Jaloers, geniet ervanquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:43 schreef monkyyy het volgende:
Tijd voor een warme chocomelk met slagroom
Op karakter had het prima gekund. Deze nederlaag was ook vooral mentaal. Zo'n Wright gooide ook niet super, maar die liet zijn koppie niet hangen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:44 schreef Rnie het volgende:
Het moet even doordringen bij Raya dat dit niet meer gaat joh.
Tijd voor een groots afscheid in Ahoyquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:44 schreef Rnie het volgende:
Het moet even doordringen bij Raya dat dit niet meer gaat joh. Ik zou er ook moedeloos van worden als ik die 17jarige vetklep zo zie gooien.
Trapt Robin van Persie niet meer in.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijd voor een groots afscheid in Ahoy
Bobbi Eden komt wel weer.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:48 schreef Rnie het volgende:
[..]
Trapt Robin van Persie niet meer in.
Legt ie ook uit wat er tegen zat?quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Legt ie ook uit wat er tegen zat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]Nee dus, erg jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Dat zei mijn pastoor ookquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit lijkt me wel een lieve koorknaap.
Ik heb hier zo van genoten, al die kansen van Raphinha en coquote:
Slecht hoor, suiker voor het naar bed gaan.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:59 schreef Poepz0r het volgende:
Ik trek nog een zakje pindarotsjes open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |