Hmm nee. Of ik ben dom.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:59 schreef superniger het volgende:
[..]
Kan je geen andere audio selecteren?
Haha, dat lijkt me een vreemde eerst paar minutenquote:Op zondag 29 december 2024 11:18 schreef Blues het volgende:
Begonnen aan Jack Ryan. Prima kijkvoer en 4 seizoenen![]()
Stond de eerste minuten op NL nagesynchroniseerd, we dachten eerst dat ze Zuid Afrikaans sprakenSnel op ENG met NL ondertitels gezet.
In de bios gezien. Erg goeie film.quote:Op woensdag 1 januari 2025 10:53 schreef Mike het volgende:
Prime is zo vriendelijk geweest om vandaag de film Civil War toe te voegen.
Civil War(2024)7.7action109R16Alex GarlandAlex GarlandNick Offerman, Kirsten Dunst, Wagner MouraA journey across a dystopian future America, following a team of military-embedded journalists as they race against time to reach DC before rebel factions descend upon the White House
Bedoel je van een zender die je nog niet hebt? Want dan moet je gewoon klikken op het proefabonnement en dat wordt dan automatisch verlengd na de proefperiode en staat dan gewoon bij je Prime-account.quote:Op woensdag 30 april 2025 17:06 schreef NoCigar het volgende:
Vriendellijk verzoekje: Kan iemand me uitleggen hoe Ik andere abonnementen kan toevoegen aan Prime? Ik zie alleen maar mogelijkheden om proefabonnementen af te sluiten, maar niet om gewoon in te loggen.
En maakt iemand gebruik van dit, en is het handig? zitten er nadelen aan?
anonieme razernist
Nee, juist niet. Het gaat om kanalen toevoegen die ik al heb dus. Ik kan alleen een proefabonnement nemen, althans voor zover ik zie, maar ik heb die abonnementen allemaal al en wil ze bekijken op Prime. Eventueel.quote:Op woensdag 30 april 2025 17:18 schreef Mike het volgende:
[..]
Bedoel je van een zender die je nog niet hebt? Want dan moet je gewoon klikken op het proefabonnement en dat wordt dan automatisch verlengd na de proefperiode en staat dan gewoon bij je Prime-account.
Ik heb wel eens een extra zender genomen. Er zitten geen nadelen aan, behalve dan dat je wel even op moet letten als je de zender na de proefperiode niet meer wil hebben.
Dat kan niet behalve door je abonnement bij de directe dienst stop te zetten en via prime af te sluiten volgens mijquote:Op woensdag 30 april 2025 17:22 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Het gaat om kanalen toevoegen die ik al heb dus. Ik kan alleen een proefabonnement nemen, althans voor zover ik zie, maar ik heb die abonnementen allemaal al en wil ze bekijken op Prime. Eventueel.
Raar. Gaan we niet doen natuurlijk.quote:Op woensdag 30 april 2025 18:42 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat kan niet behalve door je abonnement bij de directe dienst stop te zetten en via prime af te sluiten volgens mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |