SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen.
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:08 schreef Wienerschnitzels het volgende: Danny doet wel mee voor de prijs van de lelijkste sleeve
Dankjewel voor je analyse sjerryquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Noppert gooit veel naast de grote vlakken
Volgende ronde. Stukje verkracht worden door humphriesquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:12 schreef TornadoDK het volgende:
Nu raya nog ff eruit en het feest is compleet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
God joh? Grapjasquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
@:coco god willen blocken. Stukje Tia
Vraag me altijd af waarom je zo'n stuk karton zou kopenquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:13 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Werphand beschermen.
Zijn dat viltjes?quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:13 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Werphand beschermen.
Geen idee wie dat is maar zul je zien dat die net tegen raya goed gooit.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Volgende ronde. Stukje verkracht worden door humphries
Niemand koopt het. Stoppen ze bij voedselbank in die pakkettenquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vraag me altijd af waarom je zo'n stuk karton zou kopen
Dat moet wel want hij gebruikt een viltstiftquote:
Ba dumm tsss.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat moet wel want hij gebruikt een viltstift
Ik?quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:14 schreef Bezsen het volgende:
User @:Anneloos probeert het sfeertje te verzieken.
Jammer!
Vervelend voor Masonquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:15 schreef fetX het volgende:
Barney denkt dat hij met kerst nog niet thuis is.
Op zeker. Heeft hem veel Funko pops gekostquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je kunt veel zeggen van Raya maar met Julia heeft ie wel gewoon raak gegooid
Dank vriend. Jij mag toekijken.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:15 schreef fetX het volgende:
Ik zou het leuk vinden als @:anneloos gewoon gezellig blijft.
Geen lelijke vrouw.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Geen lelijke vrouw.Heroīne aders genotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oma ook niet.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee Engelse
[..]
Heeft zijn opa nooit gekend genot
Badjasje straks uit als Littler gaat schroeien?quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zit weer in de badjas, temperatuur stijgt
Dan gaat mevrouw Poepz0r baffenquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Badjasje straks uit als Littler gaat schroeien?
Sekah Henkie sekahquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Badjasje straks uit als Littler gaat schroeien?
Is tattooquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:23 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wat een afschuwelijke haartransplantatie van RayBar180
Illegale dwangslaven zijn goedkoper dan uitzendkrachtenquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hearn weer lekker zakken vullen.
Dat is geen haarquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:23 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wat een afschuwelijke haartransplantatie van RayBar180
Als je doof bent...quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:23 schreef tompsv18 het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn, een muziekje instarten
quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik dacht dat men hier aan zelfregulatie deed
Announce machete.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:24 schreef Poepz0r het volgende:
WAT is de toegevoegde waarde van die fake voorworp van kenny
Is voor de spaarrekening van Mason. Stukje inkomsten wervenquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Geen gezicht die witte flights
Berry van Peer?quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Terwijl hij jou wel een toffe peer vindt.
Wat eet jij met Kerst?quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:27 schreef R-woud93 het volgende:
Je ziet het aan Barney zijn gezicht dat hij met zijn gedachten al bij de kersttafel zit.
Eerste kerstdag gourmet, tweede geen idee dan ben ik bij mij schoonouders.quote:
Verplichte nummers genot. Lekker maatquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Eerste kerstdag gourmet, tweede geen idee dan ben ik bij mij schoonouders.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Eerste kerstdag gourmet, tweede geen idee dan ben ik bij mij schoonouders.
Verstand op 0 en gaan, paar uurtjes overlevenquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Verplichte nummers genot. Lekker maat
Gewoon alles op de plaat makker.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geklooi met kleine schijtpannetjes.
Zonder Barney waren we hier niet eens, beetje respect joh.quote:
Ik doe daar niet aan mee, stukje recalcitrantquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Verstand op 0 en gaan, paar uurtjes overleven
Die hebben geen idee wie hij is genotquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:31 schreef Doevelaer het volgende:
Raybar alsnog thuis met de kerst, fijn voor hem. Lekker met de kleinkinderen.
Ach, ik zie ze twee keer per jaar, het is te doen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik doe daar niet aan mee, stukje recalcitrant
Die willen niet met zo’n loser aan tafel zitten aldus Rayquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:31 schreef Doevelaer het volgende:
Raybar alsnog thuis met de kerst, fijn voor hem. Lekker met de kleinkinderen.
Maken ze dan meteen wat eurotjes over voor de reiskosten?quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ach, ik zie ze twee keer per jaar, het is te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |