SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Dit klinkt eng.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:22 schreef UitStraling het volgende: [..] Tegen echte mensen praten op straat en in de kroeg.
Ja sorry, had opeens lapo, dat is normaal jouw specialiteitquote:Op zaterdag 21 december 2024 23:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is dit nou weer voor rare TT, broer ?
Ja, ik dacht dat ik het wel een keer aan jou kon overlaten, maar dan krijg je dus zulke TT'squote:Op zaterdag 21 december 2024 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sorry, had opeens lapo, dat is normaal jouw specialiteit
Ja, kan echt nietquote:
Ja sorryquote:Op zaterdag 21 december 2024 23:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat ik het wel een keer aan jou kon overlaten, maar dan krijg je dus zulke TT's
Dat is helemaal waarquote:Op zaterdag 21 december 2024 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sorryHet is ook wel een beetje bedtijd
Niks mis met een strak huidjequote:Op zaterdag 21 december 2024 23:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alles moet maar strakgetrokken worden. Gezichten ook
Al die strakgetrokken snoetjes gaan op elkaar lijken.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niks mis met een strak huidje
Ik heb ook botoxquote:Op zaterdag 21 december 2024 23:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Al die strakgetrokken snoetjes gaan op elkaar lijken.
Nee, idd.quote:
Ik had auto gereden en weer bij thuiskomst stap ik uit de auto, en ik had niet echt het idee dat ik een verkeerde beweging maakte of zo, maar ik voelde ik krak in mijn knie.quote:
Dus dit:quote:
Neequote:Op zaterdag 21 december 2024 23:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus dit:is nu bij alles je gezicht. Als je blij bent:
Als je boos bent
Ga je dan gewoon de oudjes kijken.quote:Op zondag 22 december 2024 00:05 schreef Nattekat het volgende:
Begin nu wel langzaam door de lijst der goede recente films die ik nog niet gezien heb te raken.
Weet niet. Kijk al niet zo vaak films, dus waarschijnlijk niet. Ik zeg al weken dat ik Avatar 2 wilde gaan kijken.quote:Op zondag 22 december 2024 00:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je dan gewoon de oudjes kijken.
Moet je wel beetje fatsoenlijk kunnen pitten.quote:Op zondag 22 december 2024 00:11 schreef Nattekat het volgende:
Ok, dit bestaat. Nachttrein Amsterdam -> Wenen voor slechts ¤40.
Opbokken met dat vliegtuig, dit is veel aantrekkelijker
En gaat absoluut net zo'n grote flop worden als de busreis uit Parijs.
Ja, daar ging het dus fout toen ik uit Parijs kwamquote:Op zondag 22 december 2024 00:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je wel beetje fatsoenlijk kunnen pitten.
quote:Op zondag 22 december 2024 00:08 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Kijk nou wat een KJOETIE!!!![]()
![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 02:19 schreef liesje1979 het volgende:
Toen we aan kwamen lopen stonden mijn ouders al op ons te wachten in de gang naar hun appartement. Ik gaf als eerste mijn vader een knuffel en toen zei hij dat hij dacht dat ik waarschijnlijk heel bang was geweest dat hij er doodziek uit zou zien. En dat klopte ook echt, ik vertelde hem dat ik toevallig vlak daarvoor nog met mijn schoonzus en nichtjes had besproken hoeveel zij dachten dat de impact van de bestraling was.
"Ik ken je toch" zei hij toen.
En hij zag er precies net zo uit als anders.
Wat doet dat beest daar op dat plaatje.quote:Op zondag 22 december 2024 00:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, daar ging het dus fout toen ik uit Parijs kwam
Maar...
[ afbeelding ]
Toen we aan kwamen lopen stonden mijn ouders al op ons te wachten in de gang naar hun appartement. Ik gaf als eerste mijn vader een knuffel en toen zei hij dat hij dacht dat ik waarschijnlijk heel bang was geweest dat hij er doodziek uit zou zien. En dat klopte ook echt, ik vertelde hem dat ik toevallig vlak daarvoor nog met mijn schoonzus en nichtjes had besproken hoeveel zij dachten dat de impact van de bestraling was.
Die winkels hebben we hier ook hoorquote:Op zondag 22 december 2024 08:29 schreef bitterbal het volgende:
K Ben op Koh samui. Heb kleding terug gebracht bij de H&M en wat gekocht bij uniqlo. Was helaas niet zo’n grote shopping mall
Beetje gek om daarvoor naar de anders kant van de wereld te vliegen.quote:Op zondag 22 december 2024 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die winkels hebben we hier ook hoor
Ja dat was nog verderquote:Op zondag 22 december 2024 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die winkels hebben we hier ook hoor
Hier stormt het ook al sinds gisterenavond flink, en gaat nog wel even door vandaag zo te zien.quote:Op zondag 22 december 2024 09:01 schreef LTVDK het volgende:
Wel flinke woei met hagel vannacht die vol op mijn raam stond, werd er gewoon wakker van
Gelukkig gisteren al genoeg stapjes gezet, zal geen groot rondje worden vandaagquote:Op zondag 22 december 2024 09:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier stormt het ook al sinds gisterenavond flink, en gaat nog wel even door vandaag zo te zien.
Ook veel sneeuw?quote:Op zondag 22 december 2024 09:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier stormt het ook al sinds gisterenavond flink, en gaat nog wel even door vandaag zo te zien.
Idem. Maar ik ben gelijk weer in slaap gevallenquote:Op zondag 22 december 2024 09:01 schreef LTVDK het volgende:
Wel flinke woei met hagel vannacht die vol op mijn raam stond, werd er gewoon wakker van
quote:Op zondag 22 december 2024 09:41 schreef gianni61 het volgende:
er dwarrelt zelfs wat sneeuw tussendoor
quote:Op zondag 22 december 2024 09:51 schreef Haags het volgende:
Kan iemand even koffie voor mij zetten.
Dank u!
Een Haags bakkie?quote:Op zondag 22 december 2024 09:51 schreef Haags het volgende:
Kan iemand even koffie voor mij zetten.
Dank u!
Bedankt!quote:
Hopen dat die niet op Amerikaanse sterkte is, dan schiet je er nog niks mee op en ben je alleen maar heel de dag aan het pissenquote:Op zondag 22 december 2024 09:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is een goeie tas koffie.
Oh.. *kwiwi slurpt er driekwart uitquote:Op zondag 22 december 2024 09:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Bedankt!
Hoeft niet meteen voor een hele week maar het scheelt mij nu lopen naar de keuken.
rommelen in huis vooralquote:Op zondag 22 december 2024 09:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Goedemorgen lui, leuke dingen op het programma?
Uit bed komen.quote:Op zondag 22 december 2024 09:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
De was opvouwen. En mijn auto klaar maken om weer in te leveren.quote:Op zondag 22 december 2024 09:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Echt zo’n heerlijke kerstvakantie klus. Lekker een beetje de zooi opruimenquote:
Abre magic (?) ophangen, klaarquote:Op zondag 22 december 2024 10:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De was opvouwen. En mijn auto klaar maken om weer in te leveren.
welke kerstvakantie?quote:Op zondag 22 december 2024 10:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Echt zo’n heerlijke kerstvakantie klus. Lekker een beetje de zooi opruimenalthans, voor zover je die hebt.
Beurtje?quote:Op zondag 22 december 2024 10:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De was opvouwen. En mijn auto klaar maken om weer in te leveren.
sparta-ajax kijkenquote:Op zondag 22 december 2024 09:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik kan er wel 1 gaan bakkenquote:Op zondag 22 december 2024 10:11 schreef gianni61 het volgende:
ik heb ook een eitje gebakken voor het ontbijt
Die ga ik straks kokenquote:Op zondag 22 december 2024 10:11 schreef gianni61 het volgende:
ik heb ook een eitje gebakken voor het ontbijt
Ik snap het. Vertalen is natuurlijk ook absoluut niet jouw dingquote:Op zondag 22 december 2024 10:19 schreef CherryLips het volgende:
M'n tante vraagt of ik even een mailtje van een klantenservice kan vertalen en ik ben meteen al m'n kennis van de Engelse taal vergeten
Lekkerquote:Op zondag 22 december 2024 10:06 schreef kwiwi het volgende:
Ik ga ook lekker rommelen in huis en smurfen, HdP op zo'n regenachtige dag.
Goedemorgen prinsesjequote:
Maar nu is het voor een bekendequote:Op zondag 22 december 2024 10:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ik snap het. Vertalen is natuurlijk ook absoluut niet jouw ding
Gewoon zelf leggenquote:Op zondag 22 december 2024 10:12 schreef LTVDK het volgende:
Heb ook wel trek in een lekker nat spiegeleitjemoet ik nog wel eerst eieren kopen want die zijn op
brr, das vroeg op padquote:Op zondag 22 december 2024 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen. Sta te wachten op de trein naar pa en ma. Koud hier.
eten in bedquote:Op zondag 22 december 2024 10:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Doe maar gewoon een ontbijtje op bed ofzo
Iets meer op jezelf vertrouwen.quote:Op zondag 22 december 2024 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar nu is het voor een bekende
Ik kan ook ineens niet meer autorijden als er bepaalde mensen naast me zitten.
quote:Op zondag 22 december 2024 10:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Doe maar gewoon een ontbijtje op bed ofzo
Mwoah heb gewoon uitgeslapen hoorquote:
Heb je een leuke viering gehad van je 20 jarig jubileum?quote:
Weer op tijd thuis voor het darten ook?quote:Op zondag 22 december 2024 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoah heb gewoon uitgeslapen hoorgisteravond op tijd erin. Geen bier, normaal gegeten, alle braafjes gebraafd. Flesje wijn mee, straks in Arnhem nog een bloemetje halen en dan ben ik wel compleet.
quote:Op zondag 22 december 2024 10:48 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga maar eens opstaan. Koffie zetten en koffer inpakken
Vakantie?quote:Op zondag 22 december 2024 10:48 schreef datismijnmening het volgende:
De avondsessie wel mag ik hopen.quote:Op zondag 22 december 2024 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weer op tijd thuis voor het darten ook?
Zekers. Lekker uit eten geweest en daarna de film Mufasa gezien. Toi toi toiquote:Op zondag 22 december 2024 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je een leuke viering gehad van je 20 jarig jubileum?
Is de film een aanrader? Wil hem misschien ook zien.quote:Op zondag 22 december 2024 10:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Zekers. Lekker uit eten geweest en daarna de film Mufasa gezien. Toi toi toi
Als ik opnieuw zou mogen kiezen dan zou ik wachten tot hij op Pathé thuis komt. Maar goed, het was wel prima verder hoor.quote:Op zondag 22 december 2024 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is de film een aanrader? Wil hem misschien ook zien.
quote:
Ah oke, ja die heb ik niet hier, dus misschien dan maar gewoon in de bios kijkenquote:Op zondag 22 december 2024 10:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Als ik opnieuw zou mogen kiezen dan zou ik wachten tot hij op Pathé thuis komt. Maar goed, het was wel prima verder hoor.
Klinkt lekker druk en sociaal met een tikje hectiekquote:Op zondag 22 december 2024 10:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Morgen mijn oma ophalen en afzetten bij mijn vader. Dan naar mijn moeder, nachtje slapen, dan kerstavond bij mijn vader, terug naar mijn moeder, dan eerste kerstdag naar de schoonfam, daar slapen, tweede kerstdag weer naar mijn moeder, daar slapen en dan brak weer terug naar Amsterdam voor derde kerstdag met vrienden.
Er was eens een leeuw. Die deed roawr. The End.quote:Op zondag 22 december 2024 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is de film een aanrader? Wil hem misschien ook zien.
Is zo aangemaakt volgens mij?quote:Op zondag 22 december 2024 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah oke, ja die heb ik niet hier, dus misschien dan maar gewoon in de bios kijken
geezzzzz....quote:Op zondag 22 december 2024 10:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Morgen mijn oma ophalen en afzetten bij mijn vader. Dan naar mijn moeder, nachtje slapen, dan kerstavond bij mijn vader, terug naar mijn moeder, dan eerste kerstdag naar de schoonfam, daar slapen, tweede kerstdag weer naar mijn moeder, daar slapen en dan brak weer terug naar Amsterdam voor derde kerstdag met vrienden.
quote:Op zondag 22 december 2024 10:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er was eens een leeuw. Die deed roawr. The End.
Oh, kost geen geld? Dan kan ik dat ook nog overwegenquote:Op zondag 22 december 2024 10:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Is zo aangemaakt volgens mij?
Het zal nog even duren - gok een maandje of 3 - voor hij daar op komt en je hem dan kan huren voor 4.99 of zo.
Bij mijn weten is een account aanmaken gratis op Pathé thuis.quote:Op zondag 22 december 2024 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Oh, kost geen geld? Dan kan ik dat ook nog overwegen
Ja. 28e mss even een wellness dagje voor twee boekenquote:Op zondag 22 december 2024 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt lekker druk en sociaal met een tikje hectiek
Kan zijn dat ik misschien wel een account heb.quote:Op zondag 22 december 2024 10:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Bij mijn weten is een account aanmaken gratis op Pathé thuis.
Welk?quote:Op zondag 22 december 2024 10:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik dat plaatje nu weer posten
Dat is wel lekker natuurlijk. 3 films per dag om te kijken gemiddeld. Dat is misschien wat veel maar de keuze uit films is opzich wel prima op Pathé.quote:Op zondag 22 december 2024 10:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb schijnbaar 20 gratis films van Ziggo gekregen voor Pathé thuis. Eén week geldig.
Lekkerquote:Op zondag 22 december 2024 10:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. 28e mss even een wellness dagje voor twee boeken
Hier maken wen er ook niet echt veel gebruik van. Dit jaar 4 films gehuurd zie ik.quote:Op zondag 22 december 2024 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik misschien wel een account heb.
Maar zoveel maak ik er niet gebruik van, anders zou ik het wel zeker weten
Grapjas.quote:Op zondag 22 december 2024 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zou het nu wat minder druk zijn in de supermarkt?
Doe maar wild hoor.quote:Op zondag 22 december 2024 11:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Hier maken wen er ook niet echt veel gebruik van. Dit jaar 4 films gehuurd zie ik.
Absoluut.quote:Op zondag 22 december 2024 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoor het buiten keihard waaienquote:
Ik was gisteren midden in de middag, ik verwachtte een ramp. Was de hele winkel rustigquote:Op zondag 22 december 2024 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
quote:
quote:Op zondag 22 december 2024 11:02 schreef rival het volgende:
[..]
Ik was gisteren midden in de middag, ik verwachtte een ramp. Was de hele winkel rustig
Ik gun jou vandaag hetzelfde
Met dit soort berichten kom ik er nooit uitquote:Op zondag 22 december 2024 11:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gevoelstemperatuur nul graden.
*terug in bed kruipt.
Ik heb het idee dat er best wel een behoorlijk verschil in types en personages zit tussen de zomer en winter edities.quote:Op zondag 22 december 2024 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe maar wild hoor.
Oke, de aftrap van B&B was weer smullen
Niet al te zweverige types in ook, dus minder ergernis.
Weet niet of ik ze allemaal even sympathiek vond, maar dat hoeft ook niet natuurlijk
Ga je weer weg?quote:Op zondag 22 december 2024 10:48 schreef datismijnmening het volgende:
Dat doet het ook.quote:Op zondag 22 december 2024 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoor het buiten keihard waaien
Ja, dat denk ik ookquote:Op zondag 22 december 2024 11:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er best wel een behoorlijk verschil in types en personages zit tussen de zomer en winter edities.
quote:
ik weiger losse films te huren, een netflix oid vind ik dan beterquote:Op zondag 22 december 2024 11:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Hier maken wen er ook niet echt veel gebruik van. Dit jaar 4 films gehuurd zie ik.
Voor echt vers producten word je eigenlijk ook wel een beetje gedwongen om op het laatste moment te gaan.quote:Op zondag 22 december 2024 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat is aardig.
Misschien wacht iedereen tot de 24e ofzo
Tot vanavondquote:Op zondag 22 december 2024 11:04 schreef CherryLips het volgende:
Bed afgehaald. We weten allemaal hoe dit gaat aflopen.
En dan weekendquote:Op zondag 22 december 2024 10:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Snap dat wel. Maar ik vind het qua films op netflix altijd een beetje B-films.quote:Op zondag 22 december 2024 11:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weiger losse films te huren, een netflix oid vind ik dan beter
Ik vrees wel dat ik nog even de 24 of 25e moet voor groentenquote:Op zondag 22 december 2024 11:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Voor echt vers producten word je eigenlijk ook wel een beetje gedwongen om op het laatste moment te gaan.
Gourmetschotels en andere gekoelde producten die je vorige week in de schappen zag liggen zijn vaak echt niet tot en met de kerstdagen goed. Ja invriezen kan maar met de feestdagen ligt de vriezer vaak al bommetje vol.
moet wel. want ik ga vanmiddag ook naar de appiequote:Op zondag 22 december 2024 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben zeker de enige hier die op vrijdag de 27e moet werken?quote:
nopequote:Op zondag 22 december 2024 11:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben zeker de enige hier die op vrijdag de 27e moet werken?
nee hoor, mijn collega's moeten ook werkenquote:Op zondag 22 december 2024 11:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben zeker de enige hier die op vrijdag de 27e moet werken?
Klinkt als dat je er voor de sier bent. Hoef je alleen nog maar mooi te wezenquote:Op zondag 22 december 2024 11:07 schreef mschol het volgende:
morgen theekransje op werk met taart, misschien beetje werken
dinsdag theekransje op werk zonder taart
Oh fijn.quote:
Jouw collega's zitten ook op fok?quote:Op zondag 22 december 2024 11:08 schreef mschol het volgende:
[..]
nee hoor, mijn collega's moeten ook werken
Je gaat alleen koken van woede?quote:Op zondag 22 december 2024 11:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga het mezelf echt heel makkelijk maken deze kerst qua koken
we zijn er meer om de paar laatste pakketten die UPS, DHL, FedEx, etc niet hebben kunnen leveren VOOR dit weekend in ontvangst te nemen en het beetje post dat er is weg te sturen..quote:Op zondag 22 december 2024 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt als dat je er voor de sier bent. Hoef je alleen nog maar mooi te wezen
wees blij dat je een badjas aan had... op je naakte lijf gaat dat zo vies plakkenquote:Op zondag 22 december 2024 11:09 schreef Ama het volgende:
Top. Net tien minuten een schone badjas aan. Gaat er ijskoffie over.
Ah beetje de bezemwagen erdoorquote:Op zondag 22 december 2024 11:10 schreef mschol het volgende:
[..]
we zijn er meer om de paar laatste pakketten die UPS, DHL, FedEx, etc niet hebben kunnen leveren VOOR dit weekend in ontvangst te nemen en het beetje post dat er is weg te sturen..
volgens mij staat meeste wat je nu bij ons kan bestellen op een leverdatum ergens begin januari
Hier praat iemand met ervaring.quote:Op zondag 22 december 2024 11:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
wees blij dat je een badjas aan had... op je naakte lijf gaat dat zo vies plakken
ik drink geen koffie. niet iced niet warmquote:
dat weet ik niet, misschienquote:Op zondag 22 december 2024 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh fijn.
[..]
Jouw collega's zitten ook op fok?
yup, retouren bijwerken enzo..quote:Op zondag 22 december 2024 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah beetje de bezemwagen erdoor
Opmerkelijk genoeg is mijn agenda wel gevuld.quote:Op zondag 22 december 2024 11:11 schreef Haags het volgende:
Ik heb eigenlijk ook niet zo veel te doen komende week. Ben wel aanwezig om anderen wat vrij te gunnen.
Gaan de dagen wel lekker snel.quote:Op zondag 22 december 2024 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Opmerkelijk genoeg is mijn agenda wel gevuld.Doe even normaal.
doe je zelfquote:Op zondag 22 december 2024 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
mijne niet, dagelijkse update dat wel... maar dat is vaak ons theemomentje eigenlijkquote:Op zondag 22 december 2024 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel makkelijker afgespoeld.quote:Op zondag 22 december 2024 11:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
wees blij dat je een badjas aan had... op je naakte lijf gaat dat zo vies plakken
Oja.quote:Op zondag 22 december 2024 11:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat is wel lekker natuurlijk. 3 films per dag om te kijken gemiddeld. Dat is misschien wat veel maar de keuze uit films is opzich wel prima op Pathé.
badjas flikker je makkelijker in de wasmachine dan je lijfquote:
Ja, dat is wel beterquote:
Ja lekker bijdehand, maar in dit geval doe ik dat niet zelfquote:
Lol. Jij rijdt wel even heen en weer.quote:Op zondag 22 december 2024 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is wel beter
En ik moet twee dagen naar kantoor, want een collega had gevraagd of ik voorde gezelligheid naar kantoor wilde gaan.
Echt een beetje raar dat hij dat aan mij vraagtMaar goed, dan ben ik er wel hoor.. geen probleem
anderen je agenda laten bepalenquote:Op zondag 22 december 2024 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja lekker bijdehand, maar in dit geval doe ik dat niet zelf
Klinkt serieus.quote:Op zondag 22 december 2024 11:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijne niet, dagelijkse update dat wel... maar dat is vaak ons theemomentje eigenlijk
in je badjas of lopen de buren in badjas?quote:Op zondag 22 december 2024 11:15 schreef mschol het volgende:
over badjassen gesproken, straks even pakketje ophalen bij buren
nee, badjas zit in het pakketjequote:Op zondag 22 december 2024 11:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
in je badjas of lopen de buren in badjas?
ja... gaan ze vragen hoe je weekend was... welke plannen je aankomend weekend hebt... en dan denk ik... bankhangen elke keer zeggen is ook zo raar dus verzin ik wel eens watquote:Op zondag 22 december 2024 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt serieus.
En een dagelijkse update is kak.
Had ik bij mn vorige werkgever ook en dat is dan maar gewoon praten om het praten
Ja, tuurlijk johquote:Op zondag 22 december 2024 11:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Lol. Jij rijdt wel even heen en weer.
Ja, zo gaat dat.quote:
Neem liever een douche dan dat ik een was draai maar dat kan voor anderen anders zijnquote:Op zondag 22 december 2024 11:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
badjas flikker je makkelijker in de wasmachine dan je lijf
Oke, daar zou ik dus helemaal de kriebels van krijgen. Laat mij maar gewoon doorwerken en als ik interesse heb in iemands weekend, dan vraag ik er wel naar (doe ik zelden).quote:Op zondag 22 december 2024 11:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja... gaan ze vragen hoe je weekend was... welke plannen je aankomend weekend hebt... en dan denk ik... bankhangen elke keer zeggen is ook zo raar dus verzin ik wel eens wat
3 uur lang douchenquote:Op zondag 22 december 2024 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
Neem liever een douche dan dat ik een was draai maar dat kan voor anderen anders zijn
jij wil kwaliteit.. kwaliteit kost dataquote:Op zondag 22 december 2024 11:18 schreef Nattekat het volgende:
85GB
WTF
* Nattekat zoekt nog even snel een andere torrent
Wij hebben verplicht van de 24e dec t/m de 2e januari vrij elk jaar. En alle bridge days ook, zoals de 3e die nu op een vrijdag valt.quote:Op zondag 22 december 2024 11:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb alleen de 3 dagen tussen kerst en O&N vrij
Volgend jaar misschien een week aan vast plakken.
ja dat dus iddquote:Op zondag 22 december 2024 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, daar zou ik dus helemaal de kriebels van krijgen. Laat mij maar gewoon doorwerken en als ik interesse heb in iemands weekend, dan vraag ik er wel naar (doe ik zelden).
Ik vind verplicht vrij kak (wil zelf bepalen wanneer ik vrij neem), tenzij het niet van je vrije dagen afgaat.quote:Op zondag 22 december 2024 11:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij hebben verplicht van de 24e dec t/m de 2e januari vrij elk jaar. En alle bridge days ook, zoals de 3e die nu op een vrijdag valt.
de vrijdag na hemelvaartquote:Op zondag 22 december 2024 11:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij hebben verplicht van de 24e dec t/m de 2e januari vrij elk jaar. En alle bridge days ook, zoals de 3e die nu op een vrijdag valt.
Klopt, maar dit is meer dan 3x de grootte van de veel langere Avatar 2 die toch ook al prachtig wasquote:Op zondag 22 december 2024 11:19 schreef mschol het volgende:
[..]
jij wil kwaliteit.. kwaliteit kost data
ging bij mij nooit van mn verlof af. stond gewoon als brug-/feest-dag op de loonstrookquote:Op zondag 22 december 2024 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind verplicht vrij kak (wil zelf bepalen wanneer ik vrij neem), tenzij het niet van je vrije dagen afgaat.
En ja ik begrijp dat er organisaties zijn die de tent maar gewoon helemaal sluiten, zodat je geen keuze hebt
Dat zijn nog eens verplichtingen.quote:Op zondag 22 december 2024 11:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon thuis doorwerken.quote:Op zondag 22 december 2024 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind verplicht vrij kak (wil zelf bepalen wanneer ik vrij neem), tenzij het niet van je vrije dagen afgaat.
En ja ik begrijp dat er organisaties zijn die de tent maar gewoon helemaal sluiten, zodat je geen keuze hebt
Ja precies. Met de een heb ik ook meer dan de ander.quote:Op zondag 22 december 2024 11:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat dus idd![]()
ik vraag 1 collega maandag even hoe de bruiloft van schoonzus was... en daarna is mijn social limit wel bereikt
Oh dat is niet bestquote:Op zondag 22 december 2024 11:20 schreef mschol het volgende:
en na de vakantie van de bouwlui maar klagen over de ramen en deuren die ze geplaatst hebben..
ik hoor het waaien door een deur en een klepraam
Dat is mooi.quote:Op zondag 22 december 2024 11:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ging bij mij nooit van mn verlof af. stond gewoon als brug-/feest-dag op de loonstrook
quote:Op zondag 22 december 2024 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is mooi.
Hoorde van een vriendin dat het er bij haar wel af ging (verplichte vrije dagen) en die had al niet zoveel dagen per jaar. Dat is echt genaaid.
Maar vond ze het erg om vrij te zijnquote:Op zondag 22 december 2024 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is mooi.
Hoorde van een vriendin dat het er bij haar wel af ging (verplichte vrije dagen) en die had al niet zoveel dagen per jaar. Dat is echt genaaid.
Ja, maar als ze van bovenaf besluiten om dicht te gaan dan kan je thuiswerken wat je wil, maar dan heb je gewoon vrijquote:Op zondag 22 december 2024 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon thuis doorwerken.
Volgens mij zijn er hier echt maar 2 of 3 die niet vrij hebben, iedereen doet het vrijwillig
Ja, dat dusquote:
Ja, want als jij andere plannen hebt met je vrije dagen, dan is dit dus niet de bedoeling hequote:Op zondag 22 december 2024 11:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar vond ze het erg om vrij te zijn
Ja ik ben er ook niet echt fan van. Maar aan de andere kant zijn dat de enige dagen in het jaar dat je even écht met vakantie kunt dan, zonder dat je terugkomt en een berg emails hebt of toch nog gebeld wordt tussendoor.quote:Op zondag 22 december 2024 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij ons gaat het trouwens ook van de vrije dagen af, behalve de bridge days, die krijg je 'gratis'.quote:Op zondag 22 december 2024 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is mooi.
Dat is wel fijn.quote:Op zondag 22 december 2024 11:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik ben er ook niet echt fan van. Maar aan de andere kant zijn dat de enige dagen in het jaar dat je even écht met vakantie kunt dan, zonder dat je terugkomt en een berg emails hebt of toch nog gebeld wordt tussendoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dat had ik ook altijd, eigenlijk geen zin in de 2 weken sluiting maar uiteindelijk was het toch wel lekker want iedereen was vrij.quote:Op zondag 22 december 2024 11:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik ben er ook niet echt fan van. Maar aan de andere kant zijn dat de enige dagen in het jaar dat je even écht met vakantie kunt dan, zonder dat je terugkomt en een berg emails hebt of toch nog gebeld wordt tussendoor.
quote:Op zondag 22 december 2024 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is wel fijn.
En gebeld worden op vakantie is voor mij gewoon een no go
ik kreeg vrijdag ook een appje van mijn leidinggevende... had ook geen spoed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Klinkt op zich wel als een leuk planquote:Op zondag 22 december 2024 11:28 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat ik komend jaar maar 2 weken vrij neem rond m'n bezoek aan Oostenrijk en een toernooi het weekend erna, en de rest van m'n dagen gebruik om heel december over te slaan.
Dat zal ze leren.
Doe dat lekker onder kantoortijden.quote:Op zondag 22 december 2024 11:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kreeg vrijdag ook een appje van mijn leidinggevende... had ook geen spoed.
ja maar dan was ik niet meer jarigquote:Op zondag 22 december 2024 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe dat lekker onder kantoortijden.
[..]
Dat is wel fijn.
Ik neem wel op/stuur een bericht terug, want m'n collega's nemen alleen contact op als het echt nodig is. En als ik thuiswerk ga ik zelf ook flexibel met m'n tijd om, dus dan vind ik dat ik ook wel een beetje flexibel mag zijn in m'n vrije tijd indien nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook niet echt werkgerelateerd, dus dat kan wel.quote:Op zondag 22 december 2024 11:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar dan was ik niet meer jarig
vond het appje dus ook niet erg
en heb hem gisteren ook geappt om te feliciteren met verjaardag van zijn zoon
[..]
Dat is wel fijn.
hier is wel afgesproken wie wel en niet gebeld kan worden als er calamiteiten zijn, maar ik verwacht er niks vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
ik heb geen idee wanneer hij zelf jarig is. zijn zoon weet ik en daardoor onthoudt hij ook de mijne....quote:Op zondag 22 december 2024 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook niet echt werkgerelateerd, dus dat kan wel.
Ik heb sowieso de werkapp voor eeuwig gedempt, want vaak worden er mensen gefeliciteerd. Dus dan krijg je 30x "gefeliciteerd"
Nu had ik laatst de verjaardag van een van de leidinggevenden gemistOh well, is dat ook weer duidelijk.
zonder crispiesquote:Op zondag 22 december 2024 11:33 schreef datismijnmening het volgende:
@:essnhills en andere bakmensen. Welke witte chocolade is goed om au bain-marie te smelten?
Zeg US.. zo ken ik je niet echtquote:Op zondag 22 december 2024 11:31 schreef UitStraling het volgende:
Vrij rond kerst en oud en nieuw is altijd een beetje dubbel, feitelijk door de sociale en familiaire verplichtingen, je kijkt er naar uit, je stopt gedachtenloos een worteltje in je mond, knippert een keer met je ogen en de dagen zijn alweer voorbij en je mag op gaan boksen tegen het verschrikkelijke grijs van januari, de maand die ruikt naar een dode hamster op zijn best.
quote:Op zondag 22 december 2024 11:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik neem wel op/stuur een bericht terug, want m'n collega's nemen alleen contact op als het echt nodig is. En als ik thuiswerk ga ik zelf ook flexibel met m'n tijd om, dus dan vind ik dat ik ook wel een beetje flexibel mag zijn in m'n vrije tijd indien nodig.
Zo belangrijk ben ik gelukkig nietquote:Op zondag 22 december 2024 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier is wel afgesproken wie wel en niet gebeld kan worden als er calamiteiten zijn, maar ik verwacht er niks van
Mag ik er ook twee?quote:Op zondag 22 december 2024 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg US.. zo ken ik je niet echt
Wil je een ESMA?
Hehehe, ja dat is wel handigquote:Op zondag 22 december 2024 11:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb geen idee wanneer hij zelf jarig is. zijn zoon weet ik en daardoor onthoudt hij ook de mijne....
Mag ook 3 en 500 gram stiekquote:
Haha dat is een beetje waar, niemand heeft zin aan die eerste week in januariquote:Op zondag 22 december 2024 11:31 schreef UitStraling het volgende:
Vrij rond kerst en oud en nieuw is altijd een beetje dubbel, feitelijk door de sociale en familiaire verplichtingen, je kijkt er naar uit, je stopt gedachtenloos een worteltje in je mond, knippert een keer met je ogen en de dagen zijn alweer voorbij en je mag op gaan boksen tegen het verschrikkelijke grijs van januari, de maand die ruikt naar een dode hamster op zijn best.
Nou, als zelfs US en Los geen zin hebben in de eerste week van januariquote:Op zondag 22 december 2024 11:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha dat is een beetje waar, niemand heeft zin aan die eerste week in januari
Gun ons ook eens een mini-depressietje in die grijze meurende hamsterweek, kunnen we er ook empathisch over meepratenquote:Op zondag 22 december 2024 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, als zelfs US en Los geen zin hebben in de eerste week van januari
quote:Op zondag 22 december 2024 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gun ons ook eens een mini-depressietje in die grijze meurende hamsterweek, kunnen we er ook empathisch over meepraten
Het is even slikken, het donker en de grijsheid tegemoet gaan, intussen werken, maar na een week kom je in een flow, kijk je op, wordt de lucht blauw en de dagen langer. De rokjes korter, de ballen voller en voor het het weet ga je fluitend het voorjaar in.quote:Op zondag 22 december 2024 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeh voorjaarquote:Op zondag 22 december 2024 11:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is even slikken, het donker en de grijsheid tegemoet gaan, intussen werken, maar na een week kom je in een flow, kijk je op, wordt de lucht blauw en de dagen langer. De rokjes korter, de ballen voller en voor het het weet ga je fluitend het voorjaar in.
niets, anders is het geen luie zondag meerquote:Op zondag 22 december 2024 11:41 schreef Ama het volgende:
Eens kijken wat ik op deze luie zondag ga doen.
Ja, ik ga ook maar eens in de benen.quote:Op zondag 22 december 2024 11:41 schreef Ama het volgende:
Whuuut.quote:Op zondag 22 december 2024 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pure testosteron poëzie ditquote:Op zondag 22 december 2024 11:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is even slikken, het donker en de grijsheid tegemoet gaan, intussen werken, maar na een week kom je in een flow, kijk je op, wordt de lucht blauw en de dagen langer. De rokjes korter, de ballen voller en voor het het weet ga je fluitend het voorjaar in.
Het verkeer regelen, oude hangkonten wassen, de administratie en boodschappen van de oudjes in de buurt regelen, tuintjes bijhouden, zwerfafval verzamelen, collecte lopen voor verwaarloosde huisdieren, de plaatselijke speeltuin schilderen, hangjeugd opvoeden, mogelijkheden te over.quote:Op zondag 22 december 2024 11:41 schreef Ama het volgende:
Op de bank hangen en voor je uit kijkenquote:Op zondag 22 december 2024 11:41 schreef Ama het volgende:
Dat doen we hier de rest van de week ook alquote:Op zondag 22 december 2024 11:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op de bank hangen en voor je uit kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |