten doen omdat ik er na de operatie niet meer op kon zitten. Ik heb toen deze gekocht, die zou niet inzakken is mij beloofd
Ik moet iedere dag de kussen opkloppen en dan zit je en dan zak je weer diep weg.
Had iemand gevonden die was bezig voor mij een goede zitting te maken. We gaan net zo lang door tot we de juiste hebben
Ja en heb je een kussen, wat niet goed zit. Hij zou een andere maken en dan ineens, als je het wachten zat bent en je de man gaat bellen of langs de zaak gaat is het bedrijf weg![]()
Ik heb dit kussen nooit betaald zou 140 euro zijn. Maar het orginele kussen is ook niet terug dat ligt bij hem of war dan nu ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee de kleur is heel anders ook al wat verkleurd en door gezaktquote:
Bank die ik nu heb is nu 6 jaar oud, was ook 3000 euroquote:
ZOals gezegd ik kan niet zom aar een bank kopen die ik mooi vind. Hij moet voor mij lijf ook nog eens goed zitten en liggenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow! Anders samen met Dot een nieuwe bank kopen, krijg je kwantum kortingquote:Op zondag 22 december 2024 10:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee de kleur is heel anders ook al wat verkleurd en door gezakt![]()
![]()
O dat is jammer.quote:Op zondag 22 december 2024 10:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb een bank daar is de zitvlakte breed..
Alleen is het een miskoop geweest
Je bedoeld de zitdiepte?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo dan!quote:Op zondag 22 december 2024 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je zo verrrot lijf als ik heb dan is zo bank niets voor mij
Ik had een goede bank, een echte leren. Die heb ik weg moeten doen omdat ik er na de operatie niet meer op kon zitten. Ik heb toen deze gekocht, die zou niet inzakken is mij beloofd
Ik moet iedere dag de kussen opkloppen en dan zit je en dan zak je weer diep weg.
Had iemand gevonden die was bezig voor mij een goede zitting te maken. We gaan net zo lang door tot we de juiste hebben
Ja en heb je een kussen, wat niet goed zit. Hij zou een andere maken en dan ineens, als je het wachten zat bent en je de man gaat bellen of langs de zaak gaat is het bedrijf weg![]()
Ik heb dit kussen nooit betaald zou 140 euro zijn. Maar het orginele kussen is ook niet terug dat ligt bij hem of war dan nu ook![]()
![]()
Als ik deze bank koop dan zit er noza vering in de bank, in de kussens pocketvering met kouschuim er bovenquote:Op zondag 22 december 2024 10:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee de kleur is heel anders ook al wat verkleurd en door gezaktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb ook ooit een bank in die prijsklasse gekocht.quote:Op zondag 22 december 2024 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bank die ik nu heb is nu 6 jaar oud, was ook 3000 euro
ZOals gezegd ik kan niet zom aar een bank kopen die ik mooi vind. Hij moet voor mij lijf ook nog eens goed zitten en liggen
Heb er zelden op gezeten, wat was die oncomfortabel na een kwartiertje of zo zeg!![]()
![]()
Wat ik ook koop, wat ik ook laat doen. Het gaat nooit goed.quote:
Het is onvoorstelbaar echtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daarom koop ik ook nooit gelijk een bankquote:Op zondag 22 december 2024 10:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit een bank in die prijsklasse gekocht.
Heb er zelden op gezeten, wat was die oncomfortabel na een kwartiertje of zo zeg!
Ik ga heel vaak naar de winkel, op alle momenten van de dag en blijf er zo een half uurtje op zitten
Ik ga als ik een beetje last heb van mijn lijf, iets meer last heb, maar ook als ik bijna niet op of neer kan.
Hij moet op al die momenten goed zittenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb al 1 op het oog,maar moet in het echt ook mooi zijn en goed zittenquote:Op zondag 22 december 2024 10:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow! Anders samen met Dot een nieuwe bank kopen, krijg je kwantum korting"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat zit wel heel fijnquote:Op zondag 22 december 2024 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik deze bank koop dan zit er noza vering in de bank, in de kussens pocketvering met kouschuim er boven![]()
Het is een gekut, en door het gaan zitten opstaan uit de auto iin de auto, in de scoot uit de scootquote:Op zondag 22 december 2024 10:47 schreef JustinK het volgende:
Door de bank genomen is het best een opgave om een goede bank te vinden
Ben ik s'avonds kapotski
Tenminste als we meerdere winkels afgaan en meerdere banken proberen
Ja bij jou is er echt altijd wat... niet normaalquote:Op zondag 22 december 2024 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik ook koop, wat ik ook laat doen. Het gaat nooit goed.
Het is onvoorstelbaar echt![]()
![]()
Voor mensen met een gezond lijf zit mijn bank die ik nu heb héérlijk.quote:
Iedereen zeg waarom doe je hem weg, is nog schoon, niet kapot en zit heerlijk.
Ja voor iedereen behalve voor mij helaas. Ik ben ook echt gek met die bank, lekker robuustWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja idd, moet niet weer een miskoop wordenquote:Op zondag 22 december 2024 10:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb al 1 op het oog,maar moet in het echt ook mooi zijn en goed zitten![]()
![]()
Dat heb ik altijd met matrassen gehad.quote:Op zondag 22 december 2024 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik ook koop, wat ik ook laat doen. Het gaat nooit goed.
Het is onvoorstelbaar echt
Een waterbed beviel absoluut het allerbeste, maar er zijn ook periodes geweest dat ik daar juist ook weer rugpijn van kreeg en beter weer ff op een gewoon matras kon liggen.![]()
Kijk!quote:Op zondag 22 december 2024 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom koop ik ook nooit gelijk een bank
Ik ga heel vaak naar de winkel, op alle momenten van de dag en blijf er zo een half uurtje op zitten
Ik ga als ik een beetje last heb van mijn lijf, iets meer last heb, maar ook als ik bijna niet op of neer kan.
Hij moet op al die momenten goed zittenGoed bedacht!
![]()
![]()
Ja erg hequote:Op zondag 22 december 2024 10:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja bij jou is er echt altijd wat... niet normaal
Hebben ze hier een nieuwe keuken geplaatst hebben ze de slang van de wasmachine niet goed gedaan.
Alles blank tot in de hal en kamer toe. Laminaat lag net een jaar
Gaan ze renoveren, zijn ze met het dak bezig, zit nog plastic op scheurt het plastic net bij mij tijdens een hoosbui
Gaan ze nieuwe puien zetten euhhhhh vergeten ze de helft te isoleren
En ik kan zo nog wel even doorgaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dan ben je mooi klaar als je bed niet goed ligtquote:Op zondag 22 december 2024 10:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd met matrassen gehad.
Een waterbed beviel absoluut het allerbeste, maar er zijn ook periodes geweest dat ik daar juist ook weer rugpijn van kreeg en beter weer ff op een gewoon matras kon liggen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 22 december 2024 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja erg he
Hebben ze hier een nieuwe keuken geplaatst hebben ze de slang van de wasmachine niet goed gedaan.
Alles blank tot in de hal en kamer toe. Laminaat lag net een jaar
Gaan ze renoveren, zijn ze met het dak bezig, zit nog plastic op scheurt het plastic net bij mij tijdens een hoosbui
Gaan ze nieuwe puien zetten euhhhhh vergeten ze de helft te isoleren
En ik kan zo nog wel even doorgaan![]()
![]()
![]()
![]()
Heb in de loop der jaren wel voor een paar duizend euro aan verschillende matrassen gehad.quote:Op zondag 22 december 2024 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan ben je mooi klaar als je bed niet goed ligtMini-ToT heeft er nu eentje van ¤1600.
![]()
![]()
Is dat een Gooise?quote:Op zondag 22 december 2024 10:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb in de loop der jaren wel voor een paar duizend euro aan verschillende matrassen gehad.Mini-ToT heeft er nu eentje van ¤1600.
![]()
![]()
Deze bank heb ik nu, de grote is 278 breed en de zitbreedte is 210quote:Op zondag 22 december 2024 10:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb al 1 op het oog,maar moet in het echt ook mooi zijn en goed zitten
Kan je lekker languit op liggen en kan er nog iemand naast zitten ook.
[ Bericht 21% gewijzigd door Dotteke op 22-12-2024 11:02:25 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moest alles er uit, bleek er in de gang asbest op de grond te zitten. Moesten ze de hele vloer en een centimeter of 15 uit bikkenquote:![]()
Maakte ze spul in de kamer klaar, spatte het tegen de pas gesauste muren op
O drama's hier soms in huisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Whehe nee met pocketvering en traagschim en alles. Echt ongelooflijk fijn, maar ik had er maar eentje van. Heb geprobeerd iets soortgelijks er bij te kopen in een veel goedkopere klasse, maar die is echt veel harder en ook net wat dikker.quote:
Een 2-persoons bed hebben met 2 compleet verschillende matrassen is kut, en Mini-ToT klaagde vaak over dat zijn bed te hard was en dat mijn matras fijn is, dus heb ik hem aan hem gegeven.
Nu slaap ik op een topper die zo op de boxspring ligt.
Is vrij hard, maar op zich gaat het zo wel.![]()
ZO dan dat is een duur matrasquote:Op zondag 22 december 2024 10:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb in de loop der jaren wel voor een paar duizend euro aan verschillende matrassen gehad.Mini-ToT heeft er nu eentje van ¤1600.
Ik heb het toentertijd wel voor de helft van de prijs gekocht omdat het een demo model was, maar dan nog...quote:![]()
![]()
Je kan er een film over maken!quote:Op zondag 22 december 2024 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moest alles er uit, bleek er in de gang asbest op de grond te zitten. Moesten ze de hele vloer en een centimeter of 15 uit bikken![]()
Maakte ze spul in de kamer klaar, spatte het tegen de pas gesauste muren op
O drama's hier soms in huis![]()
Heb ik wel twee verschillende matrassen in bed. Maar mijn bodems staan op pootjes dus je kan ze even hoog zettenquote:Op zondag 22 december 2024 10:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe nee met pocketvering en traagschim en alles. Echt ongelooflijk fijn, maar ik had er maar eentje van. Heb geprobeerd iets soortgelijks er bij te kopen in een veel goedkopere klasse, maar die is echt veel harder en ook net wat dikker.
Een 2-persoons bed hebben met 2 compleet verschillende matrassen is kut, en Mini-ToT klaagde vaak over dat zijn bed te hard was en dat mijn matras fijn is, dus heb ik hem aan hem gegeven.
Nu slaap ik op een topper die zo op de boxspring ligt.
Is vrij hard, maar op zich gaat het zo wel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is het betere werkquote:Op zondag 22 december 2024 10:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb het toentertijd wel voor de helft van de prijs gekocht omdat het een demo model was, maar dan nog...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ahhh beter!quote:Op zondag 22 december 2024 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik wel twee verschillende matrassen in bed. Maar mijn bodems staan op pootjes dus je kan ze even hoog zetten
Ja die fijnere, zachtere is ook net iets minder dik dan die hardere dus je zakt er zo in weg, en dan heeft dat matras er naast totaal geen nut meer, want je kunt daar dan onmogelijk zo op rollen.
Dan zou ik een matje onder dat zachte matras moeten leggen, wat het effect van de boxspring weer verandert.![]()
O over mijn hele leven wel, als je eens wist wat ik allemaal al meegemaakt hebquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan een mooie film wordenquote:
Ik hou niet van Harry Potterquote:
Ik ga op banken jacht tot laters
Dat is een bank die je aanspoort weer wat te gaan doen.quote:Op zondag 22 december 2024 10:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit een bank in die prijsklasse gekocht.
Heb er zelden op gezeten, wat was die oncomfortabel na een kwartiertje of zo zeg!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Succes Dot!quote:Op zondag 22 december 2024 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou niet van Harry Potter
Ik ga op banken jacht tot laters![]()
![]()
Was eentje met relaxmechanisme!quote:Op zondag 22 december 2024 11:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is een bank die je aanspoort weer wat te gaan doen.![]()
![]()
Om te gaan bolken?quote:Op zondag 22 december 2024 11:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is een bank die je aanspoort weer wat te gaan doen.![]()
![]()
Nou in het geval van ToT iets fysieks. Strijken, stofzuigen, ramen lappen, boodschappen halen (hint hint Justin).quote:
In ieder geval een activiteit waar je niet bij zit.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ohjaquote:Op zondag 22 december 2024 11:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou in het geval van ToT iets fysieks. Strijken, stofzuigen, ramen lappen, boodschappen halen (hint hint Justin).
In ieder geval een activiteit waar je niet bij zit.![]()
![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 11:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou in het geval van ToT iets fysieks. Strijken, stofzuigen, ramen lappen, boodschappen halen (hint hint Justin).
In ieder geval een activiteit waar je niet bij zit.![]()
Ja ik ga hier de dag ook ff opstarten nu!![]()
![]()
Opstartsequote:Op zondag 22 december 2024 11:13 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ja ik ga hier de dag ook ff opstarten nu!![]()
![]()
Succesquote:Op zondag 22 december 2024 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou niet van Harry Potter
Ik ga op banken jacht tot laters![]()
![]()
Whuuut?quote:Op zondag 22 december 2024 11:13 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ja ik ga hier de dag ook ff opstarten nu!
Het is al 11:16Autocorrect
(zelfst. naamw.)
wat is er?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gedroomd van een vrouw die ik goed ken en nu ben ik in de warquote:Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ik ookquote:![]()
En ik ben zelf ook weer schoon en fris..
O vervelendquote:Op zondag 22 december 2024 11:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Gedroomd van een vrouw die ik goed ken en nu ben ik in de war![]()
![]()
Mooie traditiequote:Op zondag 22 december 2024 10:49 schreef maily het volgende:
@:Dr.Mikey![]()
Spanje houdt adem in om 2,7 miljard prijzengeld. Wie wint wereldberoemde loterij "De Dikke"They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 11:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Gedroomd van een vrouw die ik goed ken en nu ben ik in de war
Ja, da's niet fijn.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 22 december 2024 11:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook![]()
En ik ben zelf ook weer schoon en fris..![]()
![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 11:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Plus begeleidster.
Vakantieeee![]()
![]()
Zou het nog gezellig zijn in Zwolle.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
En het is slecht weer.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: