Promotiesquote:It is an independent and well-known organization not recognized by the "big four" governing bodies (WBA, WBC, IBF and WBO), who only recognize each other in their rankings and title unification rules.
It is recognized as a legitimate world championship by the British Boxing Board of Control, the European Boxing Union, BoxRec, and BoxingScene but is unrecognized as such by The Ring magazine.
Niet voor 23:30 durf ik wel aan.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:15 schreef tjoptjop het volgende:
Tijd is me nog niet duidelijk, kom op websites zowel 23:00, 23:30 en 0:00 tegen als verwachte tijd. Iemand uitsluitsel?
We hebben natuurlijk nog de eeuwigdurende intro, het hiphop concert van een half uur e.d.quote:
techniek nowhere to be found.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:44 schreef pmponer het volgende:
Ja ik zat best wel mis, je moet gewoon 1 uur per partij rekenen en er moeten nu nog 2
Maar wat een partij is dit zeg, gewoon gaan staan en rammen
Je moest er idd naar zoeken, maar soms zat er echt wel een aardige combinatie tussen.quote:
Ach ja kan ie nog even naar het toilet ofzo.quote:
ja maar ik denk niet dat het zover komt.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:36 schreef Nober het volgende:
Puerto Rico levert de scheids en een jurylid, bijzonder.
13kg verschil in mei, 25kg gisteren maar ze hadden nog kleren aan. Fury o.a. een lederen jack.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:45 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fury is 25kg zwaarder
Ik dacht te hebben gelezen dat het verschil in mei 18kg was en dat staat ook op wikipedia..quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:58 schreef Nober het volgende:
[..]
13kg verschil in mei, 25kg gisteren maar ze hadden nog kleren aan. Fury o.a. een lederen jack.
DAZNquote:Op zondag 22 december 2024 00:10 schreef Droopie het volgende:
Hoe kan je dit eigenlijk kijken op een legale manier?
Usyk is de veel betere bokser, maar dat is niet het enige wat je nodig hebt.quote:Op zondag 22 december 2024 00:10 schreef RipCity het volgende:
50/50 nu bij de bookies.
Usyk lijkt me veel beter maargoed ik kijk 2 potjes per jaar
60/40 nu na deze ronde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |