Bij Rocky in de film ook alquote:Op zaterdag 21 december 2024 23:14 schreef Nober het volgende:
Eye of the tiger nu ook al bij Usyk vs. Fury 2.
Jij durft.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:16 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik denk dat die Littler nog wel eens een top 3 speler kan worden.
140.91quote:
Dit zijn tekstenquote:Op zaterdag 21 december 2024 23:16 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik denk dat die Littler nog wel eens een top 3 speler kan worden.
Dit hoort bij het leven in de grote stad @Zipportalquote:Een filiaalmanager van twee Amsterdamse Blokkers (...) zegt dat medewerkers continu worden uitgescholden. Eén personeelslid zou zelfs in elkaar zijn geschopt en geslagen door een boze klant. "Mensen zijn gericht op de koopjes en behandelen ons als grofvuil," zegt ze. "Ik ben mijn vertrouwen in de mensheid de afgelopen weken verloren. Hierna ga ik nooit meer in de retail werken."
Ik vermoed 140.91quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat is het hoogste setgemiddelde ooit?
Alleen de goedkope versie heeft reclame hè.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:35 schreef Dagoduck het volgende:
Commentator lulde te lang door, Viaplay wilde ALLANG naar de reclame schakelen.
Ik heb alleen de goedkope versie.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Alleen de goedkope versie heeft reclame hè.
quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:18 schreef PremiumDartData het volgende:
💥𝗡𝗲𝘄 𝗥𝗲𝗰𝗼𝗿𝗱 𝗪𝗼𝗿𝗹𝗱 𝗖𝗵𝗮𝗺𝗽𝗶𝗼𝗻𝘀𝗵𝗶𝗽💥​
𝘏𝘪𝘨𝘩𝘦𝘴𝘵 𝘴𝘦𝘵 𝘢𝘷𝘦𝘳𝘢𝘨𝘦​
​
𝙊𝙡𝙙 𝙧𝙚𝙘𝙤𝙧𝙙​
136.64 Gerwyn Price🏴​
(𝘴𝘦𝘵 6, 𝘍𝘪𝘯𝘢𝘭 2021)​
​
𝙉𝙚𝙬 𝙧𝙚𝙘𝙤𝙧𝙙​
140.91 Luke Littler🏴​
(𝘴𝘦𝘵 4, 𝘓𝘢𝘴𝘵 64 2025)​
​
#WCDarts #PremDartData
Het zeer sympathieke Viaplay is een zegen voor dartsliefhebbers (en de PL, Bundesliga en alle andere rechten die ze hebben).quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:26 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik hoop dat het onsympathieke Viaplay failliet gaat
Toch gewoon 134k gepakt dit jaar, exclusief wat hij van Target, Kesbeke en co. opstrijkt.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:44 schreef Rnie het volgende:
Het moet even doordringen bij Raya dat dit niet meer gaat joh. Ik zou er ook moedeloos van worden als ik die 17jarige vetklep zo zie gooien.
Hele goede vraag.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat is het hoogste setgemiddelde ooit?
Zou zomaar kunnen.quote:
Hiervoor had Price het blijkbaar:quote:
Vergeet autootje rijden niet.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het zeer sympathieke Viaplay is een zegen voor dartsliefhebbers (en de PL, Bundesliga en alle andere rechten die ze hebben).
quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:07 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een nieuwe bandwagon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |