SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen.
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
En weer geen uitnodiging. Beide goede biertjes en snacks. Goed water drinken en preventie paracetamolletjequote:Ik heb toch flink wat gedronken vandaag Overdag brouwerij Noordt met mijn ouders en daarna Brewdog met mijn vrienden. Dat zijn flink wat biertjes![]()
Wat zijn dat, vrienden?quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb toch flink wat gedronken vandaag
Overdag brouwerij Noordt met mijn ouders en daarna Brewdog met mijn vrienden. Dat zijn flink wat biertjes
Altijd fijn om een extra taal kunnen spreken, ook al is het dan Fries.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog roots in Fryslân. Dat is pas vervreemdend.
Je bent niet voor niets weer zo vroeg thuis.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo noem ik de mensen bij wie ik ongewenst aan de tafel ga zitten
Maar een achtste van mijn stamboom dus heb die taal niet meegekregen. Al heb ik er wel 7,5 jaar op school gezeten dus verstaan doe ik het wel.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Altijd fijn om een extra taal kunnen spreken, ook al is het dan Fries.
Ik wilde darten kijken met jullie hequote:Op zaterdag 21 december 2024 23:39 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Je bent niet voor niets weer zo vroeg thuis.
De vrienden die je ongewenst online treft? Liefquote:Op zaterdag 21 december 2024 23:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wilde darten kijken met jullie he
En zijn vrouw werd thuis volgepomptquote:Op zaterdag 21 december 2024 23:40 schreef fetX het volgende:
Kleerhont is vast heel gezellig op feestjes.
Praten?quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Noppert kan er geen klote van
Flesje HJ. Gelukt.quote:
Doen er überhaupt nog Belgen mee?quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Belgjes zullen ons nu ook wel uitlachen.
Ik ben graag in het WARME bad, maar ik moet zeggen dat ik vooral gewoon kapot was na een dag weer de deur uit na drie dagen ziek thuis zitten.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:41 schreef Anneloos het volgende:
[..]
De vrienden die je ongewenst online treft? Lief
Ach blegh, nou hier zou ik niet voor wakker blijven..quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben graag in het WARME bad, maar ik moet zeggen dat ik vooral gewoon kapot was na een dag weer de deur uit na drie dagen ziek thuis zitten.
Nee hoor, was gewoon de set van Scutt die vorige.quote:
Ik moet ook zeggen dat ik zelden zo gesloopt ben geweest als nu. Echt een hele drukke maand en afgelopen week veel borrels/feestjes plus volle werkdagen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben graag in het WARME bad, maar ik moet zeggen dat ik vooral gewoon kapot was na een dag weer de deur uit na drie dagen ziek thuis zitten.
Ik bedoel Danny. Danny gebroken.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee hoor, was gewoon de set van Scutt die vorige.
@Dannyquote:Op zaterdag 21 december 2024 23:45 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik bedoel Danny. Danny gebroken.
Zo dart ‘ie ook.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:44 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Die Noppert klinkt als een mongool
Lekker genieten jij.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik moet ook zeggen dat ik zelden zo gesloopt ben geweest als nu. Echt een hele drukke maand en afgelopen week veel borrels/feestjes plus volle werkdagen.
Gelukkig nu twee weken vakantie
Nee joh, ik ben al blij zat dat ik weer een beetje de oude ben. Lekker aangeschoten op Fok! Heta afzeiken, prima. Mijn vriendin belt nu met haar ouders dus ik lig hier toch maar een beetje.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:44 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ach blegh, nou hier zou ik niet voor wakker blijven..
Lekker je bedje in en morgen weer proberen?
Fles is geen vlambassadeurquote:Op zaterdag 21 december 2024 23:46 schreef Kopiko het volgende:
Jammer dat Fles al slaapt bij deze uitgelezen Vlammetjeswedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |