Promotiesquote:It is an independent and well-known organization not recognized by the "big four" governing bodies (WBA, WBC, IBF and WBO), who only recognize each other in their rankings and title unification rules.
It is recognized as a legitimate world championship by the British Boxing Board of Control, the European Boxing Union, BoxRec, and BoxingScene but is unrecognized as such by The Ring magazine.
Niet voor 23:30 durf ik wel aan.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:15 schreef tjoptjop het volgende:
Tijd is me nog niet duidelijk, kom op websites zowel 23:00, 23:30 en 0:00 tegen als verwachte tijd. Iemand uitsluitsel?
We hebben natuurlijk nog de eeuwigdurende intro, het hiphop concert van een half uur e.d.quote:
techniek nowhere to be found.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:44 schreef pmponer het volgende:
Ja ik zat best wel mis, je moet gewoon 1 uur per partij rekenen en er moeten nu nog 2
Maar wat een partij is dit zeg, gewoon gaan staan en rammen
Je moest er idd naar zoeken, maar soms zat er echt wel een aardige combinatie tussen.quote:
Ach ja kan ie nog even naar het toilet ofzo.quote:
ja maar ik denk niet dat het zover komt.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:36 schreef Nober het volgende:
Puerto Rico levert de scheids en een jurylid, bijzonder.
13kg verschil in mei, 25kg gisteren maar ze hadden nog kleren aan. Fury o.a. een lederen jack.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:45 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fury is 25kg zwaarder
Ik dacht te hebben gelezen dat het verschil in mei 18kg was en dat staat ook op wikipedia..quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:58 schreef Nober het volgende:
[..]
13kg verschil in mei, 25kg gisteren maar ze hadden nog kleren aan. Fury o.a. een lederen jack.
DAZNquote:Op zondag 22 december 2024 00:10 schreef Droopie het volgende:
Hoe kan je dit eigenlijk kijken op een legale manier?
Usyk is de veel betere bokser, maar dat is niet het enige wat je nodig hebt.quote:Op zondag 22 december 2024 00:10 schreef RipCity het volgende:
50/50 nu bij de bookies.
Usyk lijkt me veel beter maargoed ik kijk 2 potjes per jaar
60/40 nu na deze ronde.
Wikipedia klopt niet.quote:Op zondag 22 december 2024 00:06 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Ik dacht te hebben gelezen dat het verschil in mei 18kg was en dat staat ook op wikipedia..
Gevecht gaat aardig gelijk op.
Hoezo rigged? Het was ook gewoon closequote:Op zondag 22 december 2024 00:26 schreef DeeBee het volgende:
Zal wel rigged worden, omdat een trilogie geld binnen brengt, maar Guardian geeft hem aan Usyk ondertussen
Usyk 115-113. Mijn twee cent.quote:Op zondag 22 december 2024 00:27 schreef tjoptjop het volgende:
Nou, zeg het maar, ik zou het niet weten
Enerverend potje wel
Usyk wel een fenomeen, landde flink meer en Fury beetje gassed, maar mooi dat ze in ieder geval binnen een jaar al twee keer bokstenquote:Op zondag 22 december 2024 00:28 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Hoezo rigged? Het was ook gewoon close
Welke dubieuze uitslagen zijn er dan in Saudi geweest?quote:Op zondag 22 december 2024 00:30 schreef RipCity het volgende:
Die arabieren bepalen toch wie er wint. Corrupt landje.
Fury kondigt dadelijk weer aan dat hij stopt denk ikquote:Op zondag 22 december 2024 00:31 schreef Nober het volgende:
Eindelijk Fury vs. Joshua in Wembley stadion.
Om niksquote:Op zondag 22 december 2024 00:31 schreef Nober het volgende:
Eindelijk Fury vs. Joshua in Wembley stadion.
Daarna weer hard rijden in de auto?quote:Op zondag 22 december 2024 00:33 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Fury kondigt dadelijk weer aan dat hij stopt denk ik
Dan heb je joshua dubois gemistquote:Op zondag 22 december 2024 00:32 schreef Droopie het volgende:
Prima pot boksen voor de neutrale kijker
Dat is de laatste jaren ook niet altijd geweest bij main events.
En binnen een maand 38 jaar.quote:Op zondag 22 december 2024 00:41 schreef pmponer het volgende:
Een zeer goede kampioen, respectvol, sportief en klaar om te vechten
En in Oekraïne?quote:Op zondag 22 december 2024 00:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
In UK vonden ze het een stuk dichter bij elkaar liggen. Denk dat de score cards best een goed beeld van de werkelijkheid geven.
Daar is de internet dekking op het moment wat minder.quote:
Je bent interim nog vergetenquote:Op zondag 22 december 2024 08:12 schreef pmponer het volgende:
"pacific international national intercontinental championship"
nou de pro potten of de zoon van Nieky was best okquote:Op zondag 22 december 2024 22:51 schreef northernlight81 het volgende:
En dan nu Boxing influencers live op videoland met straks roelvink tegen manhoef...
Net ff gekeken en het is echt niet om aan te zien, ik heb nog nooit een sportevenement gezien met zo'n laag niveau.
Ik heb net even de wedstrijd gezien op YouTube.quote:Op zondag 22 december 2024 22:51 schreef northernlight81 het volgende:
En dan nu Boxing influencers live op videoland met straks roelvink tegen manhoef...
Net ff gekeken en het is echt niet om aan te zien, ik heb nog nooit een sportevenement gezien met zo'n laag niveau.
Goed mwoah, wle mooi resultaat van Roy. Alleen moet hij niet denken dat hij al echt kan boksenquote:Op maandag 23 december 2024 10:30 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik heb net even de wedstrijd gezien op YouTube.
Wil heel graag Roy Meyer nog zien, was dat een beetje een goede wedstrijd?
De overige wedstrijden interesseert me echt geen reet.
Ik heb het net even teruggekeken, maar hij deed het zeker niet slecht. Echt wel goed eigenlijk, alleen z'n verdediging mag ie aan werken. Hij twijfelt wel of ie verder wil met boksen/kickboksen/mma of weer een keer Olympische spelen judo. Ach, het is mooi voor hem zoiets.quote:Op maandag 23 december 2024 10:57 schreef pmponer het volgende:
[..]
Goed mwoah, wle mooi resultaat van Roy. Alleen moet hij niet denken dat hij al echt kan boksen
Aan de andere kant, Wilder is ook best ver gekomen
Judo is sowieso al niet veel meer aan sinds ze de regels veranderd hebben en je bijna niks meer mag.quote:Op maandag 23 december 2024 18:45 schreef pmponer het volgende:
Ik denk dan dat hij het best mma of boksen kan gaan doen.
Het is iig een explosieve power fighter dus kan altijd leuk zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |